Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Mensen zoeken de schuld voor hun persoonlijke gebrek aan succes en/of ambitie graag bij anderen. Dat is van alle tijden. Daar heb ik overigens wel begrip voor.
Dat is zeker een fenomeen maar heeft meer te maken met wanneer het gaat om gedoe over institutional racism en rijken willen taxeren enzo.

Maar in de afkeer tegen wat als een invasie van andere rassen wordt gezien zit nog iets primitievers dan jaloesie en afgunst, en neemt met blootstelling/ervaring toe.
 
Dom volk. Omvorming klinkt allemaal erg Sovjet unie achtig...

Mensen zoeken de schuld voor hun persoonlijke gebrek aan succes en/of ambitie graag bij anderen. Dat is van alle tijden. Daar heb ik overigens wel begrip voor.

Toen ik arm was vond ik dat ook de schuld van iedereen. Pas toen ik zelf besefte dat ik zelf beter moest worden was ik ook succesvol. En hoe harder ik werkte, hoe beter ik het kreeg, des te meer begon ik de beseffen dat ik het eerst bij het verkeerde eind had. De gehate EU, kenniswerkers uit de hele wereld, open grenzen, hebben hier in Nederland enorme welvaart gebracht. En mij persoonlijk ook.

Problemen met boze moslims moeten natuurlijk wel gewoon benoemd kunnen worden. Dat blijft zeker een uitdaging voor de komende tijd.

Keuze in Nederland is verdeeld in een paar blokken:
Dom links/rechts - SP / PVV
Pseudo intellectueel links / rechts - GL / lavendelpartij
Marginale stumpers - PVDA / Denk
Ouwe degelijke conservatieven - CU & SGP
Partijen die wel kunnen regeren - VVD, D66, CDA
Mensen zoeken idd de oorzaak voor hun problemen bij een ander, maar als het ze goed gaat zijn ze ervan overtuigd dat ze het helemaal zelf gedaan hebben.

Dat er ook goede kanten aan de EU zitten zal ik niet ontkennen, maar de open grenzen zijn geen onverdeeld succes (laag houden salarissen, ontwrichting van andere landen, uitknijpconstructies, ww-vakanties).

Ik wil je wel feliciteren en ben blij dat je die ontwikkeling hebt doorgemaakt.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Dit debat is sowieso dom. De eerste kamer hoort sowieso niet politiek te zijn. Die moeten nieuwe wetgeving aan de grondwet toetsen. Afschaffen die handel.

Net als waterschapsverkiezingen, waar gaat dat over. Laat mensen met verstand van zaken bepalen hoe hoog het grondwaterpeil moet zijn. Huur een ingenieursbureau in of zo.
 
Keuze in Nederland is verdeeld in een paar blokken:
Dom links/rechts - SP / PVV
Pseudo intellectueel links / rechts - GL / lavendelpartij
Marginale stumpers - PVDA / Denk
Ouwe degelijke conservatieven - CU & SGP
Partijen die wel kunnen regeren - VVD, D66, CDA
:roflol:

f35007ca-3849-11e9-a775-89abb905a8cb.jpg
 
Dom volk. Omvorming klinkt allemaal erg Sovjet unie achtig...

Mensen zoeken de schuld voor hun persoonlijke gebrek aan succes en/of ambitie graag bij anderen. Dat is van alle tijden. Daar heb ik overigens wel begrip voor.

Toen ik arm was vond ik dat ook de schuld van iedereen. Pas toen ik zelf besefte dat ik zelf beter moest worden was ik ook succesvol. En hoe harder ik werkte, hoe beter ik het kreeg, des te meer begon ik de beseffen dat ik het eerst bij het verkeerde eind had. De gehate EU, kenniswerkers uit de hele wereld, open grenzen, hebben hier in Nederland enorme welvaart gebracht. En mij persoonlijk ook.

