MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301

Sinds enige tijd heb ik ook een twitter (troll) account en volg ik wat van die zogenaamde rechtse journalisten als Wierd Duk en Joost Niemoller. Ik moet zeggen dat ik ook vrij snel klaar ben met die shit. Alleen maar retweets van van die krantenkopjes over wat een moslim nu weer gedaan heeft. Continu dezelfde stoom aan ‘rechts nieuws’, TPO treurigheid. Wat een leven is dat als je bij iedere verkeerde scheet die een moslim laat dat weer met zijn allen moet gaan zitten retweeten. Als ik dan mijn twitter open wordt ik weer helemaal dood gesmeten met die shit. Hoe erg op zoek naar ellende kan een mens zijn? Ik ben zelf echt niet zo’n voorstander van de multi culturele samenleving maar als je een tijdje deze gasten gaat volgen dan ben je met die anti shit ook vrij snel klaar.

Harald Doornbos is de enige van de "rechtse" Nederlandse journalisten die ik het volgen waard vind.

Dan kan je je lol op, vanavond NPO2 21.05, over rechtse figuren. Wordt natuurlijk erg sneu. Ben wel benieuwd wanneer er een dergelijk programa over linkse figuren komt. Verder ben ik het ten dele met je eens, als je alleen die accounts volgt. Maar dit geldt eigenlijk voor elke kant, die vergroten min of meer op twitter de "core-business" uit. Zo ontstaat er wel een balans op de tijdlijn als je van verschillende hoeken accounts volgt.

Ja ik heb even een tijdje alle politiek niet gevolgd en moet zeggen dat ik het ook niet mis. Ik had nog wel even overwogen actief lis te gaan worden van FvD (beetje naar die meetups gaan enzo) maar moet zeggen dat ik daar toch wel op terug gekomen ben. Eigenlijk is het alleen maar negatieviteit en ellende. Zeiken over andere partijen en andere mensen. Heb zo het idee dat het zo’n troostenloos bestaan is. Goed wellicht zit ik er naast.

Speelt Jesse in de kaart!

Immigratie is een hele goede manier om voldoende nieuwe arbeidskrachten binnen te halen, en de bevolkingsgroei op peil te houden. Stukje rem op de vergrijzing.

Maar dan wel op de manier zoals bijvoorbeeld de VS dat doen. Selectie op basis van opleiding en competenties.

klopt ten dele wat je zegt,

we hebben inderdaad een groot tekort aan vakkundig technisch personeel , mensen in de horeca en zorg,

maar dat komt ook omdat de onze jeugd het te min vind om met hun handjes te werken,

ze kiezen liever voor HBO vrijetijdskunde of een andere onzin studie,

terwijl je vooral in de technische beroepen veel meer kan verdienen ,

maar in Afrika lopen echt geen geschikte figuren meer rond ,die paar wel gekwalificeerde zitten allang

in de VS ,Canada of Australie,

wat naar Europa komt is ongeschoold ,vrij lui en zit voor de rest van zijn leven in de bijstand

Dan kan je je lol op, vanavond NPO2 21.05, over rechtse figuren. Wordt natuurlijk erg sneu. Ben wel benieuwd wanneer er een dergelijk programa over linkse figuren komt. Verder ben ik het ten dele met je eens, als je alleen die accounts volgt. Maar dit geldt eigenlijk voor elke kant, die vergroten min of meer op twitter de "core-business" uit. Zo ontstaat er wel een balans op de tijdlijn als je van verschillende hoeken accounts volgt.

Ben er vanochtend aan begonnen, vond het nog best grappig. Makers snappen het half, maar je ziet vooral hoe erg al die SJWérs zijn. Op een gegeven moment zie je een stel real life trollen en daartegen over SJWérs demonstreren :roflol:

En natuurlijk de SJWers die niet van de media houden en agressief worden. Zon dik wijf erbij. T heeft alles.

