XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.241

TArFLKll.jpg

Vind je het heel gek? Er heeft tot op heden nog niemand namens de FVD fractie in het EP gezeten dus komen ze ook niet voor in de stemchecker. Er is nog geen stemgedrag van het FVD in het EP.

Eens maar voor de gemiddelde kiezer is dit wel misleidend en worden dit soort stemwijzers natuurlijk gewoon gemaakt zodat de stemmen op de huidige partijen komen en niet op nieuwe partijen.

Eens maar voor de gemiddelde kiezer is dit wel misleidend en worden dit soort stemwijzers natuurlijk gewoon gemaakt zodat de stemmen op de huidige partijen komen en niet op nieuwe partijen.
Kolder. Ze kiezen er gewoon voor om een aanvullende wijzer aan te bieden op basis van het stemgedrag van de fracties. FVD zit niet in het EP dus kan er ook niet in worden opgemomen. Over 5 jaar zullen ze er vast en zeker wel in staan, gezien ze dan deel hebben uit gemaakt van het EP.

Komt wel mooi uit, ze hadden natuurlijk ook een inclusieve stemwijzer kunnen ontwikkelen en op nu.nl en weet ik het waar promoten.

Anti-boreaals complot dit.

Zo maar ff die kant op lope

Frans Timmermans effect :emo:

Niet wezen stemmen deze keer. Te weinig interesse, geen tijd, geen motivatie.

Er was toch geen partij die aansluit bij mijn droom van een groot verenigd Europees rijk. Een grote economische en militaire supermacht die een vuist maakt tegen Rusland en een middelvinger naar de VS.

Na onze eenwording trekken we dan samen richting hebt oostfront om Lebensraum te creeën voor FvD stemmers tegen de poolcirkel. Veel Boreaalser dan dat kan haast niet.

Weer een nederlaag voor Lilian

Wtf Timmermans de grootste...?

VVD groter dan FvD?

Wtf Timmermans de grootste...?

VVD groter dan FvD?

dus de mensen kiezen voor de grootste volgevreten narcist die zijn baantje te danken heeft aan leugens over de ruggen van 198 dode Nederlanders :thinking:

(ik denk dat 90% van de mensen die zijn gaan stemmen bestaat uit 50 + fossielen)

Laatst bewerkt:
Klimaat gekkies en anti-populisten werden wel flink door de media en campagnes gepusht om te stemmen.

Heb niks gemerkt van FvD campagne en hoor mensen alleen maar dat Thierry laatst iets gemeens zei over vrouwen.

Vind het trouwens wel een aardig resultaat voor FvD. Had van mij wel een zeteltje meer gemogen maar laat ze hier maar wat mee gaan doen.

• #4.258

• #4.259
x4TKzzPl.jpg

fgGmnmHl.jpg

:roflol: de inteelt spat er vanaf, er lopen broers van elkaar mee zonder het te weten.

Lijken wel foto's uit de Gazastrook :emo: Wat een stelletje inbread paupers bij elkaar zeg.

Terug
Naar boven