AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maar even later roept hij in diezelfde groep, waar dus honderd man in zit, dat hij wil vechten bij de snackbar.

Dus hij krijgt 240 uur taakstraf voor opruiing, toch?

En al die mocros met guns die opriepen naar Urk te trekken zijn ook gearresteerd, toch?

TOCH?
 
Kuzu weet wat die doet en komt uit zijn woorden. Azarkan komt ook uit zijn woorden maar slaat door en wordt al snel niet fris. Die andere mafkees versta ik niet en komt over als een stiekemerd.

Mafkees Ozturk: Door Rus-trollen hebben wij hier in Nederland anti-islam sentimenten....:treuren::treuren::treuren:

Die RusTurk-Troll toch :roflol:
 
Hiddemeister slaat opnieuw toe. Als Hiddemeister bij de PVV zat was Wilders MP, Bosma minister naar keuze en Hiddemeister minister van justitie.
 
:roflol: Jetten lijkt wel een of andere autoverkoper of zo'n figuur die bij de Mediamarkt energie verkoopt. En als vrouw zijnde wil je je toch niet door dit jochie laten nemen.

Edit. Klopt. Jetten is homo.
E7Aziqxm.jpg
 
Ik vind dat ook niet dat islamitisch onderwijs nodig is. Prima als je de koran wilt leren en lezen, maar dat kan prima in de moskee en/of thuis. Nederlands onderwijs is goed genoeg.

Op de achtergrond het liedje droomland van die dikke de Leeuw zou dit stukje compleet maken.
 
Wie is dat kale kereltje van D66 precies ^^ 6.02s. Wat werkt daar toch voor tuig? Die wordt zeker elke dag wakker met een vinger in zijn kont. Man man man. De complete naïviteit van dit soort mensen. Aandoenlijk.
https://d66.nl/mensen/rens-raemakers/

“Ik ben een politiek dier. Als 10-jarige jongen wist ik al precies wat ik wilde worden: Tweede Kamerlid.
Ik vind het enorm belangrijk dat jongeren, dé toekomst, het gevoel hebben gehoord te worden in de Tweede Kamer.”

Opsluiten. Zonder pardon. :roflol: GTFO.
 
FvD :cheer:

GroenLinks en D66 nog veel te veel stemmen :grumble:
 
yep ,die hele klimaathysterie gaat ooit een keer averechts werken voor de drammers ,slim gespeeld van Klaver en Jetten :roflol: ,

er rest hun niets anders meer dan kiezers van elkaar afpikken en wanhopig Baudet bashen met zoveel mogelijk dirt
 
Onder leiding van Jesse Klaver herleeft extreemlinks gedachtegoed. Zelfs Hamas roept moslims op om GroenLinks te stemmen.



GroenLinks-Kamerlid Van Ojik verklaarde later niet de doelen van BDS te steunen, maar wel het middel. De oud-diplomaat doorzag de blunder van zijn partij. Maar het is te laat. Sinds de resolutie zijn er Hamasfilmpjes op YouTube gekomen waarin Nederlandse moslims advies krijgen op GroenLinks te stemmen. Klaver nam het eerder Baudet kwalijk dat hij aanwezig was bij een discussieavond met Jared Taylor, een Amerikaanse nationalist. „Zeg mij wie uw vrienden zijn, en ik zeg u wie u bent”, was de gedachte. Welnu, wat zegt dat inzake BDS over GroenLinks?

Materieel en immaterieel zien we dus onder Klaver een herleving van oud radicaallinks. Vooralsnog lijkt dit niet aan hem te plakken. Hij blijft die ‘nieuwe, frisse leider’. Maar hoe lang nog? Weten vooral de jonge kiezers wel wat GroenLinks inhoudelijk weer is geworden? Nieuw is het niet en, ten opzicht van Israël, fris al helemaal niet.
 
Hé, hij is wel historicus ja.
 
85? Het ging 75 jaar geleden toch pas mis?
 
Back
Naar boven