MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Beter gewoon een flinke bom op dat binnenhof, zijn we gelijk van dat hele corrupte parasiterende zooitje liegende en bedriegende uitvreters af.
Killy ideetje voor jou en je matties misschien?
 
Zo extreem zie ik het nu ook weer niet, maar ik ben ook niet onder de indruk van de plannen van onze regereing, maar in de oppositie zit nu ook niet iets waar ik me achter zou willen scharen.
 
Beter gewoon een flinke bom op dat binnenhof, zijn we gelijk van dat hele corrupte parasiterende zooitje liegende en bedriegende uitvreters af.
Killy ideetje voor jou en je matties misschien?
Tegenwoordig kan je dit soort zinnen beter iets anders formuleren.
 
Als in: AIVD kijkt mee, ook op DBB?

giphy.gif
 
Laatst bewerkt:
Syriërs krijgen werkplek maar komen na week niet meer opdagen
Het leek zo mooi: Syriërs die twee jaar aan de slag konden bij een Capels bedrijf. Het eindigde in een fiasco. Na een week kwamen ze niet meer opdagen.



:roflol: wat een naïviteit
 
Laatst bewerkt:
qetn46zl.jpg
K0xfeotl.jpg


https://www.elsevierweekblad.nl/economie/opinie/2018/10/mondiaal-migratiepact-marrakesh-150205w/
West-Europa pleegt weer een beetje zelfmoord, nu in Marrakesh
Internationale conferentiegangers gaan in dit deel van het jaar graag naar de Marokkaanse stad Marrakesh. Diplomaten, Brusselse ambtenaren, personeel van de Verenigde Naties (VN) en actiegroepen besluiten daar over zaken waarvan aanvankelijk nauwelijks iemand enig idee had. Pas later blijkt dan dat bijeenkomsten als in Marrakesh ons leven verregaand beïnvloeden. Steevast blijkt ook dat de burgers van een democratisch bedoeld land als Nederland niets is gevraagd.
Meer: https://refugeesmigrants.un.org/migration-compact
 
Een agent houd er niet van om door wat brutalere mensen van z'n eigen ideologie tegengesproken te worden? Je verwacht het niet.

Een samenleving waarin Joden jood kunnen zijn zonder daarvoor beschimpt of mishandeld te worden en moslims in vrede moslim kunnen zijn.

Alleen de intoleranten, laten we die binnen de grenzen van wet en beschaving efficiënt en effectief bestrijden. Want zij zijn de bijl aan de wortels van de vrijheid.
Nee de betrekkingen van joden moslims en "toleranten" zijn zo lekker compatibel met vrijheid.

Beter gaat ie boeven vangen
 
Back
Naar boven