- Lid geworden
- 28 mei 2014
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 92kg
Doe er wat aan dan?Jammer genoeg, anders zat jij als eerste op de trein.
Sorry![]()
Doe er wat aan dan?Jammer genoeg, anders zat jij als eerste op de trein.
Sorry![]()
over relevant zijn praten en zelf uit Vlaanderen komenJammer genoeg, anders zat jij als eerste op de trein.
Sorry![]()
Ik houd jullie in de gaten.over relevant zijn praten en zelf uit Vlaanderen komen![]()
Ik kom eraan.Ik zie dit als een stille hint om naar bed te gaan, oprechte excuses @Roy DeMeo
Valt mee Ties had al 700k + subs en is NL talig. Nu wel even viral maar wat ze aan subs erbij pakken is Engelstalig.Joeptjoebers trouwens op borgtocht vrij, 500 dollar. Zal wel aflopen met een sisser, hebben ze mooi geluk die jongens, mooie boost voor hun kanaal
over relevant zijn praten en zelf uit Vlaanderen komen
Een dictatuur in NL zou wel goed zijn overigens
Vlaanderen is toch het minst irrelevante deel van België?Ik houd jullie in de gaten.
Bewonderenswaardige keuze.Politie agent worden,
Je moet het maar willen.
Dat is destijds in de kiem gesmoord.Hij doet er goed aan om ons in de gaten te houden, dan weet hij wat voor shit zijn kant op komt. B.v. Zwarte Piet discussie, eerst hier, langzaamaan ook daar. Vaak komt die SJW BS uit de VS via Nederland naar Vlaanderen.
Nee, dat is het niet.Dat is destijds in de kiem gesmoord.
Voor de nachtrust laat ik u achter met een onderwerpsuggestie: Afschaffing van de term Gouden Eeuw door het Amsterdam Museum.
Ik verheug me nu al op de koffie en uw reacties.
Amsterdam Museum doet term 'Gouden Eeuw' in de ban | Boek & Cultuur | NU.nl
Het Amsterdam Museum gebruikt de term 'Gouden Eeuw' niet meer omdat die de lading niet dekt. De komende tijd verandert het museum bijvoorbeeld de titel van de permanente tentoonstelling die het verzorgt in de Hermitage. Hollanders van de Gouden Eeuw wordt dan Groepsportretten van de zeventiende...www.nu.nl
Voor de nachtrust laat ik u achter met een onderwerpsuggestie: Afschaffing van de term Gouden Eeuw door het Amsterdam Museum.
Ik verheug me nu al op de koffie en uw reacties.
Amsterdam Museum doet term 'Gouden Eeuw' in de ban | Boek & Cultuur | NU.nl
Het Amsterdam Museum gebruikt de term 'Gouden Eeuw' niet meer omdat die de lading niet dekt. De komende tijd verandert het museum bijvoorbeeld de titel van de permanente tentoonstelling die het verzorgt in de Hermitage. Hollanders van de Gouden Eeuw wordt dan Groepsportretten van de zeventiende...www.nu.nl
Waarvan akteNee, dat is het niet.
De vijand heeft zich hoogstens tactisch teruggetrokken en wacht verschanst, terwijl men zich herbewapend, op een gunstig moment om toe te slaan.
Momenteel ligt het front dwars door Nederland, maar maak je geen zorgen, het onkruid zal ook in Belgenland weer opduiken.