Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Keen keld wel honger, echte Nederlanders stemmen FvD.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keen keld wel honger, echte Nederlanders stemmen FvD.
Juist wel. Dan beseft die dat die dankzij ons toch weer een jointje kan draaien. Waarna hij zich weer kan gaan afzetten voor de buitenwacht, diep van binnen weet hij hoe het zit. Al was het alleen maar omdat zijn broodheer een witte man is.Ik ga die vent echt niet aanklikken hoor die gun ik nog geen kwartje
Vreselijke politica. Echt een heel eng individu. Kan er bijna niet naar kijken, nekharen groeien met de seconde een mm omhoog. Had ik al geschreven dat Mei Li Vos echt een verschrikkelijke politica is? Zo'n type dat een theezakje tot drie keer toe gebruikt, dan slurpt aan haar thee en heel voorzichtig aan een biscuitje knabbelt.
Groenlinkse uit 020. Was wel een wilde meid btw.
Lastig om mensen uit de praktijk de politiek ineens naar voren te duwen als lijsttrekker lijkt me.Ik vind die Otten niet de beste voorman van FvD. Hij praat een beetje moeilijk. Geschikter voor achter de schermen imo.
Vreselijke politica. Echt een heel eng individu. Kan er bijna niet naar kijken, nekharen groeien met de seconde een mm omhoog. Had ik al geschreven dat Mei Li Vos echt een verschrikkelijke politica is? Zo'n type dat een theezakje tot drie keer toe gebruikt, dan slurpt aan haar thee en heel voorzichtig aan een biscuitje knabbelt.
ik denk dat het prioriteren van handige praters ons juist types zoals Klaver en Jetten heeft gebracht. Moet je niet willen als FvD stemmer lijkt mij
Wel deels mee eens, enerzijds vond ik hem tegen bijvoorbeeld die Vos erg sterk, anderzijds denk ik inderdaad dat hij niet tot de verbeelding zal spreken voor de massa. Het is een beetje een norse vent, dat vind je tof of totaal niet.Ik vind die Otten niet de beste voorman van FvD. Hij praat een beetje moeilijk. Geschikter voor achter de schermen imo.
Wel deels mee eens, enerzijds vond ik hem tegen bijvoorbeeld die Vos erg sterk, anderzijds denk ik inderdaad dat hij niet tot de verbeelding zal spreken voor de massa. Het is een beetje een norse vent, dat vind je tof of totaal niet.
Aan de andere kant is het voor een EK-lid eigenlijk niet zo belangrijk hoe goed je in de markt ligt, hoevaak zie je ze nu?