AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Nou ja, de meeste academici, zeker in wetenschappelijke en filosofische sectoren, geloven in vooruitgang. Als je dat niet doe heeft het weinig zin je in je vak te verdiepen.

En vooruitgangsdenken is nu eenmaal links. Dus ik vind het best normaal dat de meerderheid van academici links is.

Rechts denken zit eerder in de rechtsleer en economische richtingen.
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft er krap een jaar op gestudeerd en concludeert nu dat het kan. Donderdag kondigt wethouder Sharon Dijksma (Verkeer) aan dat zij het aantal parkeervergunningen beperkt om de stilstaande auto uit het straatbeeld te krijgen. Uit berekeningen blijkt dat het, in het ideale scenario, mogelijk moet zijn om tot 2025 zeker 11.200 plekken weg te strepen.
Sharon Dijksma, rekenen, ideale scenario.
Kan weinig misgaan.
 
Is dit niet een beetje té kort door de bocht, m'n waarde Calyptus?

Nee. Het enige vooruitgangsdenken in rechtste idealen is zuiver ondergeschikt aan die rechtse idealen. Zelfs progressief convervatisme. In het links waar het voorkomt is het het ideaal op zich. De invulling is niet altijd hetzelfde. Marxisme, groen,...

Wil niet zeggen dat het niet in center politiek kan overleven in een minder revolutionaire manier.
 

krijg ik het idee dat Baudet een Fortuyn scenario tegemoet gaat doordat allerlei verbeten linkslui in hun morele superioriteit zo dusdanig geraakt zijn dat ze dit met hand en tand aan het verdedigen zijn. Ze willen Baudet dood hebben en beginnen met demoniseren. Ik wil de rede laten zegevieren en vroeg mij af wat kunnen wij hiertegen doen?

Nou heb ik wat inspiratie geput uit de minder minder minder Marrokanen vooringevulde aangifte acties. Je kan echter alleen aangifte doen als je zelf onrecht ervaart dus een rechtsgrond moet je iig hebben om een zaak te kunnen maken. Die rechtsgrond zal ik zoeken in het niet respecteren van mijn mening die FVD vertegenwoordigd en de demonisering daarvan. Het wordt even zoeken om dit goed te concretiseren. Dus ik zal de boeken hiervoor in duiken. (Ben Mr. in de rechten hoe maf dat wss klinkt voor jullie:p)

Het doel is om al die Linkse lui die nazi vergelijkingen maken/haatzaaien aan het adres van Baudet aan te klagen.

Wie heeft hier interesse in om dit met mij handen en voeten te geven door het land heen?
 

Ik kijk zelf te weinig televisie om te kunnen oordelen over de demonisering van de FvD. Dus wellicht heb je daar een punt. Oproepen tot liquidatie van politici gaat voorbij de grens van de vrijheid van meningsuiting.

Het valt me wel op de er aan de rechterkant het zelfde slachtoffer denken heerst als bij de moslim gemeenschap. Jouw voorstel past ook precies in dat patroon.

Is het echt nodig om ons rechtssysteem (dat toch al overbelast is) te overladen met een hoop politiek gemotiveerde spam?
 
Het valt me wel op de er aan de rechterkant het zelfde slachtoffer denken heerst als bij de moslim gemeenschap. Jouw voorstel past ook precies in dat patroon.

Dat is mijn idee ook, probeer met zijn allen er boven te staan en keer je juist tegen een massale aangifte.
 

Als je oproept tot dood ben je een idioot. That's it. Geen mitsen en maren, dat is een grens die je niet moet overschrijden.

Baudet provoceert, juist ook om een tegenreactie op te roepen maar dit kan niet.

Verder blijf ik bij m'n mening over Baudet, ik wou alleen heel duidelijk maken dat ik niet Baudet een nazi noem en dood wil.

