- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft rommelen.Ik ook, alleen neemt het dusdanig stupide vormen van hypocrisie aan, dat ik niet kan verwoorden wat dan precies.
Kun jij me helpen als je een maaltijd achter de knopen hebt?
Inge hult zich al bijna 24 uur in stilzwijgen. En dat voor een (schrijf)docent.
Het waaide niet hard genoeg vandaag en er was te weinig zon, dus ze had geen stroom vandaag.Inge hult zich al bijna 24 uur in stilzwijgen. En dat voor een (schrijf)docent.

Ik hoop dat jij als ambtenaar (dienaar van het volk) hier niet oproept tot geweld tegen mensen die hier hun rechten (artikel 7 NL grondwet) uitoefenen?Wij hebben hier bij Defensie wel wat zwaarder geschut. Ik ken wel wat Apachevliegers en de commandant van het squadron; ik zal morgen eens voorstellen of we hier iets aan kunnen doen.![]()

Gerapporteerd bij MinDef.Wij hebben hier bij Defensie wel wat zwaarder geschut. Ik ken wel wat Apachevliegers en de commandant van het squadron; ik zal morgen eens voorstellen of we hier iets aan kunnen doen.![]()
Het Radicaal Anarchistisch Feministisch Front heeft al eerder een actie uitgevoerd op de voordeur van Baudet. Ik denk dat de meesten niet verder willen gaan omdat dat negatief zou afstralen op "de partij". Maar er lopen wellicht een paar gekkere gekkies tussen de gekkies die voor eigen eer en glorie willen gaan. Als zulke lieden dan enigszins gesterkt worden in bepaalde denkbeelden en gedachten, omdat de 'goegemeente' zich wagen aan bepaalde uitspraken kan het zomaar aanzetten tot geweld met dodelijk gevolg.Het zijn verdomme dezelfde linkse rakkers die juist aanzetten tot deze waanzin. Zou het vreemd vinden als de beveiliging van Baudet en Hiddema niet evenredig opgevoerd zal worden.
Het Radicaal Anarchistisch Feministisch Front heeft al eerder een actie uitgevoerd op de voordeur van Baudet. Ik denk dat de meesten niet verder willen gaan omdat dat negatief zou afstralen op "de partij". Maar er lopen wellicht een paar gekkere gekkies tussen de gekkies die voor eigen eer en glorie willen gaan. Als zulke lieden dan enigszins gesterkt worden in bepaalde denkbeelden en gedachten, omdat de 'goegemeente' zich wagen aan bepaalde uitspraken kan het zomaar aanzetten tot geweld met dodelijk gevolg.
"Het anarchosyndicalisme is de variant van het anarchisme die de vakbond als organisatievorm gebruikt. Het is een fusie van de economische tactiek van het revolutionaire syndicalisme met de principes van het anarchisme. Dit betekent dat een anarchosyndicalistische vakbond georganiseerd is volgens de anarchistische principes van decentralisme en federalisme, waardoor de vakbond een leerschool en actieorgaan vormt voor het bereiken van een anarchistische samenleving."Beste Rutger, je steekt vuurtje aan en rent dan weg en wast vervolgens je handen in onschuld. Je agressie aangevuld met lafheid wordt gezien. Je ‘keurige’ definitie als ‘Anarchro syndicalist’ (ja, dames en heren, voor die definitie moet je ook hebben doorgeleerd) zegt alles.
Kijken of OM hier wat mee gaat doen.Of wordt er gewacht tot de hype overgewaaid is? Of hebben ze het te druk met de blokkeerfriezen?