- Lid geworden
- 15 nov 2008
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Het is geen dooddoener, het is de realiteit. Zolang het globaal geen impact heeft is het allemaal symboolpolitiek waar een paar mensen ontzettend rijk van worden.Als wij niet het al die problemen in Groningen hadden of simpel over kunnen stappen op hoog calorisch gas, dan zou dat bij ons ook niet gaan gebeuren.
Of onze aanpassingen significant of niet zijn vind ik altijd zo’n dooddoener, dat maakt het wel erg makkelijk om helemaal niets te doen als er geen economisch belang achter zit. Dat gezegd hebbende is de prijs van “energie” wereldwijd de laatste decennia zo laag geworden dat de mensen in de welvarende landen het wel erg makkelijk verspillen, ik ook hoor.
Als mensen graag lekker 'groen' en 'duurzaam' willen doen omdat ze dat zo'n lekker gevoel geeft, terwijl ze al boomknuffelend denken aan zielige negertjes ergens in Afrika die nu zogenaamd zonder water zitten "omdat al die regen nu boven Europa valt" door global warming, dan moeten ze dat natuurlijk zelf weten.
Maar laat mij alsjeblieft met rust met die geldslurpende, nergens op gefundeerde, waanzin.
Laatst bewerkt: