- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft er gisterwn DWDD gezien? Alleen Özkan snapt het een beetje, de rest is echt zo dom bezig met hun uitspraken over PVV en FvD stemmers, ik had net dat zetje nog nodig in definitief te beslissen om FvD te gaan stemmen.
Volgens mij mag Tjerrie niet ongevraagd reclame versturen. Ervan uitgaande dat dit ongevraagd is gezien haar reactie en doorgaans politieke commentaren ("ik ben linkser dan links").Dus wat er gebeurt in een media programma beïnvloed jouw politieke stem? Niet de inhoud? Bijzonder.......
Kees van der Staaij is een baas. “Hoe meer ik naar de mannen van Denk kijk hoe meer ik verlang naar vrouwen in de politiek...”
Wat een kul. Niemand verlangd een speciale behandeling of aan het handje vast gehouden te worden.
Maar goed mensen moeten idd beseffen dat politiek politiek is, en zo gespeeld wordt. Deze Utrecht kwestie wordt natuurlijk vriendelijk gebruikt door iedereen in de politiek.
Forum gaat morgen erg groot worden, ik hoop de grootste. En dat is een heel mooie prestatie.
Klopt, maar kijk nou niet naar elke detail en over het hele plaatje..Wat ik zo gek vind is dat het geen probleem is om Christchurch te gebruiken om Wilders en Baudet aan te vallen, maar na Utrecht dan moet er geen verdeeldheid zijn en mag Baudet er niet al te veel over zeggen.
Ik vond het beide nogal ongepast, in het bijzonder van Frans Timmermans. Wat is die door de mand gevallen in z'n drang naar de macht in het superstaat project.
Ook spreken we wel over moslims in Nieuw-Zeeland, maar over de behandeling van en moord en genocide op christenen in het Midden-Oosten en Afrika (in o.a. Nigeria aan de orde van de dag) hebben we het maar niet.
Volgens de zogenaamde progressieven kunnen christenen alleen maar een dader zijn, die zijn nooit zielig.
Wat ik ook niet vind kunnen is dat Baudet te laat was bij die herdenking vanmiddag, dat is niet netjes en bijzonder onhandig.
Wie heeft er gisterwn DWDD gezien? Alleen Özkan snapt het een beetje, de rest is echt zo dom bezig met hun uitspraken over PVV en FvD stemmers, ik had net dat zetje nog nodig in definitief te beslissen om FvD te gaan stemmen.
Dus wat er gebeurt in een media programma beïnvloed jouw politieke stem? Niet de inhoud? Bijzonder.......
Ik heb DWDD niet gezien, maar denk even aan Hillary Clinton en haar Deplorables.Ja, dat is bij iedereen uiteindelijk zo. Ik zit al een tijd te twijfelen tussen FvD en VVD en ik kan maar niet kiezen. Als ik dan zie dat zo’n elitair clubje mensen bijelkaar weer zo negatief praten over o.a. de klimaatsceptici (terwijl ik er vanuit mijn vakgebied echt wel meer van snap dan Prem, Matthijs en Chabot), dan gun ik FvD het voordeel van de twijfel.
Ik heb DWDD niet gezien, maar denk even aan Hillary Clinton en haar Deplorables.
Als je je maar laagdunkend genoeg over mensen uitlaat dan trek je ze over de streep om wel op die partij/president te gaan stemmen en om zeker te gaan stemmen.
En dan deIedere zelfrespecterende man dient vandaag Forum te stemmen. De rest is landverraad. Forum de grootste, dat zou wel heel erg lekker zijn.
"Als al die Marokkanen zich nou eens gingen vermengen met Hollandse vrouwtjes is er verder niks aan de hand." is geen landverraad?Iedere zelfrespecterende man dient vandaag Forum te stemmen. De rest is landverraad. Forum de grootste, dat zou wel heel erg lekker zijn.