AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Is gewoon een weekupdate.
Staat er wel raar op, idd. Fout van hun.

• Like
Waarderingen: BB_
Pijnlijk om Forum zo laag te zien staan weer. Hoe kunnen mensen gewoon overstappen naar fakking PvdA, echt serieus.

Die ene zetel voor Otten?:hahaha:

Laatst bewerkt:
De renaissancevloot is op een ijsbergje gebotst, maar zal spoedig weer de boreale wind in de zeilen vangen en zijn tocht voortzetten naar een glorieus zetelaantal.

De renaissancevloot is op een ijsbergje gebotst, maar zal spoedig weer de boreale wind in de zeilen vangen en zijn tocht voortzetten naar een glorieus zetelaantal.
De Uil van Minerva had even een dip na de eerste kuur en flinke gainz, maar gaat binnenkort weer vol blasten en niet meer off, maar blijft cruisen. :P

De uil van Minerva zal terug vliegen.

De uil van Minerva zal herrijzen en zijn vleugels spreiden om deze krachtig uit te slaan om met slagvlucht onuitputtelijk af te koersen op een overwinning die zijn weerga niet kent.

Peilingen zijn maar peilingen. Moeten die tokkies wel ook echt op de verkiezingsdag van hun tuinstoeltjes komen en gaan stemmen...

Het uiltje zal vliegen tot de trotse Reichsadler hem uit de lucht plukt. Pas dan, als alle Germaanse volkeren verenigd zijn, zal er een frisse boreaalse wind door Europa waaien.

"Es gibt keine Revolution als Dauererscheinung, die nicht zur vollkommenen Anarchie führen müsste. So wie die Welt nicht von Kriegen lebt, so leben die Völker nicht von Revolutionen.

Es gibt nichts Grosses auf dieser Erde, das Jahrtausende beherrschte und in Jahrzehnten entstanden wäre. Der grösste Baum hat auch das längste Wachstum hinter sich. Was Jahrhunderten trotzt, wird auch nur in Jahrhunderten stark."

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.374
  • Like
Waarderingen: 040B
ik zie de Pvda en CDA stemmers dagelijks rijden ,veelal met een fietsendrager achterop de auto, 78 km/h rijdend op 80 km/h wegen ,vrachtwagens inhalen met 101 km/h op een 130 km/h snelweg ,zeikend bij de kassa als blijkt dat de 5 cent korting deze week niet meer geldig is ,de vrouw kortgeknipt die alvast is uitgestapt om een parkeerplaats te "reserveren" ...

• #4.376
ik zie de Pvda en CDA stemmers dagelijks rijden ,veelal met een fietsendrager achterop de auto, 78 km/h rijdend op 80 km/h wegen ,vrachtwagens inhalen met 101 km/h op een 130 km/h snelweg ,zeikend bij de kassa als blijkt dat de 5 cent korting deze week niet meer geldig is ,de vrouw kortgeknipt die alvast is uitgestapt om een parkeerplaats te "reserveren" ...
ik zie de PVV en FVD stemmers dagelijks rijden ,veelal met een sticker baby on board achterop de auto, 78 km/h rijdend op 60 km/h wegen ,vrachtwagens inhalen met 121 km/h op een 100 km/h snelweg ,racistische uitlatingen bij de kassa als blijkt dat de 5 cent korting deze week niet meer geldig is ,de vrouw met zware make-up die alvast is uitgestapt om een parkeerplaats te "reserveren" schreeuwend dat het haar land is ...

ik zie de PVV en FVD stemmers dagelijks rijden ,veelal met een sticker baby on board achterop de auto, 78 km/h rijdend op 60 km/h wegen ,vrachtwagens inhalen met 121 km/h op een 100 km/h snelweg ,racistische uitlatingen bij de kassa als blijkt dat de 5 cent korting deze week niet meer geldig is ,de vrouw met zware make-up die alvast is uitgestapt om een parkeerplaats te "reserveren" schreeuwend dat het haar land is ...

:roflol:

Moet ik toch eens wat beter opletten, ik zie zulke personen echte maar zelden. Maar wij wonen ook niet echt in de randstad, wellicht verklaart dat de enorme verschillen in het land. Al heb je op het platteland juist veel idioten natuurlijk, ook daar wonen we niet echt :roflol:

Wij moeten dagelijks invoegen op een 130km/u weg.. Nou je kunt beter invoegen op een 80km/u weg :emo: Werkelijk waar slechts 1 op de 10 voegt ook in met 120-130km/u. Je mag blij zijn als je de 100 aantikt bij de rest. Ook zijn er heel veel oudjes die het presteren om met 80km/u of nog minder in te voegen. En dan vinden ze het gek dat je de vluchtstrook gebruikt om veiliger in te kunnen voegen. Ook vinden ze het gek dat er op dat stuk van de A73 bijna elke dag ongelukken zijn :treuren:

• #4.380
Moet ik toch eens wat beter opletten, ik zie zulke personen echte maar zelden. Maar wij wonen ook niet echt in de randstad, wellicht verklaart dat de enorme verschillen in het land. Al heb je op het platteland juist veel idioten natuurlijk, ook daar wonen we niet echt :roflol:
Het zijn dan ook uitvergrotingen van stigma's. Hokjesdenken. Waar Nederlanders ontzettend goed in zijn, kleinburgerlijk gewauwel. Dat was eerder het punt. De voorbeelden die gegeven zijn komen dagelijks vast voor maar er staan doorgaans geen stickers met voorkeur voor politieke partij op de auto. Blijven over waardeoordelen. Deze komen voor aan beide kanten, vandaar. Uiteindelijk moeten we het samen doen in de samenleving.

Terug
Naar boven