Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

eerst het referendum afschaffen en daarna een festival organiseren om de democratie te vieren:roflol:
 
onbegrijpelijk dat we ze na het veilig verklaren van hun desbetreffende thuisland niet terugsturen,

eerlijk gezegd heb je aan deze mensen 0,0 ,laat in plaats van deze parasieten hoogopgeleide

expats komen ,win win en daarbij ook nog geen last van een bepaalde religie

 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik dacht heel even dat 13 en 6 procent wel meevallen :o
 
Waarom zou dit uit moeten maken?
Weten we nog de tirades over Penthouse Pechtold? En dan zelf tegen beter weten in niks melden. Lijkt mij niet slim. Of het nou wel of niet allemaal binnen de lijntjes is, je moet weten dat dit een staartje kan krijgen. Weet je dat echt niet, ben je geen politicus maar een domme domme clown. Dit is niet de eerste keer dat hij iets doms doet. Als het tegen de regels in is, nog stommer.
 
Ik ben geloof ik wel klaar met fvd.
Tjerrie is te veel in zichzelf gaan geloven, en geniet er te veel van. Liever een saaie pennenlikker die weet waar die het over heeft dan iemand die de klok heeft horen luiden maar niet echt weet waar de klepel hangt.
Tjerrie is iets te vaak en iets te veel bezig met de BV Tjerrie. Vandaar ook dat geknutselde gewauwel. Is zonde want had goud in de handjes, kunnen hebben.
Enkele maandjes terug. Rommelt in de partij, populariteit loopt terug. Benieuwd hoe het de partij zal vergaan bij nieuwe verkiezingen.
 
Enkele maandjes terug. Rommelt in de partij, populariteit loopt terug. Benieuwd hoe het de partij zal vergaan bij nieuwe verkiezingen.
Naar mijn ID krijgt hij steeds meer ego.......dat denk ik
 
Weten we nog de tirades over Penthouse Pechtold? En dan zelf tegen beter weten in niks melden. Lijkt mij niet slim. Of het nou wel of niet allemaal binnen de lijntjes is, je moet weten dat dit een staartje kan krijgen. Weet je dat echt niet, ben je geen politicus maar een domme domme clown. Dit is niet de eerste keer dat hij iets doms doet. Als het tegen de regels in is, nog stommer.
Dat het dom is ben ik met je eens, Mn vertrouwen in Thierry wordt zo wel minder.

Ik bedoelde meer, waarom deze regel er is; wat is de gedachte erachter
 
Dat het dom is ben ik met je eens, Mn vertrouwen in Thierry wordt zo wel minder.

Ik bedoelde meer, waarom deze regel er is; wat is de gedachte erachter
Dat men kan zien hoe politieke partijen aan middelen komen en om eventuele belangenverstrengeling te voorkomen. Of de schijn van enige verstrengeling, want vaak zal het om dit laatste gaan. Zo zou niemand anoniem invloed kunnen moeten "kopen".
 
Maakt mij geen flikker meer uit. Stem gewoon op een partij die het asielzoekers probleem wil aanpakken.
 
Enkele maandjes terug. Rommelt in de partij, populariteit loopt terug. Benieuwd hoe het de partij zal vergaan bij nieuwe verkiezingen.

Jammer, weer dit, maar toch ook niet zo verrassend.
Wel opvallend hoe snel mensen kunnen verworden tot datgene wat ze aanvankelijk meenden te willen bestrijden.
Hoe vaak je 'animal farm' ook leest, het haalt blijkbaar niets uit en blijft één pot nat.
 
Back
Naar boven