Grappig trouwens, meisje die ik ken heeft deze tegenlicht aflevering samen met twee andere opgezet (werkt bij vpro). Zij heeft mij eind vorig jaar nog gebeld en ik heb toen nog een uur met haar aan de telefoon gehangen over 4chan en pepe en al die crap. Ze zou nog terugbellen en we zouden eigenlijk nog gaan zitten met zijn allen maar ik zie dat het dus al klaar is en dat het is uitgezonden. Ben nu toch wel benieuwd naar deze aflevering.

Sinds enige tijd heb ik ook een twitter (troll) account en volg ik wat van die zogenaamde rechtse journalisten als Wierd Duk en Joost Niemoller. Ik moet zeggen dat ik ook vrij snel klaar ben met die shit. Alleen maar retweets van van die krantenkopjes over wat een moslim nu weer gedaan heeft. Continu dezelfde stoom aan ‘rechts nieuws’, TPO treurigheid. Wat een leven is dat als je bij iedere verkeerde scheet die een moslim laat dat weer met zijn allen moet gaan zitten retweeten. Als ik dan mijn twitter open wordt ik weer helemaal dood gesmeten met die shit. Hoe erg op zoek naar ellende kan een mens zijn? Ik ben zelf echt niet zo’n voorstander van de multi culturele samenleving maar als je een tijdje deze gasten gaat volgen dan ben je met die anti shit ook vrij snel klaar.

Ik heb dat ook een beetje met TPO. Eerst las ik het nog wel, maar eigenlijk is het elke dag hetzelfde gejank.

• #2.310
Grappig trouwens, meisje die ik ken heeft deze tegenlicht aflevering samen met twee andere opgezet (werkt bij vpro). Zij heeft mij eind vorig jaar nog gebeld en ik heb toen nog een uur met haar aan de telefoon gehangen over 4chan en pepe en al die crap. Ze zou nog terugbellen en we zouden eigenlijk nog gaan zitten met zijn allen maar ik zie dat het dus al klaar is en dat het is uitgezonden. Ben nu toch wel benieuwd naar deze aflevering.
Nog niet gezien.

• #2.311

Nieuw-Links nam het over.

• #2.312

• #2.313

Draadje.

Ramadan wordt bepaald door de maanstand en ook het einde is hiervan afhankelijk, vooraf is niet te zeggen wanneer. De enige die dat wel vooraf beslissen zijn Turken. Dat ze dat niet lijken te weten bij D66/ Rijksoverheid, zegt veel over de echte betrokkenheid hierbij.

• #2.315
Hij was ook uitgenodigd om alleen over zijn boek te praten. Las ik eerder vanavond.

Fucking lelijk van Cherry. Komop zeg wat een bralpik. Die gast kan gewoon niet met mensen om gaan. Dit is ook weer gewoon een dikke faal. Ik ga eens iemand anders op die lijst vinden om op te stemmen want als ik dit zo zie dan krijg ik daar wel zwak zaad van.

Hij had beter de presentator op zn plaats kunnen zetten zoals Petertje in een grijs verleden eens deed bij Matthijs

Fucking lelijk van Cherry. Komop zeg wat een bralpik. Die gast kan gewoon niet met mensen om gaan. Dit is ook weer gewoon een dikke faal. Ik ga eens iemand anders op die lijst vinden om op te stemmen want als ik dit zo zie dan krijg ik daar wel zwak zaad van.
Had tijdens de 2e kamerverkiezingen op de Hiddemeister gestemd

Hij was ook uitgenodigd om alleen over zijn boek te praten. Las ik eerder vanavond.
Ik had de uitzending aan staan in de auto.

Zijn kont was al uitgebreid gekust over het boek in het begin van de uitzending. Je blijft wel een politicus, dus dan kun je ook wel een vraag over politiek verwachten.

Het is gewoon een irritant mannetje.

• #2.320
Ik had de uitzending aan staan in de auto.

Zijn kont was al uitgebreid gekust over het boek in het begin van de uitzending. Je blijft wel een politicus, dus dan kun je ook wel een vraag over politiek verwachten.

Het is gewoon een irritant mannetje.
Ah oke heb het zelf niet gezien las er alleen iets over.

Lijkt wel een jiskefet sketch.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven