AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Allebei niet democratisch op de plek gekomen waar ze nu zitten

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882

Ik zie die zure kop van Rutger GW al weer voor me. Als die de absolute macht krijgt. Stalin is er niks bij :whip:.

Alleen Bosma zegt heldere dingen

Wat is het idee? Dat kassa meisjes niet mogen werken met een burka om? Sorry maar ik vind dat ook belachelijk. Laat ze lekker hun ding doen. Als je je daar tegenwoordig druk om moet maken.

Wat is het idee? Dat kassa meisjes niet mogen werken met een burka om? Sorry maar ik vind dat ook belachelijk. Laat ze lekker hun ding doen. Als je je daar tegenwoordig druk om moet maken.

Dit is een burka:

Image236.jpg

Sorry ik vergis me. Bij een burka zijn ook de ogen niet zichtbaar.

• #2.885

..
De wet verbiedt het dragen van boerka’s, niqaabs, integraalhelmen en bivakmutsen in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en in overheidsgebouwen. Deze gezicht bedekkende kleding mag wel op straat worden gedragen.
Zelfs Marokko, go figure, loopt voor op NL. https://www.volkskrant.nl/nieuws-ac...edt-productie-en-verkoop-van-boerka~b126ff64/

Laatst bewerkt:

Altijd goed om te zien dat de reacties van kamerleden op de Graaf's betoog. direct bevestigen waar de oorzakelijke probleemfactoren liggen.
Ik denk ook niet dat diegene die daarbij ook de barmhartige Samaritaan aanhaalde (en daarna doorzaagde over hulp buiten de grenzen) zich daar ook maar enigszins bewust van is.
Wat zit die persoon vast in het ivoren deug-torentje zeg, gewoon beangstigend.
Het lijkt wel alsof politieke correctheid als een absolute religie wordt beleefd, hoe was dat citaat ook alweer?
"ignoring facts and contradicting evidence for 10000 years"

Altijd goed om te zien dat de reacties van kamerleden op de Graaf's betoog. direct bevestigen waar de oorzakelijke probleemfactoren liggen.
Ik denk ook niet dat diegene die daarbij ook de barmhartige Samaritaan aanhaalde (en daarna doorzaagde over hulp buiten de grenzen) zich daar ook maar enigszins bewust van is.
Wat zit die persoon vast in het ivoren deug-torentje zeg, gewoon beangstigend.
Het lijkt wel alsof politieke correctheid als een absolute religie wordt beleefd, hoe was dat citaat ook alweer?
"ignoring facts and contradicting evidence for 10000 years"

Ik begin ook nu pas de hartstochtelijke "vrijage" van o.a. linkse groeperingen met de islam te begrijpen.
Waar ik zwaar de fout in ging, was te denken dat hier logica en rationele overwegingen een rol spelen. (mea culpa)

Die affiniteit ligt helemaal niet gelegen in ideologische overeenkomstigheid, maar is gebaseerd op onderliggende emoties en een vreemdsoortige spirituele verbondenheid.

Ze voelen zich blijkbaar aangetrokken tot de spirituele kant van de islam, alleen hebben ze nog niet voldoende kennis gemaakt met de dictatoriale politieke ideologie achter de islam. Lachuh.

Puur irrationeel dus en daar voelt moeilijk tegen te vechten, zoals we wel merken...

• #2.888
Ik begin ook nu pas de hartstochtelijke "vrijage" van o.a. linkse groeperingen met de islam te begrijpen.
Waar ik zwaar de fout in ging, was te denken dat hier logica en rationele overwegingen een rol spelen. (mea culpa)

Die affiniteit ligt helemaal niet gelegen in ideologische overeenkomstigheid, maar is gebaseerd op onderliggende emoties en een vreemdsoortige spirituele verbondenheid.

Ze voelen zich blijkbaar aangetrokken tot de spirituele kant van de islam, alleen hebben ze nog niet voldoende kennis gemaakt met de dictatoriale politieke ideologie achter de islam. Lachuh.

Puur irrationeel dus en daar voelt moeilijk tegen te vechten, zoals we wel merken...
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat politici van overwegend linkse partijtjes graag tegen de islam aanschurken. Halsema roept doodleuk dat moslims het zwaarder in A'dam hebben dan wie ook (ooit de beveiliging gezien van joodse scholen, geen keppeltje durven dragen etc?), maar gaat tekeer wanneer er drie zwarte pieten op de tribune zitten want dat krenkt Amsterdammers. Hierbij is het ook nog eens irritant dat ze doet alsof dit over Amsterdammers gaat, terwijl de echte overwegend buiten de stad wonen.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat politici van overwegend linkse partijtjes graag tegen de islam aanschurken.

Dat is dus precies mijn punt, het is geen "hoofd" kwestie in de zin van rationeel begrip vanuit de neo-cortex.
Als je echt wilt begrijpen zul je moeten afdalen in het limbisch systeem, want daar ontstaat feitelijk wat wordt aangeduid als "onderbuikgevoel". (alleen zit het LS anatomisch gezien een tikkie hoger zeg maar)

Laatst bewerkt:
Oh ja dat is kut. Ik bedoelde een hoofddoek. Daar heb ik zelf niet zo veel problemen mee. Burka haha nee dat is wel beetje extreem.

Ken Uw Klassiekers, Oh Rob G!!!

van hoofddoek
images?q=tbn:ANd9GcRA8t-3DiGYA9o72hwcPZv5Y3-lR4XaPdyemSLcRREjDo_FpW88Up1cXA0.jpg

naar niqap
proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.carelbrendel.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F01%2FImage236.jpg

tot uiteindelijk de boerka [afbeelding niet meer beschikbaar]
Voor je het weet is het zover en draagt alles met een paar XX chromosomen zo'n ding.

3 verfijnde gradaties van religieus gefundeerde en geraffineerde vrouwen-onderdrukking.

Maar ze vinden het niet erg en doen het uit vrije wil, want hun man 'geeft' ze verder veel ruimte en vrijheid :emo:
Nee dus, want een boerka dragen is geen 'vrijheid van meningsuiting' o.i.d. maar dwangmatig opgelegd, middels grondige indoctrinatie.

Daarom is in mijn optiek iedereen die tegen het boerkaverbod is, moreel verplicht om zelf ook zo'n ding permanent te gaan dragen. Jawel, ook mannen dus.

Laatst bewerkt:

(Zelf)haat tegen westerse identiteit? Tegen al dat succes dat natuurlijk ten koste van een ander is geweest, is elke weerstand en afbraak een heroische daad.

Boerkaverbod voelt een beetje als je vinger in een gaatje in de dam steken terwijl het hele land al onder water staat.

.

Laatst bewerkt:
  • #2.899
Dacht ik gister ook toen ik het volgende las:

-------
Er is nog verstand.
The Wellcome Collection museum and library in London sparked confusion on social media when it used the term "womxn" in October in promotional materials.
UK Labour Party MP Jess Phillips was one of hundreds of women who wrote to the Wellcome Collection.
"I've never met a trans woman who was offended by the word woman being used, so I'm not sure why this keeps happening," she tweeted.

The Wellcome Collection eventually apologized and removed uses of "womxn" from its website.

• #2.900

"Ik woon tegenwoordig in Drenthe en ik kan u verzekeren, een vrije zaterdag met een dominante vrouw in Drenthe duurt heel lang"

Terug
Naar boven