AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Vrij Links valt in positieve zin op m.i.
Mist m.i. toch essentiële punten; namelijk dat de genoemde problemen voortkomen uit corruptie/politiek en niet (vrije markt) kapitalisme, en dat het onderscheid tussen die linkse en rechtse groepen juist is wie (als machtsgeil slachtoffer) in de corruptie wil gedijen en wie er van af wil.

Dat oude links zal rechts gelijk moeten geven om samen te zorgen dat de overheid de inheemse arbeider en vrije markt beschermt tegen de race to the bottom. Dat waar de anti-westerse slachtoffergroepen en elite baat bij hebben.

Maar het lijkt er meer op dat oud links in dat globalisme juist nieuwe bondgenoten heeft gevonden tegen rechts en vrije markt kapitalisme, tegen een westerse identiteit.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.862

Aangenomen dat wat de Roon zegt klopt, dan creëren we hier dus gewoon een achterdeur waardoor illegale ellende zichzelf op deze manier kan legaliseren.

Toch vraag me dan weer opnieuw af:

Wie heeft hier dan (behalve de illegale vluchteling zelf) daadwerkelijk 'baat' bij en vooral ook waarom?
Behalve dan het sussen van politiek correcte schuldgevoelens, veroorzaakt het alleen maar ellende, chaos, criminaliteit en kost het ons bakken met geld.

Laatst bewerkt:
Aangenomen dat wat de Roon zegt klopt, dan creëren we hier dus gewoon een achterdeur waardoor illegale ellende zichzelf op deze manier kan legaliseren.

Toch vraag me dan weer opnieuw af:

Wie heeft hier dan (behalve de illegale vluchteling zelf) daadwerkelijk 'baat' bij, en vooral ook waarom?
Behalve dan het sussen van politiek correcte schuldgevoelens, veroorzaakt het alleen maar ellende, chaos, criminaliteit en kost het ons bakken met geld.
Richard von Coudenhove-Kalergi

Richard von Coudenhove-Kalergi

Ehm ja, maar dat is dus mijn punt ik zie dit soort "idealen" niet ontstaan, maar ze worden juist -zeer geleidelijk zodat je het maar amper door hebt- om zeep geholpen:

- Waarin landen op economisch en politiek terrein zouden samenwerken

- Vrijheid, vrede en welvaart bevorderen.

• #2.867

• #2.869
rzRKYkjl.jpg

Niemand niet eens meer de behoeft om iets te zeggen over het voornemen van Halsema (en anderen) om het “boerka verbod” niet te handhaven?

Ik denk dat er dan maar grote groepen mensen met bavakmutsen, integraalhelmen e.d. moeten gaan demonstreren tegen de wet, door bijvoorbeeld zo het openbaar vervoer, ziekenhuizen en gemeentehuizen in te gaan. Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt met de handhaving van die wet.

Niemand niet eens meer de behoeft om iets te zeggen over het voornemen van Halsema (en anderen) om het “boerka verbod” niet te handhaven?

neen ,ik ben islam moe,bizar hoe een geloof al jaren het nieuws in Europa kan beheersen ,gepamperd door links en het ergste moet nog komen

• #2.878
De wet mag dan wel aangenomen zijn, deze kan nog niet worden uitgevoerd c.q. gehandhaafd. In die zin is er een hoop geschreeuw en weinig wol. Er is namelijk geen enkele gemeente die de wet kan uitvoeren.

Wat wel frustrerend is, is dat Karin Ollongren absoluut geen haast maakt met de invoering.

Het verbod is, vijf maanden later, nog niet ingegaan omdat nog overleg moet worden gevoerd over de uitvoering van de wet. Het gaat dan om onderwijs- en zorginstellingen en vervoerdersbedrijven als de NS. Die wachten nog op een uitnodiging voor een gesprek, blijkt uit rondgang van RTL Nieuws

Het ministerie laat desgevraagd weten dat de voorbereidingen wel degelijk in gang zijn gezet. De verschillende Haagse departementen zijn hierover met elkaar in gesprek. De invoering van het boerkaverbod zal in ieder geval niet voor 1 januari zijn. Het eerstvolgende moment dat het boerkaverbod in kan gaan is 1 juli.

Overigens heeft mevrouw Kaakklem vanmiddag toelichting gegeven. Er is een misverstand, Amsterdam gaat niet in tegen wetten maar geeft aan dat andere zaken meer prioriteiten krijgen. Kuch Kuch.

Terug
Naar boven