Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ik (kan).

Islamdeskundige is één woord.

Nederlandse woorden schrijf je vaak aan elkaar en Engelse woorden uit elkaar. Hier kom je al aardig ver mee
De vergelijking tussen financiele steun voor de PVV, waarmee je tot op zekere hoogte ook invloed koopt en invloed van de Turkse regering in Nederland kan je niet één op één vergelijken.Ownee, vandaar zijn financiele steun vanuit Israel?
Al zou Kuzu de invloed van een ander land op Nederland willen vergroten, dan zijn er nog zat andere die dit tegen kunnen houden? Zo werkt de politiek.
En alsof Nederland en Europa zo heilig zijn en zich niet inmengen of hebben ingemengd met andere landen, maar dan is het natuurlijk oké?
Erdogan heeft in het verleden geprofiteerd van en gezorgd voor een goed draaiende Turkse economie, hij heeft het Turkse buitenlandse beleid smoel gegeven (los van of je het ermee eens bent). De volgende verkiezingen zullen moeilijker en moeilijker worden, hoewel hij natuurlijk altijd door kan blijven gaan met het politieke zuiveren van de rechtspraak, politiek en journalistiek.Mooie vind ik ook dat er mensen überhaupt nog vertrouwen hebben in een Erdogan heb gezien dat dit meestal de over het algemeen (domme turken) zijn.
Moet toch een lampje gaan branden als je valuta met 150procent daalt![]()
Het gaat echt geweldig met mijn plan me in de Vastentijd (voor alle heidenen, ketters en andersgelovigen dat is sinds vandaag) niet meer druk te maken over van alles en nog wat en dat hier te delen.Hé we zijn Denk en Kuzu aan het afzeiken ja, laat dit er even buiten.
Ehehehe! ja jajajaja!
Ehehehe! ja jajajaja!
Kan ik hier weer zeggen dat Wilders het debat, op punten, heeft gewonnen.

Ergens vind ik het ook heel erg flauw en misschien wel triest dat we kennelijk zijn aangekomen in een fase waarin we elkaars vlieguren de maat gaan nemen. Wat een wereld. Of mis ik hier iets, wat is er precies hypocriet aan vliegen?
keen keld maar wel honger