Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tientallen klachten over docent UU die na winst Baudet vroeg: ‘Volkert waar ben je?
https://www.ad.nl/utrecht/tientalle...st-baudet-vroeg-volkert-waar-ben-je~a246cd61/
De Universiteit Utrecht heeft tientallen klachten ontvangen over een actie van docent Corné Hanssen. De docent Geesteswetenschappen schreef een reactie op Facebook op de overwinning van Baudet. In de reactie stond: ‘Volkert, waar ben je?’ Daarmee doelde hij op Volkert van der Graaf, de man die Pim Fortuyn doodschoot.
,,Het bleek te kloppen dat hij deze reactie heeft geplaatst. We benadrukken dat wij dit als universiteit een verwerpelijke reactie vinden en nemen afstand hiervan. We vinden dat docenten een voorbeeldfunctie moeten vervullen. Zo’n bericht op een Facebookpagina staat daar haaks op.”
Een Thijs Römertje doen.
Dat docenten een bepaalde politieke voorkeur hebben, is niet het probleem. Dat ze die actief uitdragen en opdringen aan hun leerlingen wel. Je mag best subtiel laten doorsijpelen wat je eigen mening is, mits je erbij zegt dat het jouw mening is en je andere meningen niet de grond inboort.

Hierbij vind ik het wel van belang dat er onderscheidt wordt gemaakt. Op een basisschool dient er meer zorgvuldigheid in acht te worden genomen dan op een universiteit. Dit geldt ook voor de lagere klassen van het middelbaar onderwijs, en dan misschien daarin ook een scheiding tussen o.a. het VMBO -> VWO.Dat docenten een bepaalde politieke voorkeur hebben, is niet het probleem. Dat ze die actief uitdragen en opdringen aan hun leerlingen wel. Je mag best subtiel laten doorsijpelen wat je eigen mening is, mits je erbij zegt dat het jouw mening is en je andere meningen niet de grond inboort.
Zijn ze nu ook al succesvol? ik dacht juist net dat ze compleet gefaald waren en vooral in de statistieken met betrekking tot werkeloosheid en in cel zitten ze hoog scoren, aldus het CBS.De witte woede van Trump, Brexit en Baudet wordt veroorzaakt door de emancipatie (en het maatschappelijke succes) van etnische en seksuele minderheden. De politiek van witte woede voedt het idee dat de witte meerderheid wordt ingehaald - of zelfs vervangen - door minderheden.
Natuurlijk niet, "ze" doen zelf maar wat graag ook aan populisme.
Je moet ook met goed fatsoen koffie kunnen drinken in de kantine. Voor bepaalde mensen werkt dat beter als ze zich als een rolmodel manifesteren binnen de sociaal wenselijke gedragingen van de betreffende groep. Ik heb geen cijfers, maar ik durf te wedden dat er een hoop gordijnstemmers zijn. Op het werk Groenlinks/ D66 en thuis na een lange dag PVV/ FvD.Weer een klassiek voorbeeld van "dat zegt alles over hen zelf en weer weinig over die 'ander'".
Zelf-kritiek en reflectie nihil versus hypocrisie en misplaatste superioriteitsgevoel ten top......
En met die gedachte in het achterhoofd denken aan het naar de achtergrond verdwijnen van kerstbomen en andere vieringen, terwijl er meer dan 1 student is die dit thuis viert.ook zo mooi dat er in de kantine alleen maar halal geslacht vlees lag terwijl er misschien maar 1 moslim op school zat.
Er was hier gisteren ook een collega (vrouw, type hippe kleurtjes geverfd haar, ergens in de 50) die haar ontsteltenis uitsprak over de FvD stemmers en ze wegzette als domme mensen die niet eens wisten waarop ze stemden. De onwetendheid en de onmacht straalt er dan zo bizar vanaf dat het gewoon plaatsvervangende schaamte teweegbracht bij ondergetekende. De kortzichtigheid ten top en merk dat ik me er zelfs kwaad om kan maken in sommige situaties. Maar de dialoog aan gaan met zulke mensen is gewoon zonde tijd.
Haha as if
Dat is hetzelfde als vragen aan Hannelore Switserloot of ze netjes wil melden als ze stiekem gegeten heeft
Ook zo'n linke snol overigens, die maar wat graag haar ongezouten mening op de radio ventileert alsof het allemaal waarheid is![]()
Hierbij vind ik het wel van belang dat er onderscheidt wordt gemaakt. Op een basisschool dient er meer zorgvuldigheid in acht te worden genomen dan op een universiteit. Dit geldt ook voor de lagere klassen van het middelbaar onderwijs, en dan misschien daarin ook een scheiding tussen o.a. het VMBO -> VWO.
PS Ik heb over het algemeen wel waardering voor onderwijzend personeel. Geef het je te doen. Eigen moeder is met pensioen maar was ook onderwijzer. Wel voor een zeer specifieke groep, daar speelt politiek geenszins.
Je moet ook met goed fatsoen koffie kunnen drinken in de kantine. Voor bepaalde mensen werkt dat beter als ze zich als een rolmodel manifesteren binnen de sociaal wenselijke gedragingen van de betreffende groep. Ik heb geen cijfers, maar ik durf te wedden dat er een hoop gordijnstemmers zijn. Op het werk Groenlinks/ D66 en thuis na een lange dag PVV/ FvD.
'wanneer je haat tegen Israël en de internationale jodenheid groter is dan je angst om vanwege je geaardheid van het hoogste flatgebouw te worden gejonast.

Er was hier gisteren ook een collega (vrouw, type hippe kleurtjes geverfd haar, ergens in de 50) die haar ontsteltenis uitsprak over de FvD stemmers en ze wegzette als domme mensen die niet eens wisten waarop ze stemden. De onwetendheid en de onmacht straalt er dan zo bizar vanaf dat het gewoon plaatsvervangende schaamte teweegbracht bij ondergetekende. De kortzichtigheid ten top en merk dat ik me er zelfs kwaad om kan maken in sommige situaties. Maar de dialoog aan gaan met zulke mensen is gewoon zonde tijd.