Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het is inderdaad niet de meest belangrijke positie en volgens mij is hij wel een beetje het brein achter FvD samen met Baudet.
Ik hou persoonlijk wel erg van mensen die goed kunnen spreken en korte metten kunnen maken met loze argumenten en wat ik nu heb gezien van Otten is gewoon dat je een beetje zit te kijken en eigenlijk hem wilt helpen om iets beter uit zijn woorden te komen.
Goed sowieso natuurlijk FvD stemmen.
Ik zag vandaag zit op instagram en daar krijg ik dan wel weer zo’n kromme tenen van:
Ja het is inderdaad niet de meest belangrijke positie en volgens mij is hij wel een beetje het brein achter FvD samen met Baudet.
Ik hou persoonlijk wel erg van mensen die goed kunnen spreken en korte metten kunnen maken met loze argumenten en wat ik nu heb gezien van Otten is gewoon dat je een beetje zit te kijken en eigenlijk hem wilt helpen om iets beter uit zijn woorden te komen.
Goed sowieso natuurlijk FvD stemmen.
Ik zag vandaag zit op instagram en daar krijg ik dan wel weer zo’n kromme tenen van:
Wat je ook van ze vindt en of je het inhoudelijk met ze oneens bent, Otten staat tegenover zeer ervaren politici (Rosenmöller, Vos, Jorritsma. Knapen), dan begin je met achterstand aan de wedstrijd.Gisteren vond ik Henk Otten al stukken sterker.
Ze waren live op facebook. Echt weer heel inspirerend. FvD gaat de grootste partij van Nederland worden.
Morgen ga ik zelf naar de bijeenkomst in Enschede Wilmink theater.
Inderdaad amerikaanse toestanden en daar komen ze er ook niet uit.De schande van onze tijd, werkende armen:
https://www.ad.nl/economie/groeiende-groep-werkenden-heeft-geen-cent-te-makken~a5b4ebb6/
Wat een systeem, beschikbaar moeten zijn en in onzekerheid hoeveel uur je deze week te weinig krijgt.
Een gevangenis is het.
Als we iedere werknemer in Nederland een goed leefbaar inkomen willen bieden, dan zou het minimumloon met 30 procent moeten worden verhoogd. Ik vind dat goed verdedigbaar, want het minimumloon is de laatste decennia flink achtergebleven bij de economische groei.”

Oh nice ik wist niet eens dat er een minimumloon voor zzp was.
Ik zag er van de week met een blik op het gelaat die overliep van zelfgenoegzaamheid, in een colonne langs de weg lopen. Met van die shawltjes om de nek in zo'n hippe knoop. Daar krijg je spontaan kotsneigingen van. Nog even geknikt en bij mijzelf gedacht zwakzinnigen moet je dom houden jongen.95% zijn activisten van D'66 - Groenlinks -SP en andere geitenwollensokken kneuzen
Staat ook een geval in die dat wil maar geen werkgever kan vinden die meer uren bied. Hebben natuurlijk allemaal liever goedkope flexkrachten om geen leefbare lonen uit te hoeven keren. Gelukkig worden ze nog een beetje jurdisch achterna gezeten dat dat niet helemaal de bedoeling is.Is er ook niet, maar is een plan om de DBA te wijzigen.
Verder gaat het artikel over een chick die bij een werkgever werkt met flexibele werktijden waar ze maar 22-30u p/w kan werken. Oftewel parttime. Ja, dan snap ik dat je niet genoeg verdient, maar dat wist je toen je solliciteerde. Gelukkig mag je in NL weggaan bij een werkgever als een dergelijke bijbaan niet voldoende voor je is.
Het gaat niet om kan werken, het gaat om wat ze krijgt, de organisatie neemt nog steeds mensen aan, dus die uren zijn er wel degelijk.Verder gaat het artikel over een chick die bij een werkgever werkt met flexibele werktijden waar ze maar 22-30u p/w kan werken. Oftewel parttime. Ja, dan snap ik dat je niet genoeg verdient, maar dat wist je toen je solliciteerde. Gelukkig mag je in NL weggaan bij een werkgever als een dergelijke bijbaan niet voldoende voor je is.
Staat ook een geval in die dat wil maar geen werkgever kan vinden die meer uren bied. Hebben natuurlijk allemaal liever goedkope flexkrachten om geen leefbare lonen uit te hoeven keren. Gelukkig worden ze nog een beetje jurdisch achterna gezeten dat dat niet helemaal de bedoeling is.
Maar vind dat ene geval ook niet zoveel zeggen wanneer dat artikel noemt dat 600,000 mensen meerdere banen hebben om rond te komen, 8.6% van zzpers onder de armoedegrens leeft, en het minimumloon eigenlijk 30% te laag is. En het elk jaar maar erger wordt.
Gelukkig is er in NL ook accelerationisme?
Zeker, ik zou ook nooit personeel willen hebben. Jarenlang doorbetalen bij ziekte en ellenlange trajecten om van incapabele of saboterende mensen af te komen... NLse wetgeving is wat dat betreft zeer onaantrekkelijk voor werkgevers vooral mkb.Dacht dat jij zo rechts was? Enig idee hoe duur en risicovol het is om iemand aan te nemen in dit land?

Maar Markie Mark, we leven toch in een gaaf land waar het elk jaar veiliger wordt?De politie stelt criminaliteitscijfers gunstiger voor dan ze in werkelijkheid zijn. Verschillende agenten zeggen dat ze onder druk van hun leidinggevende misdrijven weleens anders hebben geregistreerd dan zou moeten. Ook ontmoedigen agenten het doen van aangifte en worden zaken ten onrechte als opgelost beschouwd.
Dat kan nog wel bij de 10duizenden zaken met daderindicatie waar al geen capaciteit voor is....https://nos.nl/l/2275681
Maar Markie Mark, we leven toch in een gaaf land waar het elk jaar veiliger wordt?
![]()