XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

  • Veel politici lijken voornamelijk of zijn bezig met gelijk halen, althans voor de camera. Ja leuk als je gelijk krijgt, hang de vlag uit. En daarna? Wat ga je daarna doen dan met je gelijk. Lijkt vaak op te houden bij het gelijk krijgen of willen hebben. Zo oppervlakkig. Dan zit je straks 20 jaar in de politiek en kan je zeggen maar ik had wel toen en toen gelijk hoor!
     

    De coalitie wil pas een Kamerdebat over de politieke inmenging van VVD-ministers in het Wildersproces ná rechterlijke uitspraak. Absurd! Echt helemaal fout! Juist nu er blijkbaar politieke inmenging is geweest moet de Kamer in actie komen!

     
    Laatst bewerkt:
    Why ???

    Baudet wil repatriëring Nederlandse YouTubers na ‘ontzettend domme en baldadige’ inbraak Area 51

    Spuit 11. Mosterd na de maaltijd. Makkelijk willen scoren over de rug van die twee om het nieuws te halen. Enzovoorts.
     
    Politici die in de Kamer met hun fone lopen te klooien moeten ze verbieden. Luisteren en pielen tegelijk kan echt niet iedereen.
     
    De fascinatie met Area 51 heb ik nooit begrepen. Sommigen lijken te denken dat E.T. er woont.
     
    • Angry
    Waarderingen: ACE
    De fascinatie met Area 51 heb ik nooit begrepen. Sommigen lijken te denken dat E.T. er woont.
    Zou wel willen weten wat ze er uitspoken maar ergens denk ik dat alle mysterie onzin is en er alleen maar wat classified militaire probeerseltjes van een klein stapje verder zijn waarvan ze nog niet willen dat China het kopieert.

    Die stealth blackhawk helicopter en vroeger natuurlijk skunkworks vliegtuigen enzo. Misschien wat hippe drones. /care

    of het is een grote bluff omdat ze juist wel willen dat China het kopieert zodat die daar resources aan verspillen :thinking:
    terwijl USA al counter wapens heeft voor alles wat ze in A51 uitspoken :thinking:
    *die counters zijn de echte alien tech en worden heel ergens anders gehouden :aluhoedje:

    Er is ook zo'n ex Area 51 scientist die schrijft over alien antigravity tech die hij moest reverse engineeren. :o Ik hou wel van alien/conspiracy theorien maar die komt niet zo geloofwaardig over.
     
    Een banale test site waarvan ze er wellicht veel meer hebben in de US. :dunno:
     
    Wil gewoon weten wat er van die alien basis op de maan is geworden waarvoor ze India's poging om er een drone te landen moesten neutraliseren.
     
    Jij krijgt helemaal niets te weten, vriend.
     
    Die twee vloggers zagen er al uit als fagets. maar na een paar 'opfrisbeurten' in de joint komen ze terug in Nl als real fagets. They r gonna fucked till they love it, faggets.


    Sorry, ik spoor niet :(
     
    Of die andere sociale ziekte, influencers. Toegegeven, als je echt een groot bereik hebt is dat best een prestatie en hard werken. Maar het gros dat zich vlogger, influencer en dergelijke noemt krijgt hooguit een bon door het promoten van sushi of iets dergelijks. Gtfo.
     
    Zou wel willen weten wat ze er uitspoken maar ergens denk ik dat alle mysterie onzin is en er alleen maar wat classified militaire probeerseltjes van een klein stapje verder zijn waarvan ze nog niet willen dat China het kopieert.

    Die stealth blackhawk helicopter en vroeger natuurlijk skunkworks vliegtuigen enzo. Misschien wat hippe drones. /care

    of het is een grote bluff omdat ze juist wel willen dat China het kopieert zodat die daar resources aan verspillen :thinking:
    terwijl USA al counter wapens heeft voor alles wat ze in A51 uitspoken :thinking:
    *die counters zijn de echte alien tech en worden heel ergens anders gehouden :aluhoedje:

    Er is ook zo'n ex Area 51 scientist die schrijft over alien antigravity tech die hij moest reverse engineeren. :o Ik hou wel van alien/conspiracy theorien maar die komt niet zo geloofwaardig over.
    Google eens naar Edgar Mitchel.
    Astronaut dr Edgar Mitchel. Piloot van Apollo 14. 3e vaartuig op de maan.

    Hij zegt in interviews ufo's gezien te hebben op zowel de maan als in de ruimte.

    Veel van die gasten zijn gekkies. Maar een apollo 14 astronaut.. die geloof ik wel. Wat is de meerwaarde voor hem om dit soort dingen te verzinnen?
     
    Google eens naar Edgar Mitchel.
    Astronaut dr Edgar Mitchel. Piloot van Apollo 14. 3e vaartuig op de maan.

    Hij zegt in interviews ufo's gezien te hebben op zowel de maan als in de ruimte.

    Veel van die gasten zijn gekkies. Maar een apollo 14 astronaut.. die geloof ik wel. Wat is de meerwaarde voor hem om dit soort dingen te verzinnen?
    Er worden dagelijks ufo’s gezien. Ik geloof ook in UFO. Maar niet in aliens op area 51.

    Unidentified flying object kan van alles zijn. Een satelliet, weerballon, vliegtuig, etc.

    Deze debielen mogen blij zijn dat ze nog leven. Ongevraagd een militaire basis binnendringen kan ook anders aflopen.
     
    Influenza socialitis.
    1568314792442.png
     
    Ik hoop dat zo'n YouTuber aan het livestreamen is als z'n hoofd met een .50 van z'n romp wordt getrokken.

    Aanklagen en opsluiten voor spionage liefst federal of militair terroristen verblijf. Niet te lang, een jaar of 40 is genoeg. Gewoon voor het afschrikwekkende effect van dat rare niets toevoegende influencer volk.
     
    Back
    Naar boven