Problemen met boze moslims moeten natuurlijk wel gewoon benoemd kunnen worden. Dat blijft zeker een uitdaging voor de komende tijd.
Ik moet trouwens wel toegeven dat hoe slechter het met mijn leven gaat hoe meer gekleurde mensen asociaal scholen, uitkeringen, en banen innemen, en hoe meer criminaliteit, verkrachtingen, en terroristische aanslagen er zijn. Is dat dan toch mijn eigen schuld? :thinking:
 
De gehate EU, kenniswerkers uit de hele wereld, open grenzen, hebben hier in Nederland enorme welvaart gebracht. En mij persoonlijk ook.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3316443/omstreden-eu-maatregel-omtrent-ww-aangenomen

BRUSSEL - Werknemers die in een ander EU-land na minstens een maand werken onvrijwillig werkloos worden, krijgen recht op een werkloosheidsuitkering in hun ’gastland’. De aanspraak op de uitkering wordt beoordeeld op basis van het ook elders opgebouwde arbeidsverleden. De buitenlandse werknemer kan de uitkering desgewenst mee naar zijn thuisland nemen.
 
Ik moet trouwens wel toegeven dat hoe slechter het met mijn leven gaat hoe meer gekleurde mensen asociaal scholen, uitkeringen, en banen innemen, en hoe meer criminaliteit, verkrachtingen, en terroristische aanslagen er zijn. Is dat dan toch mijn eigen schuld? :thinking:
Ben je toevallig een blanke man?
 
Welke mensen van het gerechtshof hebben de vrijlating goedgekeurd. Namen en rugnummers svp.
 
Ik begrijp niet waarom Robbie Jetten zo’n voorvechter is van het goedpraten van de islam. Hij, als homo, wordt door vrijwel alle moslims intens gehaat. Puur vanwege zijn seksuele voorkeur.
Men ziet hem in die groepen ook echt als een useful idiot, iemand die zijn eigen belangen schaadt om te deugen. Triestig.
 
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar met Pechtold was er meer vuurwerk tijdens debatten.
 
Pammetje was niet nodig om te kunnen pitten tijdens dat debat.


Kut özturk met zn gebler er tussendoor
 
Wilders trouwens debat gewonnen.
Heb het niet gezien maar Wilders is ook een van de beste politici die Nederland rijk is. Samen met een Rutte. Ik kan zo gauw niet een ander iemand opschrijven die het vak van politicus verstaat en beheerst zoals deze twee. Probeer maar eens iemand te bedenken die het net zo goed in de vingers heeft als een Wilders. Een Bosma en/of Dijkhoff wellicht die het rijtje mogen aanvullen.
 
Heb het niet gezien maar Wilders is ook een van de beste politici die Nederland rijk is. Samen met een Rutte. Ik kan zo gauw niet een ander iemand opschrijven die het vak van politicus verstaat en beheerst zoals deze twee. Probeer maar eens iemand te bedenken die het net zo goed in de vingers heeft als een Wilders. Een Bosma en/of Dijkhoff wellicht die het rijtje mogen aanvullen.

Tja, hij heeft ook wel wat ervaring he. Hoelang zit hij inmiddels al in de kamer, bijna 20 jaar? Waarvan de laatste 15 jaar met zo'n beetje hetzelfde verhaal en toontje. Ik mag hopen dat je het dan een keer in de vingers hebt.
 
Wie heeft er gisterwn DWDD gezien? Alleen Özkan snapt het een beetje, de rest is echt zo dom bezig met hun uitspraken over PVV en FvD stemmers, ik had net dat zetje nog nodig in definitief te beslissen om FvD te gaan stemmen.
 
Tja, hij heeft ook wel wat ervaring he. Hoelang zit hij inmiddels al in de kamer, bijna 20 jaar? Waarvan de laatste 15 jaar met zo'n beetje hetzelfde verhaal en toontje. Ik mag hopen dat je het dan een keer in de vingers hebt.
Er zijn er genoeg die er nooit wat van zullen snappen. Over het toontje en dat je het dan in de vingers mag hebben, het lijkt mij eerder een gevolg van in de vingers hebben dat hij al zo lang een bepaalde toonsoort kan bezigen in plaats van dankzij. Voorbeelden genoeg van anderen die jammerlijk hebben gefaald.
 
Back
Naar boven