Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Los van dat islam pas idd rond 650 na Christus bestaat, hoort de islam niet bij de westerse Europese beschaving. Meer dan 1000 jaar conflict is wat Islam heeft betekend voor Europa.


Ook dat nog ja, maakt het helemaal een debiele stelling.
Steeds opnieuw blijkt dat zogenaamde 'voorstanders' totaal geen idee hebben over hoe de geschiedenis in elkaar steekt.
 
Ik heb enigszins te doen met deze hakkelende schooljongen. Dezelfde schooljongen overigens die maar wat graag zaken wilde doen met de VVD totdat hij naar de strafbank werd gestuurd door de heren die aan de touwtjes trekken.

FvD is VVD, maar dan iets rechtser, dank je wel Jesse, ik was weer even aan het twijfelen over wat ik donderdag moet stemmen, maar nu weet ik het weer.



Nee, toch niet ik laat mijn stem niet beïnvloeden door die kneus.
 
Ook dat nog ja, maakt het helemaal een debiele stelling.
Steeds opnieuw blijkt dat zogenaamde 'voorstanders' totaal geen idee hebben over hoe de geschiedenis in elkaar steekt.
Of ze hebben wel een idee en zijn daarom dus gewoon kwaadaardig.

In beide gevallen is het in ieder geval niet goed voor de Nederlandse bevolking. Wel voor de Nederlandse omvolking.
 
:roflol: de horror.. Wanneer voeren we nou eens The Purge in Nederland in :treuren:
 

Mijn gevoel zegt eerlijk gezegd eerder dat dit ministerie ambtelijk gezien zo rot als wat is. Zeker gezien de hoeveelheid aan incidenten die er in het recentere verleden hebben plaatsgevonden. Het politieke gevolg hiervan is dat er regelmatig politieke kopstukken moeten vallen, maar ik betwijfel sterk in hoeverre een iemand als Harbers hier invloed op heeft gehad..
 
Het volk willens en wetens besodemieteren, dat heet dan "een verkeerde afweging maken"...
Een grof schandaal is het, een grof schandaal.
"Op verschillende momenten hebben medewerkers van het ministerie opgemerkt dat de categorisering zoals voorgesteld zou leiden tot vragen en opmerkingen."
Lees:
"Meerdere keren is hardop gezegd dat dit zo echt niet kan, dat hier sprake is van de kluit belazeren, maar men vond tóch dat het zo moest gaan en niet anders, dat het risico genomen moest worden het volk te bedonderen en te belazeren, voor de goede zaak."
Baudet hoeft helemaal niks te doen, het wordt hem in de schoot geworpen. Het Grote Zwijgen is opnieuw een bewezen feit. En we hebben het hier niet over een complot, maar over iets veel ernstigers, we hebben het over een breed over de ministeries ingevreten deugmoraal, een cultuur die taboes heeft gecreëerd en deze tegen beter weten in in stand wenst te houden omdat anders het totale met zoveel overgave in elkaar geknutselde cyclopenbouwwerk instort. Men zwijgt omdat men niet de kans wil lopen in vertwijfeling te geraken. En eenieder die duidt en benoemt wordt op agressieve wijze verketterd, want de duiders en benoemers zijn de Duivel, zijn het monster dat de zo gekoesterde waarden en waarheden dreigt te vernietigen.
Het volk besodemieteren, puur uit angst de waarheid zelf onder ogen te moeten zien. De lafbekken. Het is een schandaal, een grof schandaal.

Schoorsteenveger | 21-05-19 | 17:16 | 2

:bow2:
 
Screenshot_20190521-234313.jpg
Kan me hier wel in vinden.
Tijd voor Thierry.
Het mediacarrousel is al weer weken draaiende om elke uitspraak dat enigszins dubbel interpreteerbaar is, in het negatieve te draaien en uit te vergroten.
Dan komen er de BN'ers en partijen die stemmen zien verdwijnen er nog eens bij, misselijkmakend.

Van 50Plus en SGP hoor je niks, nette kleinere partijen. De grote partijen voelen zich bedreigd en komen met nietszeggende argumenten en one-liners. Nee ben wel klaar met de Jettens, Klavers en Eric van Muiswinkels
 
FvD is VVD, maar dan iets rechtser, dank je wel Jesse, ik was weer even aan het twijfelen over wat ik donderdag moet stemmen, maar nu weet ik het weer.



Nee, toch niet ik laat mijn stem niet beïnvloeden door die kneus.
Groen-Links is de linkse FvD.

Pseudo-intellectueel geneuzel, weinig echte diepgang. En wie kent er nog 3 partijleden behalve de lijsttrekker?
 
Zit je daar als Lodewijk voor lul.
 
Groen-Links is de linkse FvD.

Pseudo-intellectueel geneuzel, weinig echte diepgang. En wie kent er nog 3 partijleden behalve de lijsttrekker?
Jolante Sap zullen we iig niet zo snel vergeten :roflol:. Die pannenkoek Bram van Ojik ook niet.
 
Jolante Sap zullen we iig niet zo snel vergeten :roflol:. Die pannenkoek Bram van Ojik ook niet.
Tara Singh Varma ... Wijnand Duyvendak ... Jack Bogers ...

Verder ben ik niet bekend met RaRa groepen en aanverwante stromingen dus dan mis je al een en ander.
 
Back
Naar boven