Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neerlands Hoop in Bange Dagen:
Was dat trouwens Tinkebell die ook stond te schreeuwen in dat filmpje?![]()
Als je alle uitspraken van de afgelopen 8 weken onder elkaar zou zetten krijg je er rillingen van over de rug. Vrijheid van meningsuiting is helemaal prima en voor mij persoonlijk houdt het pas op bij het oproepen tot geweld. Dus ze mogen blijven zeggen wat ze zeggen. Maar het is niet bijster slim en het staat haaks op de zogenaamd tolerante samenleving die dezelfde mensen zeggen na te willen streven. Het duidt juist op een enorme intolerante houding jegens andersdenkenden. Democratisch is het ook allerminst. En daar wordt het eng.Wat is dat met die linkse figuren die wel de ergste dingen roepen maar als het gaat over geweld dat daarmee gepaard gaat hebben ze opeens niks gewusst
De wereld is van iedereen en jij bent racist, hitler en laagopgeleid.Zal die linkse rakkers nooit snappen waarom zou je links stemmen, waarom je land maar vertiefen met hele kolonies binnen halen van mensen die hier zich totaal niet kunnen aanpassen.
Vind het altijd fascinerend dat ze het zelf ook gewoon echt niet inzien wij werken nu voor de mensen die nu met pensioen zijn maar wie gaat er voor ons werken ik zie al die import figuren het in ieder geval niet doen.
De wereld is van iedereen en jij bent racist, hitler en laagopgeleid.
ofzo
Nee, jij wil ze de oven induwen. Gore nazi!Laat ik hopen dat hier een flinke dosis sarcasme op zit.

Ik heb gehoord dat hij regelmatig melk drinkt, het ultieme bewijs van white supremacy!