MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.821

Inge hult zich al bijna 24 uur in stilzwijgen. En dat voor een (schrijf)docent.

• #3.823

Inge hult zich al bijna 24 uur in stilzwijgen. En dat voor een (schrijf)docent.

Waarom wordt liegen, smaad, laster -zoals onterecht vergelijken met Hitler- hier niet bestraft eigenlijk?

Waar is de politiek correcte deug-en gedachtepolitie, als je ze een keer écht nodig hebt?

Zo, agressief geworden door je nieuwe job?

Goed zo, GroenLinks kamerlid. Het kan dus wel :thumbup:

Wij hebben hier bij Defensie wel wat zwaarder geschut. Ik ken wel wat Apachevliegers en de commandant van het squadron; ik zal morgen eens voorstellen of we hier iets aan kunnen doen. :schoot:
Ik hoop dat jij als ambtenaar (dienaar van het volk) hier niet oproept tot geweld tegen mensen die hier hun rechten (artikel 7 NL grondwet) uitoefenen?

:trollface:

• Like
Waarderingen: BB_

Kijken of OM hier wat mee gaat doen.Of wordt er gewacht tot de hype overgewaaid is? Of hebben ze het te druk met de blokkeerfriezen?

• #3.835

NRC mocht na de oorlog 2 jaar niet onder de eigen naam verschijnen - wegens collaboratie met de Duitsers. Maar verder een heel leuke cartoon.

Bizar welke vormen het demoniseren direct weer aannemen en nog erger om te zien hoe de "misplaatste verbazing" van de linkse rakkers, wanneer een paar debielen uitspreken wat zij het liefst zelf dagelijks zouden prediken, tentoongesteld wordt in de media :vomit:

Het zijn verdomme dezelfde linkse rakkers die juist aanzetten tot deze waanzin. Zou het vreemd vinden als de beveiliging van Baudet en Hiddema niet evenredig opgevoerd zal worden. Het is een kwestie van tijd voor een gek zich geroepen voelt ons land te "verlossen" van deze rechtse raket.

• #3.837
Het zijn verdomme dezelfde linkse rakkers die juist aanzetten tot deze waanzin. Zou het vreemd vinden als de beveiliging van Baudet en Hiddema niet evenredig opgevoerd zal worden.
Het Radicaal Anarchistisch Feministisch Front heeft al eerder een actie uitgevoerd op de voordeur van Baudet. Ik denk dat de meesten niet verder willen gaan omdat dat negatief zou afstralen op "de partij". Maar er lopen wellicht een paar gekkere gekkies tussen de gekkies die voor eigen eer en glorie willen gaan. Als zulke lieden dan enigszins gesterkt worden in bepaalde denkbeelden en gedachten, omdat de 'goegemeente' zich wagen aan bepaalde uitspraken kan het zomaar aanzetten tot geweld met dodelijk gevolg.

Het Radicaal Anarchistisch Feministisch Front heeft al eerder een actie uitgevoerd op de voordeur van Baudet. Ik denk dat de meesten niet verder willen gaan omdat dat negatief zou afstralen op "de partij". Maar er lopen wellicht een paar gekkere gekkies tussen de gekkies die voor eigen eer en glorie willen gaan. Als zulke lieden dan enigszins gesterkt worden in bepaalde denkbeelden en gedachten, omdat de 'goegemeente' zich wagen aan bepaalde uitspraken kan het zomaar aanzetten tot geweld met dodelijk gevolg.

Klopt, er is uiteindelijk maar 1 gekkie met voldoende daadkracht nodig die raak schiet. Ik hou mijn hart in elk geval vast, het zou zonde zijn als we daardoor weer terug bij af zijn, want Hiddema heeft ook het eeuwige leven niet meer en op die manier zou FvD een zelfde lot beschoren zijn als LPF destijds.

• #3.839

Het is een goed signaal dat hij het zegt maar bij bij hem heb ik zo mijn twijfels.
Beste Rutger, je steekt vuurtje aan en rent dan weg en wast vervolgens je handen in onschuld. Je agressie aangevuld met lafheid wordt gezien. Je ‘keurige’ definitie als ‘Anarchro syndicalist’ (ja, dames en heren, voor die definitie moet je ook hebben doorgeleerd) zegt alles.
"Het anarchosyndicalisme is de variant van het anarchisme die de vakbond als organisatievorm gebruikt. Het is een fusie van de economische tactiek van het revolutionaire syndicalisme met de principes van het anarchisme. Dit betekent dat een anarchosyndicalistische vakbond georganiseerd is volgens de anarchistische principes van decentralisme en federalisme, waardoor de vakbond een leerschool en actieorgaan vormt voor het bereiken van een anarchistische samenleving."

"They shall not pass!"
"Een (communistische?) propagandaleus gebruikt om de vastberadenheid te uiten om een positie te verdedigen tegen een vijand."

Laatst bewerkt:

Kijken of OM hier wat mee gaat doen.Of wordt er gewacht tot de hype overgewaaid is? Of hebben ze het te druk met de blokkeerfriezen?

Ik zou het fijner vinden als de focus nu eens gericht blijft op het sluiten van zoiets als die haat-predik school in Amsterdam...

Terug
Naar boven