Verder eens met 040B en Steks, laten we niet nog verder polariseren, dat is het laatste waar dit land behoefte aan heeft
 
"Een Amerikaans onderzoek". Ik ben daar eens in gedoken, en letterlijk elk onderzoek vindt IQ-verschillen tussen de diverse rassen.
IQ-testen worden sterk in twijfel getrokken en iq's kan je niet populatieoverschrijdend gaan vergelijken.
 
yasmine begin er niet aan....

ik ben het vaak niet met je eens naar hierin heb je gelijk.

Probeer alleen niet hier op het forum je gelijk te halen, er zijn weinig mensen die openstaan voor andere ideeën en je krijgt alleen een heel gezeik over je heen waarin, ook met hoe jij in het verleden hebt gereageerd, niet iets goeds kan uitkomen.
 
yasmine begin er niet aan....

ik ben het vaak niet met je eens naar hierin heb je gelijk.

Probeer alleen niet hier op het forum je gelijk te halen, er zijn weinig mensen die openstaan voor andere ideeën en je krijgt alleen een heel gezeik over je heen waarin, ook met hoe jij in het verleden hebt gereageerd, niet iets goeds kan uitkomen.
Ah, ik moet gewoon wat meer "chillen" en anderen laten zeiken als ze het niet met me eens zijn. Iq testen en ze populatieoverschrijdend gaan vergelijken is gewoon geen goed wetenschappelijk handelen.
 
Probeer alleen niet hier op het forum je gelijk te halen, er zijn weinig mensen die openstaan voor andere ideeën en je krijgt alleen een heel gezeik over je heen waarin, ook met hoe jij in het verleden hebt gereageerd, niet iets goeds kan uitkomen.
Als je ooit ergens over wilt praten of een schouder nodig hebt..

Overigens is het altijd goed om niet je gelijk te willen halen. Toch een wijze les.
De volgende les zou dan kunnen gaan over het verschil tussen gelijk (denken) hebben en gelijk (willen) krijgen.
 
IQ-testen worden sterk in twijfel getrokken en iq's kan je niet populatieoverschrijdend gaan vergelijken.
Ik doe daar verder ook geen uitspraken over.
 
ik vind persoonlijk de notie dat wij de grenzen open stellen voor lui met minder algemene kennis dan een nl 13jarige beledigend voor de harde Europese werker .Maar ik qeuss dat sommige zich moralistisch zo verheven voelen dat ze het niet erg vindend om de grote Blanke man te zijn die de kookpot komt vullen waar ze met zijn allen om heen staan te oeleboellen .
Lui die vluchten economisch of voor oorlog willen wel deel zijn van de uitkomst en niet het process. Ik noem dat lichtelijk parasitair
 
Goedemorgen na het kijken van deze video
krijg ik het idee dat Baudet een Fortuyn scenario tegemoet gaat doordat allerlei verbeten linkslui in hun morele superioriteit zo dusdanig geraakt zijn dat ze dit met hand en tand aan het verdedigen zijn. Ze willen Baudet dood hebben en beginnen met demoniseren. Ik wil de rede laten zegevieren en vroeg mij af wat kunnen wij hiertegen doen?

Nou heb ik wat inspiratie geput uit de minder minder minder Marrokanen vooringevulde aangifte acties. Je kan echter alleen aangifte doen als je zelf onrecht ervaart dus een rechtsgrond moet je iig hebben om een zaak te kunnen maken. Die rechtsgrond zal ik zoeken in het niet respecteren van mijn mening die FVD vertegenwoordigd en de demonisering daarvan. Het wordt even zoeken om dit goed te concretiseren. Dus ik zal de boeken hiervoor in duiken. (Ben Mr. in de rechten hoe maf dat wss klinkt voor jullie:p)

Het doel is om al die Linkse lui die nazi vergelijkingen maken/haatzaaien aan het adres van Baudet aan te klagen.

Wie heeft hier interesse in om dit met mij handen en voeten te geven door het land heen?

Hou ons op de hoogte maatje
 
Back
Naar boven