AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

WC3ZVRSl.jpg

Als zulle ambtenaren nou wat ze niet vinden kunnen of waar ze niet over willen liegen steeds in een tweet of anoniem in de krant de wereld in gooien... Of staan daar straffen op?

https://www.ad.nl/politiek/links-re...jndebat-tussen-elitaire-corpsballen~ac6d55ef/

Ook meent GroenLinks dat de campagne voor de Europese verkiezingen door het essay van FvD-leider Baudet ‘ineens ging over het recht op abortus en het recht van vrouwen om hun eigen leven in te richten’. In die boekbespreking over de nieuwe roman van de schrijver Houellebecq, leek Baudet zich te keren tegen abortus en vrouwenrechten.

Als reactie daarop laat de partij van Jesse Klaver in de ingekochte zendtijd een nieuwe video zien, die draait om vrouwen, zegt een woordvoerder van de partij. Het filmpje verschijnt vanavond al op de site van de partij.

Ook de SP heeft een minuut reclame ingekocht, vlak voor het Achtuurjournaal en tijdens het laatste reclameblok voor het debat tussen Rutte en Baudet. Partijleider Lilian Marijnissen spreekt zich nadrukkelijk uit tegen het debat, dat volgens haar een 'schijndebat tussen twee elitaire corpsballen’ is.

Iedereen kan zijn zegje doen en Eppink wordt 3 keer onderbroken door de presentator bij het energiedebat. Sjonge jonge die fakking NPO

Frans Timmermans, die man leeft toch niet in deze wereld.

Frans-de-islam-is-al-2000-jaar-onderdeel-van-Europa-Timmermans.

Hoe die man ooit zo’n topfunctie heeft kunnen krijgen is mij een raadsel. Hij praat en kijkt de hele tijd als zo’n zwakke beta man. Maar je komt niet zomaar op zo’n positie dus je weet dat het best een harde kl***zak is. Het moet wel acteerwerk zijn.

Altijd als ze een ‘gele hestjes’ persoon uitnodigen pakken ze zo’n cliche proletarier haha. Man man hebben die gasten niet even iemand die ze naar voren kunnen schuiven die een beetje met de media om kan gaan?

Baudet - Rutte is best goed. Ze proberen elkaar best te vinden.

Irritant dat publiek met dat gejuich na elk 'punt'.

Ik tune net in, maar wat is dit publiek mega kut. Ze doen net alsof het een voetbalwedstrijd is...

Vind het sinds tijden weer eens echt een leuk debat om te volgen.
1 op 1 met wat meer tijd kan er ook iets meer diepgang in komen.
Publiek is wel kut, had dit op voorhand ook al wel verwacht trouwens.

Vind het een goed debat.

Wel een beetje een pijnlijk moment toen Baudet vroeg wanneer Rutte voor het laatst gehuild had. Toen zijn zus overleed. Hoe lang geleden was dat? 4 maanden. Uitgeluld.

Haha jammer.

Ouwe koeien met die vrouwen. Flauwe troefkaart dat niet meer werkt.

Rutte doet het wel goed. Ik ben sowieso fan van Baudet. Maar vind Rutte als een prima kerel overkomen.

Niets van het debat gezien, misschien dat ik het vannacht nog terug ga kijken (al ben ik er al uit wat ik ga stemmen), maar heeft het iets met de Europeesche verkiezingen te maken?

Ze zijn gewoon beiden, op hun eigen manier, vreselijk.

Terug
Naar boven