MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een historische dag: Harry heeft een mening
 
Laat me raden. Binnenkort zit Otten daar op de praatstoel omdat hij meer geld biedt dan Sherry
 
Heeft Thierry aan een dochter van Harry gezeten?
 
Knakker woont gewoon in een hotel.

Wel relaxt eigenlijk.


We dwalen af
 
Harry heeft, vind ik, op punten gelijk. Bij Baudet heb ik tevens steeds meer het idee dat hij niet bereid is om iets toe te geven. Hij wilt, zo lijkt het, telkens de slimste zijn, dat zogenaamde intellectuele, het hoge stemmetje als meneer kritiek krijgt, de quasi frons met de hand onder de kin wrijvend. Een grote act.


Spijt is een groot woord maar zal niet opnieuw gaan stemmen op FvD met Baudet.
 
Binnenkort weer te zien in een Tuk Tuk dus...

 
Zag eergister nog een filmpje van Baudet van 5 jaar terug waarin hij vertelde dat hij opgeslokt raakte door de minder mooie dingen waar hij tegen was. Door al die moslims hier, de politiek, Europese Unie en wat niet nog meer. Toen geen nieuws meer volgde, zijn column zelfs had opgezegd bij de NRC enz. Want het deed zijn leven verpesten.

Misschien weer eens terugkijken Tjerrie?
Even na 2e minuut.
 
Eerlijk gezegd heeft het mij bevreemd dat niemand van zijn politieke opponenten, zover ik weet, met die uitspraak over moslims aan de haal is gegaan. Wilders is voor minder verketterd.
 
Jensen snapt m.

Hoor alleen maar niet serieus te nemen hapklare linkse brokken van de oude garde. Die medialui blaffen maar naar de wind die ze centjes oplevert, dat was even mee shinen met Thierry en nu is dat happen naar het bloed in het water.

Misschien nu de roze bril/verliefdheid over is dat het irritant wordt maar divagedrag had hij al en heeft hij veel stemmen voor gekregen. Laat Thierry eerst maar eens iets doen alvorens te zeggen dat ie het fout doet.
 
Niet iedereen die kritiek levert is af te serveren als links. Sowieso zijn dat bochten die doorgaans veel te kort zijn. De retoriek over links en rechts belemmert vaak een echte discussie over oplossingen. Is natuurlijk voor sommigen ook niet nadelig, zolang er niet over oplossingen gepraat wordt kan men er ook niet op worden afgerekend en scheelt dat toenadering zoeken met anderen.
 
Ik zeg niks over hun politieke oriëntatie maar als ze NL in de halve finale zien staan vinden ze het geweldig maar de volgende dag hebben ze er geen goed woord voor over en de daarbij gebruikte leuzen kennen we nu wel.

Misschien is het alleen maar een spel om het publiek.

Ik vraag me af of Thierry dat ook doet met z'n diva gedrag en plausible deniability act, of wel in oplossingen gelooft maar daar inderdaad aan ten onder kan gaan.
 
00a2268d38_ANP-77722893.jpg
 
Overigens hebben we vandaag een groot verlies geleden in de Cultuuroorlogen.

Zwarte Piet verloren, rampspoed geboren!
 
Overigens hebben we vandaag een groot verlies geleden in de Cultuuroorlogen.

Zwarte Piet verloren, rampspoed geboren!
Tja ik heb het ook gehoord....voortaan hebben we dus een roedtveegdtpiedt.....verzin het maar hé?
 
Op NPO ja, veel lokale intochten en vieringen zullen gewoon volledige geschminkte pieten hebben.
 
Overigens hebben we vandaag een groot verlies geleden in de Cultuuroorlogen.

Zwarte Piet verloren, rampspoed geboren!

Zwarte Piet verloren, precedent om verder te ringeloren!

Dat Zwarte Piet 'weg' is kan me eigenlijk niet zo boeien.
Dat dit wordt veroorzaakt doordat een drammende verongelijkte minderheid uiteindelijk toch z'n zin krijgt, is véél erger.

Wie of wat volgt...
 
Back
Naar boven