Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321

Wilfred weer op de trollstoel. Waarom Johan hem altijd de beste interviewer van Nederland noemt begrijp ik niet. In het begin wil Baudet nog wel over een aantal vragen over de politiek beantwoorden, maar dan laat Wilfred hem niet uitpraten. Vervolgens wil Baudet over het boek praten, maar Wilfred heeft geen idee waar het boek over gaat, want hij heeft niet gelezen. Dit wordt trouwens ook nog benoemd door Ozcan Akyol. Het is echt Wilfred die zichzelf belachelijk maakt.

• #2.324
Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je als schrijver uitgenodigd wordt, en daarover afspraken maakt een beetje moe wordt om telkens bepaalde vragen af te slaan omdat het dan niet langer over het boek gaat. Genee kan dat zuigen als geen ander, en meestal op zo'n manier dat het lijkt alsof de gast zich aan het aanstellen is- waardoor de gast meestal zoiets heeft ik doe maar mee anders kom ik over als een raar figuur en heb de exposure nodig om te verkopen. Dat weet Genee ook natuurlijk, is in feite zijn stok achter de deur. Neemt niet weg dat Baudet het iets slimmer had kunnen aanpakken, van wat ik gezien heb in het filmpje. Al staat hij kennelijk voor wat hij vindt en laat zich daarin niet "gijzelen" door het programma. Wat er in ieder geval mee bereikt is, is dat men het erover heeft.

Baudet loopt in de val, het is dom van hem. Wilfret zit hem toch een beetje te stangen maar Baudet moet niet happen. Toegegeven als je het hele fragment ziet moet ik mijn eerdere mening wat nuanceren; Baudet gaat er in eerste instantie goed mee om. Maar toch laat hij zich net weer beetje klem zetten.

• #2.327

• #2.328

RIP.

Alle drie nooit een echte baan gehad buiten de politiek, vakbond of subsidieslurper. Typisch voor Groenlinkserts.

• #2.330
Lachen met om millennials, het kán gewoon bij Buitenhof (NPO). Witteman (oei!) droogt millenniale traantjes van randstedelijke nitwits met First World Problems. Want wat blijkt: den Jeugd van Teegenwoordig neukt en zuipt niet meer en scholieren van Windesheim melden massa-burnouts. Dit is bittere ernst mensen.

Dit omdat Generatie Sneeuwvlok te weinig aandacht krijgt in het regeerakkoord (proest) en daar is het millennialmeiske van dienst ‘best wel een beetje teleurgesteld’ (gniffel) over. Maar het wordt erger: de twintigers van nu willen allemaal gewoon een vaste baan, en er zijn niet voor iedereen zomaar vaste ‘van 9 tot 5 onder het systeemplafond tot je met pre-pensioen mag’- contracten beschikbaar. Toch wel een toppiejoppie ambitie hoor, een vast contract voor je dertigste.

Verder moet de rechtstaat ook afgeschaft worden want zomaar mensen kapotmaken met #metoo gedram is een millenniaal RECHT en het is natuurlijk beslist niet de bedoeling dat iemand onschuldig is tot het tegendeel wordt bewezen. Als een sneeuwvlokje zich gekwetst voelt dan dient de kwetser gewoon standrechtelijk te worden geschandpaald, weetjewel. Want via social media kun je dus invloed uitoefenen “op een manier waar wetgeving veel lastiger is”. Zeg het ze, knul! Die lastige wetgeving ook.

Enfin. In Aleppo wordt na het zien van deze gruwelijke beelden een benefiet georganiseerd voor deze vergeten, verloren en verdrukte generatie. Triggerwarning!
Video - Paul Witteman droogt millenniale traantjes van randstedelijke nitwits met First World Problems

Het is wat het is. Maar dat er problemen zijn is evident. Meisje met donker haar heeft zo te zien geeneens geld voor een beter passende blouse, lijkt wel een rollade. Het is oneerlijk. 100% van de tijd bezig met de maatschappij en geen tijd voor hobby's :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik maak mij er niet zo druk om. Een groot deel van Nederland is toch voornamelijk bezig met een gat in de grond graven en weer dichtgooien tijdens zijn werk, echt veel toegevoegde waarde heeft het allemaal niet. Ik ben ook erg benieuwd hoe het straks gaat met de robotisering en het feit dat er dan nog veel minder banen beschikbaar zijn. De overheid houdt zich ook nog niet echt bezig met de gevolgen daarvan trouwens.

Ik heb met die knakker op school gezeten. Deed ook eens mee met De Slimste Mens.

Pretentieuze bal.

ik snap echt bij god niet hoe die gemiddelde studieschuld mogelijk is. ik heb zelf eens vrij gedetailleerd uitgerekend wat het allemaal zou kosten als je op kamers gaat en echt alles zelf zou moeten betalen en veel verder dan 10-12k per jaar kom je niet (ik studeer(de) overigens wel in een relatief goedkope stad). als je gewoon netjes je universiteit (+master) in een keer afrond in 4 jaar dan kom je rond de 40k uit. Als je dan in ogenschouw neemt dat de meeste studenten gewoon een bijbaan hebben, ouders hebben die helpen en als ouders niet kunnen helpen je vaak een redelijk flink bedrag bedrag aan aanvullende beurs kan verwachten, dan is 24k echt vreselijk veel. En dan heb ik het nog niet eens over studenten die niet op kamers gaan.

Ik heb een beetje het idee dat de gemiddelde student in Nederland denkt dat je studententijd een soort financiële zorgen vrije periode behoort te zijn. Lekker op kamers in Utrecht/Amsterdam, 4 keer van studie wisselen, meerdere keren per jaar op vakantie gaan met een of ander studentenclubje en dan op je 25ste nadat je eindelijk je diploma etnisch-sociale cultuurwetenschappen gehaald hebt helemaal in shock zijn dat de "overheid" je met zoveel schuld heeft opgezadeld.

dDfUexo.png

• #2.335

Eens kijken wat Karin Ollongren nu gaat doen.

D66, SP en PvdA verloren flink bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen. D66 verloor zes zetels, PvdA en SP halveerden. GroenLinks won, en haalde tien zetels binnen. Onder leiding van oud-wethouder Maarten van Poelgeest begonnen de onderhandelingen om tot een coalitie te komen.

• #2.337

constaterende dat de Amsterdamse gemeenteraad een motie heeft aangenomen om het college op te roepen om eigenaren van gekraakte panden te vragen om geen aangifte te doen en handhaving van de antikraakwet te voorkomen
Waar is het toch mis gegaan..

• #2.338

Goot Wassink doet me beetje denken aan een member hier :thinking:

Terug
Naar boven