Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

95% zijn activisten van D'66 - Groenlinks -SP en andere geitenwollensokken kneuzen ,

en dan die onzin "de grootste vervuilers "moeten gaan betalen ,wie denk je dat er uiteindelijk

de rekening gepresenteerd krijgt ? domme gansjes :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.462

Zelfs blonde Greet kent wel een paar deuntjes van Henk.

Ja het is inderdaad niet de meest belangrijke positie en volgens mij is hij wel een beetje het brein achter FvD samen met Baudet.

Ik hou persoonlijk wel erg van mensen die goed kunnen spreken en korte metten kunnen maken met loze argumenten en wat ik nu heb gezien van Otten is gewoon dat je een beetje zit te kijken en eigenlijk hem wilt helpen om iets beter uit zijn woorden te komen.

Goed sowieso natuurlijk FvD stemmen.

Ik zag vandaag zit op instagram en daar krijg ik dan wel weer zo’n kromme tenen van:

Gisteren vond ik Henk Otten al stukken sterker.
Ze waren live op facebook. Echt weer heel inspirerend. FvD gaat de grootste partij van Nederland worden.
Morgen ga ik zelf naar de bijeenkomst in Enschede Wilmink theater.

Ja het is inderdaad niet de meest belangrijke positie en volgens mij is hij wel een beetje het brein achter FvD samen met Baudet.

Ik hou persoonlijk wel erg van mensen die goed kunnen spreken en korte metten kunnen maken met loze argumenten en wat ik nu heb gezien van Otten is gewoon dat je een beetje zit te kijken en eigenlijk hem wilt helpen om iets beter uit zijn woorden te komen.

Goed sowieso natuurlijk FvD stemmen.

Ik zag vandaag zit op instagram en daar krijg ik dan wel weer zo’n kromme tenen van:

Gisteren vond ik Henk Otten al stukken sterker.
Ze waren live op facebook. Echt weer heel inspirerend. FvD gaat de grootste partij van Nederland worden.
Morgen ga ik zelf naar de bijeenkomst in Enschede Wilmink theater.
Wat je ook van ze vindt en of je het inhoudelijk met ze oneens bent, Otten staat tegenover zeer ervaren politici (Rosenmöller, Vos, Jorritsma. Knapen), dan begin je met achterstand aan de wedstrijd.

Overigens maakte Mei Li Vos zich met haar speciaal voor Vrouwendag ingestudeerde "mansplaining" opmerking, die moest er natuurlijk gewoon ff in, relevantie niet belangrijk, even schuldig als Otten in het eerste debat die ergens opeens immigratie/integratie wilde infietsen, blijkbaar was dat voorbereid. Ongeveer zoiets deed Öztürk door in het radio 1-debat bij het onderwerp klimaat over "een klimaat van xenofobie" te beginnen, maar dat is vooral omdat DENK bovenal one-trick-ponies zijn.

Toen Öztürk zoiets gisteravond probeerde werd ie door Broekers Knol keurig gecorrigeerd. Wat een topper die vrouw, dat ze zie inruilen voor Jorritsma, ze willen echt niet winnen. Los van de inhoud was het optreden van de heren van Denk gisteren niet onaardig. Het is duidelijk dat ze zich realiseerden wie hun publiek was en welke houding dat vereistte.

Daarom mengen veel wetenschappers zich dan ook liever niet in het publieke debat tegenover een professionele meningenmachine (politicus, opiniemaker), je verliest het al snel op vorm. In zo'n geval wordt er ook een zekere mate van gelijkwaardigheid gesuggereerd die er natuurlijk niet is. (vergelijk Merdedith Greer tegenover wetenschappers tijdens de SIRE campagne over jongens wel jongens laten zijn).

De FvD gaat niet de grootste van Nederland worden, veel mensen gaan niet stemmen (ik denk PVVers) of stemmen toch maar weer VVD of CDA in het stemhokje.

Ik wens je veel plezier morgenavond!

Laatst bewerkt:
De schande van onze tijd, werkende armen:
https://www.ad.nl/economie/groeiende-groep-werkenden-heeft-geen-cent-te-makken~a5b4ebb6/

Wat een systeem, beschikbaar moeten zijn en in onzekerheid hoeveel uur je deze week te weinig krijgt.

Een gevangenis is het.
Inderdaad amerikaanse toestanden en daar komen ze er ook niet uit.

Oh nice ik wist niet eens dat er een minimumloon voor zzp was. Er is mij gewoon gevraagd voor nog minder dan dat te werken voor hooggeleid programmeren terwijl ik dan werk moest corrigeren van seniors die 4 keer zoveel verdienen. f-ing naaiers en uitbuiters overal.

Als we iedere werknemer in Nederland een goed leefbaar inkomen willen bieden, dan zou het minimumloon met 30 procent moeten worden verhoogd. Ik vind dat goed verdedigbaar, want het minimumloon is de laatste decennia flink achtergebleven bij de economische groei.”

Dan stijgen alle prijzen weer zoveel % mee? De waarde van arbeid moet zoveel % omhoog zodat er natuurlijke opwaartse druk op lonen komt omdat men werkers tekort komt.

Maar ik geloof dat je het dan over nazi achtige oplossingen hebt. :(

Oh nice ik wist niet eens dat er een minimumloon voor zzp was.

Is er ook niet, maar is een plan om de DBA te wijzigen.

