- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zometeen, bij hoge uitzondering, DWDD kijken.
Zin an die norse koppen.
![]()
Het is nog best genuanceed tot nu toe moet ik zeggen. Niet verwacht.
Zijn er terugblikken, kijk nooit dwdd. Is dat nu op tv?
Ik zit al met een grijns vanaf Trump. Dit zijn jaren waar je ooit op terugkijkt met eventuele kleinkinderen. Wat een tijden. Ongeacht wat je er dan van vindtHet is al voorbij, je kan het terug kijken.
NOS journaal is ook nog best genuanceerd.
Ik zit toch wel echt te genieten vandaag hoor. Iedere keer als ik Baudet zie krijg ik een harde grijns. Heerlijk.

Klaver en Baudet worden komende maanden tegenover elkaar gezet. Beide gainen harder als een trainee voor de eerste keer aan de test.Hahaha die Klaver ook gewoon door drammen met zijn klimaat maatregelen. Kerel: reality check. Er is te weinig draagvlak. Leer van je mattie Jetten.
Die twee lijken in alle opzichten op elkaar. Lijkt me heerlijk om ze met zijn tweeen in een octogon te zetten. Bare knuckle...Klaver en Baudet worden komende maanden tegenover elkaar gezet. Beide gainen harder als een trainee voor de eerste keer aan de test.

of wekt misschien de schijn maar dan wel op overtuigende wijze
Het is allemaal de schuld van het domme stemvolk, misleid door rattenvangers en racisten, die blank nationalisme ophitsen en alle blaam bij ‘de buitenlanders’ leggen. Islamkritiek is ‘xenofobie’, EU-scepsis wordt uitgelegd als een oorlogswens en alle alternatieve opvattingen zijn ‘fake news’ en ‘Russische beïnvloeding’ door ‘trollenlegers’ op sociale media.
Daarom krijgt de burger meer censuur, minder internetvrijheid, een sleepnet over de privacy en een adellijke feeks in een ivoren toren die nepnieuws gaat bestrijden, maar zelf de democratische inspraak lachend van de kiezer afpakt. En nu is Forum voor Democratie dus van nul naar allergrootste geknald, is de morele paniek bij pers, policor en partijkartel compleet en zien ze nog steeds de betonplaat voor hun eigen porem niet. Sorry, maar ik smul.