AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901

------

En toen bleef het stil.

Laatst bewerkt:
Ben geen FVD fan, maar wel getekend.

• #2.907

Waar bemoeit dit rare mens zich toch allemaal mee? Wie is zij, om studentenverenigingen voor te schrijven hoe ze zich onderling moeten gedragen? Gaat ze straks ook islamitische verenigingen oproepen toleranter te zijn naar mensen die wél alcohol drinken?

Leven in een dictatuur is tenminste duidelijk, voor iedereen. Tijd voor WWIII, wat een poppenkast leven we tegenwoordig in :(

• #2.909

Groenlinks heeft zijn prioriteiten goed op orde. En die doorgeslagen lui van BIJ1 idem.

Laatst bewerkt:
  • #2.910

Bolkestein laat zich leiden door historische kennis over migratie stromen. Hij weet wat er komt.

Bolkestein laat zich leiden door historische kennis over migratie stromen. Hij weet wat er komt.

Ik heb net het debat over het k*ch-pact van a - z gevolgd en mijn verbazing over deze 'interne vvd -contradictie' was groot.
De argumenten tegen en voor van de betrokkenen, zijn op zich vaak plausibel of op z'n minst begrijpelijk.
Er zijn alleen veel te veel contextuele discrepanties, subjectieve interpretaties en andere vaagheden.
Onvoldoende eenduidigheid voor alle betrokkenen en alleen al daarom zou dit pact niet door mogen gaan

Wat me ook zo opviel, was dat de staatssecretaris oprecht in zijn verkondigde leugens geloofd.

Goed om te zien dat niet alleen Fvd en PVV hun 'twijfels' hebben.

Baudet moet een beetje oppassen dat hij zich niet te veel door zijn eigen emoties en retoriek laat meeslepen.
Ondermijnd zijn positie een beetje vind ik.

P.S. Wat is die Kroll een droogkloot met zijn Nederlandse migrant in Nepal vergelijking zeg :)

Baudet moet niet teveel een karikatuur van zichzelf worden, hetgeen nu al te vaak het geval is wat mij betreft. Hij moet zich beperken tot de feiten en kort en bondig blijven, daar waar hij nu veel te vaak verzand in een als maar voortdurend repliek op over het algemeen onzin verwijten. Hij moet er meer boven gaan staan, zonder daarbij elitair over te willen komen. Want het sausje elitair vloeit rijkelijk bij de heren Baudet en Hiddema, wat inderdaad behoorlijk afdoet aan de boodschap die ze willen overbrengen.

• #2.913

• #2.914

Wordt er eentje wakker. Wen er maar aan.

Leven in een dictatuur is tenminste duidelijk, voor iedereen. Tijd voor WWIII, wat een poppenkast leven we tegenwoordig in :(
Echte democratie bestaat niet. Er worden allemaal valse beloftes gemaakt en al die lui zijn met name bezig hun eigen toekomst veilig te stellen ipv met het volk mee te denken. Geloof er allang niet meer in.

• #2.919
Ik vind het aangezicht zonder de letters mooier. Maar de gebruikte argumentatie vind ik ridicuul.

Terug
Naar boven