Verder gaat het artikel over een chick die bij een werkgever werkt met flexibele werktijden waar ze maar 22-30u p/w kan werken. Oftewel parttime. Ja, dan snap ik dat je niet genoeg verdient, maar dat wist je toen je solliciteerde. Gelukkig mag je in NL weggaan bij een werkgever als een dergelijke bijbaan niet voldoende voor je is.

• #3.468
95% zijn activisten van D'66 - Groenlinks -SP en andere geitenwollensokken kneuzen
Ik zag er van de week met een blik op het gelaat die overliep van zelfgenoegzaamheid, in een colonne langs de weg lopen. Met van die shawltjes om de nek in zo'n hippe knoop. Daar krijg je spontaan kotsneigingen van. Nog even geknikt en bij mijzelf gedacht zwakzinnigen moet je dom houden jongen.

Is er ook niet, maar is een plan om de DBA te wijzigen.

Verder gaat het artikel over een chick die bij een werkgever werkt met flexibele werktijden waar ze maar 22-30u p/w kan werken. Oftewel parttime. Ja, dan snap ik dat je niet genoeg verdient, maar dat wist je toen je solliciteerde. Gelukkig mag je in NL weggaan bij een werkgever als een dergelijke bijbaan niet voldoende voor je is.
Staat ook een geval in die dat wil maar geen werkgever kan vinden die meer uren bied. Hebben natuurlijk allemaal liever goedkope flexkrachten om geen leefbare lonen uit te hoeven keren. Gelukkig worden ze nog een beetje jurdisch achterna gezeten dat dat niet helemaal de bedoeling is.

Maar vind dat ene geval ook niet zoveel zeggen wanneer dat artikel noemt dat 600,000 mensen meerdere banen hebben om rond te komen, 8.6% van zzpers onder de armoedegrens leeft, en het minimumloon eigenlijk 30% te laag is. En het elk jaar maar erger wordt.

Gelukkig is er in NL ook accelerationisme?

Het gaat niet om kan werken, het gaat om wat ze krijgt, de organisatie neemt nog steeds mensen aan, dus die uren zijn er wel degelijk.

Het gaat om de combinatie van, en hier sloeg mijn gevangenis opmerking ook op:
1. fulltime beschikbaar moeten zijn;
2. onvoorspelbaarheid en grote schommelingen in de uren die je krijgt;
3. het lage salaris;
4. de grote hoeveelheid arbeid die men verwacht wordt te leveren;
5. meer mensen blijven aannemen waar de huidige werknemers best meer willen werken.

Dit zorgt ervoor dat het niet te combineren is met een andere baan of baantje en geeft een heleboel onzekerheid en stress. Bovendien levert dit net voldoende op om te overleven, en dat moet je niet ziek worden, of de wasmachine stuk gaan. Denk je dat deze mensen een reserve hebben of een beetje zekerheid dat ze een stap in het onbekende durven maken/kunnen riskeren?

Garandeer mensen dan een bepaalde bodem, hetzij in uren werk, hetzij in salaris. Haal ze uit de overleefmodus, geef ze een waardig bestaan.

1Vandaag had er een hele tijd terug ook een repo over, o.a. iemand die 's nachts steeds voor een paar uurtjes moest komen werken, bio-rtime op hol, daarmee extra andere baan niet mogelijk.

• #3.472
"Ik lees het en probeer het te vergeten." Die kan op een tegeltje.

Staat ook een geval in die dat wil maar geen werkgever kan vinden die meer uren bied. Hebben natuurlijk allemaal liever goedkope flexkrachten om geen leefbare lonen uit te hoeven keren. Gelukkig worden ze nog een beetje jurdisch achterna gezeten dat dat niet helemaal de bedoeling is.

Maar vind dat ene geval ook niet zoveel zeggen wanneer dat artikel noemt dat 600,000 mensen meerdere banen hebben om rond te komen, 8.6% van zzpers onder de armoedegrens leeft, en het minimumloon eigenlijk 30% te laag is. En het elk jaar maar erger wordt.

Gelukkig is er in NL ook accelerationisme?

Dacht dat jij zo rechts was? Enig idee hoe duur en risicovol het is om iemand aan te nemen in dit land?

Dacht dat jij zo rechts was? Enig idee hoe duur en risicovol het is om iemand aan te nemen in dit land?
Zeker, ik zou ook nooit personeel willen hebben. Jarenlang doorbetalen bij ziekte en ellenlange trajecten om van incapabele of saboterende mensen af te komen... NLse wetgeving is wat dat betreft zeer onaantrekkelijk voor werkgevers vooral mkb.

Ik begrijp ook goed dat die grote corporaties dat willen omzeilen met flex contracten. Dat vind ik ook eigenlijk niet erg. Kan vraag en aanbod dan ook makkelijker op elkaar passen.

Maar je moet het personeel dat je neemt wel normaal betalen :o :o :o

Als men dat deed zou al die moeilijke wetgeving ook niet zo nodig zijn?

Ik heb ook liever Urk en Staphorst dan de Grachtengordel

Ik lig er een beetje uit lately. Is er nog interessant debat materiaal wat ik ergens terug kan zien?

https://nos.nl/l/2275681
De politie stelt criminaliteitscijfers gunstiger voor dan ze in werkelijkheid zijn. Verschillende agenten zeggen dat ze onder druk van hun leidinggevende misdrijven weleens anders hebben geregistreerd dan zou moeten. Ook ontmoedigen agenten het doen van aangifte en worden zaken ten onrechte als opgelost beschouwd.
Maar Markie Mark, we leven toch in een gaaf land waar het elk jaar veiliger wordt?
tenor.gif

Terug
Naar boven