Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Het had 1448 jaat geleden mis moeten gaan bij de geboorte van iemand.
 
Wow die vergelijking is wel behoorlijk misplaatst. Wat een eng nek is dat zeg.

Altijd de racist kaart trekken. Laat hun dan eens één citaat schrijven waaruit blijkt dat Baudet een racist is.
Links gaat over lijken. Dat hebben we wel gezien bij Fortuyn. BAH
 
Altijd de racist kaart trekken. Laat hun dan eens één citaat schrijven waaruit blijkt dat Baudet een racist is.
Links gaat over lijken. Dat hebben we wel gezien bij Fortuyn. BAH
En fascist.
 
Hoe kan hij nou racist zijn hij is niet eens 100% blank
 
pGCkLmtl.jpg


Iene miene mutte
 
FvD kiezers voelen ook prima thuis in de slachtoffer rol valt me op. Doet me denken aan een andere bevolkingsgroep... :fluit:

Wat een kul. Niemand verlangd een speciale behandeling of aan het handje vast gehouden te worden.

Maar goed mensen moeten idd beseffen dat politiek politiek is, en zo gespeeld wordt. Deze Utrecht kwestie wordt natuurlijk vriendelijk gebruikt door iedereen in de politiek.

Forum gaat morgen erg groot worden, ik hoop de grootste. En dat is een heel mooie prestatie.

 
Forum gaat morgen erg groot worden, ik hoop de grootste.

ik hoop het ,misschien gevolgd door een breuk in het huidig kabinet


stem slim ,stem lavendel
 
Wat ik zo gek vind is dat het geen probleem is om Christchurch te gebruiken om Wilders en Baudet aan te vallen, maar na Utrecht dan moet er geen verdeeldheid zijn en mag Baudet er niet al te veel over zeggen.

Ik vond het beide nogal ongepast, in het bijzonder van Frans Timmermans. Wat is die door de mand gevallen in z'n drang naar de macht in het superstaat project.

Ook spreken we wel over moslims in Nieuw-Zeeland, maar over de behandeling van en moord en genocide op christenen in het Midden-Oosten en Afrika (in o.a. Nigeria aan de orde van de dag) hebben we het maar niet.

Volgens de zogenaamde progressieven kunnen christenen alleen maar een dader zijn, die zijn nooit zielig.

Wat ik ook niet vind kunnen is dat Baudet te laat was bij die herdenking vanmiddag, dat is niet netjes en bijzonder onhandig.
 
Back
Naar boven