- Waardering
- 21.437
Wat is deze.
![]()
Ja hoor, een docent geschiedenis en maarschappijleer.
Weer eentje. Wat is dat toch. Hang maar een camera op in de klaslokalen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is deze.
![]()
Ja hoor, een docent geschiedenis en maarschappijleer.
Bereid je er maar alvast op voor.Dat gaat nog leuk worden als die van mij dat soort leraren krijgen.
Zijn in de afgelopen jaren toch ook voorbeelden voorbij gekomen van zowel docenten als wat er in bepaalde boeken staat. Soms staat het er niet letterlijk maar elk persoon die tussen de regels kan lezen ziet dat het er wel staat. Met name denk ik bij geschiedenis en maatschappijleer. Zou mij niet verbazen als daar ook de meest linkse figuren rondlopen binnen de groep docenten. Die toch al niet bekend staat als rechts.Als student kan ik jullie geruststellen, zo is de situatie daadwerkelijk. De dingen die je soms hoort zijn eigenlijk schandalig.
Het is vooral een hele sfeer die ze creëren, alles moet pro eu zijn en anti Rusland/Trump/stoute landen. Met het tellen van ‘grapjes’ over Baudet en met name Trump ben ik al lang gestopt.Zijn in de afgelopen jaren toch ook voorbeelden voorbii gekomen van zowel docenten als wat er in bepaalde boeken staat.
Dat is niet het moeilijkste. Even over laarzen. Glimmend tarwebruin, meer richting cognac, truffel of gaan we voor een mooie kastanje bruin met glans? En kiezen we daarbij een 2 cm hak of meer? Van rubber of een ander materiaal? Gaan we voor duurzaam en verzolen of weggooien als de zool op is?
Ze zijn te druk bezig met verbinden en deugen.Wat ik ook zo mooi vind is het totale onvermogen van linksmensen om lering te trekken uit een gebeurtenis als Trump, Brexit, etc. Gewoon niet doorhebben dat die ‘deplorables’ methode zo een beetje de hoofdreden is dat veel mensen links uitkotsen.
Ik kan me echt verbazen over zoiets. Niets leren.
Succes daarmee op de basis- en middelbare school.Onderwijs leert je als eerste kritisch te denken, ook over wat de leraar zijn mening is. In onderwijs hoort er dus juist ruimte te zijn voor andere meningen en dat is er ook in het gros van de gevallen.
die zo rechts zijn dat het midden (waar de NPO zit) en centrumrechts (waar RTL zit) links lijken
Probeer niet lullig te doen. Maar deze botst wel echt met mijn kijk erop. Als je RTL centrumrechts en NPO midden vindt zegt dat wellicht meer over je eigen politieke voorkeur. Als iemand heel heel links is dan komt de NPO misschien in het midden uit en RTL centrumrechts maar anders? Evengoed bedankt.