MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Met dat laatste deel helemaal eens, mooi verwoord. Ook ben ik het eens dat dat nu in Nederland niet goed/perfect geregeld is?

Ben nog wel benieuwd of je die eerste vraag wil beantwoorden of dat je het terugneemt. Het lijkt er namelijk op dat je beweert dat iedere religie in essentie hetzelfde is.

Oh? Vindt toch dat ik altijd, redelijk de discussie probeer aan te gaan en mijn standpunt rustig probeer te verwoorden wat niet gemakkelijk is als de meeste anderen het hier niet mee eens zijn. Maar ik zou m'n smoel wel weer houden

Ik wou dat er hier meer mensen waren die in redelijkheid en eerlijkheid jouw kant van de discussie vertegenwoordigen. Niet naar sjonnie luisteren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202

• #2.203

• #2.206

Vreemde (en inconsequente) gang van zaken. Hier wordt de grens goed aangegeven, terwijl dat bij de illegale oorlog van Erdogan in Afrin nagelaten wordt. Nederland heeft zelf geen greintje bewijs, maar neemt de verdenkingen van de Britten over. Om de druk op te voeren zegt men dan.

• #2.207

Boris sloopt eigen partij.

• #2.209
Wethouder Amstelveen (PvdA) Jeroen Brandes exit na vies chatten met minderjarig meisje

'In seksueel getinte chats zijn diverse toenaderingspogingen gedaan tot intieme contacten met het meisje'

De Amstelveense PvdA-wethouder Jeroen Brandes (48) is opgestapt als wethouder omdat hij ‘grensoverschrijdende gesprekken’ heeft gevoerd in een chat met een meisje van 16. Brandes legde onlangs zijn werk plotseling neer vanwege ‘persoonlijke redenen’, maar het Parool is in bezit van een brief van de burgemeester waarin wordt vermeld dat er aangifte is gedaan tegen de wethouder.

Het is niet bekend of het tussen de wethouder en het, destijds minderjarige, meisje ook tot fysieke contacten is gekomen.
In 2014 was Brandes nog lijsttrekker voor de PvdA in Amstelveen.
Van 2006 tot en met 2014 was Brandes directeur van het Kinder Kook Café van de buitenschoolse opvang Vondelpark Amsterdam.
q8DJJZ1m.jpg

• #2.211
Laatst bewerkt:
Wethouder Amstelveen (PvdA) Jeroen Brandes exit na vies chatten met minderjarig meisje

'In seksueel getinte chats zijn diverse toenaderingspogingen gedaan tot intieme contacten met het meisje'

q8DJJZ1m.jpg
Grappig, ik zag m een week geleden hier nog voor de deur rondlopen om stemmen te winnen voor de GR verkiezingen.

Zo snel kan het gaan blijkbaar.

• #2.215

Experts vernietigend over intrekken referendum
Staatsrechtgeleerden en politicologen zijn het eens: het kabinet kan het raadgevend referendum beter niet afschaffen zoals het zich heeft voorgenomen. Zeven van deze deskundigen waarschuwen de Eerste Kamer, de laatste die er nog een stokje voor kan steken, dat het kabinet „niet chic” en „bruusk” opereert en het vertrouwen in de politiek dreigt te schaden.
De drie politicologen en bestuurskundigen die de senaat kwamen adviseren, maakten korte metten met het belangrijkste argument van minister Kajsa Ollongren van Binnenlandse Zaken. Die wil van het raadgevend referendum af omdat dat bij de burger de misplaatste verwachting zou wekken dat het kabinet het advies van de kiezers volgt. Het zou daardoor knagen aan het vertrouwen in de politiek.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1844379/experts-vernietigend-over-intrekken-referendum

• #2.216

• #2.217

Om moe van te worden.

• #2.218

Wie denkt trouwens dat Ollongren haar termijn zal afmaken? Ik denk dat ze vroeg of laat weg moet wezen.

Het zou mij verbazen als ze 2019 haalt als minister.

Poesje wat ze likt is eindredactrice bij Lubach :emo:

Terug
Naar boven