MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.442
giphy.gif

Toch is het wel een leuk mädchen kindvrouwtje Vos.

Of toch niet? /:thinking:

• #3.445
Vreselijke politica. Echt een heel eng individu. Kan er bijna niet naar kijken, nekharen groeien met de seconde een mm omhoog. Had ik al geschreven dat Mei Li Vos echt een verschrikkelijke politica is? Zo'n type dat een theezakje tot drie keer toe gebruikt, dan slurpt aan haar thee en heel voorzichtig aan een biscuitje knabbelt.

• #3.447
Ik ga die vent echt niet aanklikken hoor die gun ik nog geen kwartje
Juist wel. Dan beseft die dat die dankzij ons toch weer een jointje kan draaien. Waarna hij zich weer kan gaan afzetten voor de buitenwacht, diep van binnen weet hij hoe het zit. Al was het alleen maar omdat zijn broodheer een witte man is.

giphy.gif

Vreselijke politica. Echt een heel eng individu. Kan er bijna niet naar kijken, nekharen groeien met de seconde een mm omhoog. Had ik al geschreven dat Mei Li Vos echt een verschrikkelijke politica is? Zo'n type dat een theezakje tot drie keer toe gebruikt, dan slurpt aan haar thee en heel voorzichtig aan een biscuitje knabbelt.

Zo eentje moet je ook eens geprobeerd hebben.

Ik vind die Otten niet de beste voorman van FvD. Hij praat een beetje moeilijk. Geschikter voor achter de schermen imo.

ik denk dat het prioriteren van handige praters ons juist types zoals Klaver en Jetten heeft gebracht. Moet je niet willen als FvD stemmer lijkt mij

Hysterisch ongetalenteerd typje

ik denk dat het prioriteren van handige praters ons juist types zoals Klaver en Jetten heeft gebracht. Moet je niet willen als FvD stemmer lijkt mij

Ik vind Klaver en Jetten nou niet direct de beste sprekers. Maar ik vind het wel belangrijk dat iemand een goede flow heeft met spreken en zijn punt helder over kan brengen. Baudet heeft dat bijvoorbeeld wel. Otten vind ik tot nu toe gewoon beetje pijnlijk om te zien af en toe.

Ik vind die Otten niet de beste voorman van FvD. Hij praat een beetje moeilijk. Geschikter voor achter de schermen imo.
Wel deels mee eens, enerzijds vond ik hem tegen bijvoorbeeld die Vos erg sterk, anderzijds denk ik inderdaad dat hij niet tot de verbeelding zal spreken voor de massa. Het is een beetje een norse vent, dat vind je tof of totaal niet.
Aan de andere kant is het voor een EK-lid eigenlijk niet zo belangrijk hoe goed je in de markt ligt, hoevaak zie je ze nu?

Wel deels mee eens, enerzijds vond ik hem tegen bijvoorbeeld die Vos erg sterk, anderzijds denk ik inderdaad dat hij niet tot de verbeelding zal spreken voor de massa. Het is een beetje een norse vent, dat vind je tof of totaal niet.
Aan de andere kant is het voor een EK-lid eigenlijk niet zo belangrijk hoe goed je in de markt ligt, hoevaak zie je ze nu?

Ja het is inderdaad niet de meest belangrijke positie en volgens mij is hij wel een beetje het brein achter FvD samen met Baudet.

Ik hou persoonlijk wel erg van mensen die goed kunnen spreken en korte metten kunnen maken met loze argumenten en wat ik nu heb gezien van Otten is gewoon dat je een beetje zit te kijken en eigenlijk hem wilt helpen om iets beter uit zijn woorden te komen.

Goed sowieso natuurlijk FvD stemmen.

Ik zag vandaag zit op instagram en daar krijg ik dan wel weer zo’n kromme tenen van:

Toch is het wel een leuk mädchen kindvrouwtje Vos.

"We zijn zo geïnteresseerd in die bredere agenda van DENK"
:roflol:
Hoe krijgt ie het uit z'n strot, iedereen weet dat ze die niet hebben, ze hebben één deuntje waar de doelgroep intrapt.

Natuurlijk drinkt Ozturk wodka-cola, het mag er niet uitzien als drank... vergelijkbaar met politici die stiekem roken (Halsema o.a.)

Ergens vind ik het not done om zo uit de school te klappen, maar dit zijn wel precies de streken die de politieke stijl van DENK kenmerken, lastig.

Terug
Naar boven