Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie had dat gedacht. Stiekem ben ik fan van deze man, hij weet de zaken dusdanig te manoeuvreren dat ze niet lang aan hem blijven kleven. Offert er wel departementen voor op maar dat is het spel. Ondertussen groeit de VVD in de peiling. Hoe is het mogelijk.
Wie had dat gedacht. Stiekem ben ik fan van deze man, hij weet de zaken dusdanig te manoeuvreren dat ze niet lang aan hem blijven kleven. Offert er wel departementen voor op maar dat is het spel. Ondertussen groeit de VVD in de peiling. Hoe is het mogelijk.
https://www.geenstijl.nl/5148344/geeeertje-wilders/#comments
"Op grond van het dossier en het verhandelde ter terechtzitting is de rechtbank niet overtuigd dat de verdachte op 9 maart 2019 de intentie heeft gehad om Wilders daadwerkelijk iets aan te doen. De verdachte heeft die dag een – weliswaar volstrekt misplaatste – grap gemaakt tegenover een agent die hij kende uit zijn wijk. Hij dacht dat deze agent de “humor” daarvan wel zou inzien.
It's a prank bro, it's a prank!
Nou ok vooruit, je bent vrijgesproken.
rechtspraak @ https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBLIM:2019:5983 zei:Hij kwam toen bij de woonboulevard te Heerlen een kennis tegen die hem vertelde dat er veel wouten (naar de rechtbank begrijpt: politie) op de been waren in het centrum van Heerlen

Agenten wel vervolgd toch?Hij heeft mazzel dat die wijkagent hem kende.
Ene Mitch Henrigues dacht ook een leuk grapje te maken tegen een agent. Die is nu dood.
Stanleymes en bijl vallen daar denk ik niet zomaar onder. Voor de aanklachten moest het niet aaneembaar zijn dat de wapens voor doeleinden anders dan geweld of dreiging dienden.Is een bijl in je fietstas geen overtreding van de wapenwet? Tenzij deze goed verpakt is maar dat lees ik nergens terug. Ik weet ook niet wat voor een bijl het was.
Categorie 4 wapens - bezit mag, in het openbaar dragen niet
Messen in deze categorie mag men in het bezit hebben of verhandelen. Deze wapens mogen echter niet gedragen worden, of publiekelijk voor handen zijn. Dat wil zeggen: ze moeten tijdens vervoer zodanig deugdelijk verpakt zijn dat zij niet voor onmiddellijk gebruik kunnen worden aangewend.
Bij de vraag waarvoor hij was aangehouden herhaalde hij dat ja.

Jup. Of het terecht of onterecht is weet ik niet. Ik weet wel dat als je je blijft verzetten het er niet beter op wordt. Aan de andere kant, wanneer iemand een nekklem krijgt en daardoor geen zuurstof meer krijgt, dan raakt diegene in paniek. Je instinct neemt dan over. Je kan niet verwachten dat iemand dan nog rationeel blijft luisteren en orders opvolgt. Dit weet ik uit ervaring, helaas..