AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben absoluut geen fan van die kaakklem en nog minder van GL maar dat gedram over dat neppistooltje vandaag is toch wel echt spijkers op laag water

zoeken ,van het twitterriool kan ik het nog wel begrijpen maar de politiek zelf moet zich verre van dit soort futiliteiten houden
En als iemand hem met een echt onklaar gemaakt wapen had zien lopen, een antiterreureenheid was uitgerukt en, oei, jonge heer Oey had omgelegd? Of als alleen bekend was geworden dat ze voor de zoon van de burgemeester waren uitgerukt.
 
En als iemand hem met een echt onklaar gemaakt wapen had zien lopen, een antiterreureenheid was uitgerukt en, oei, jonge heer Oey had omgelegd? Of als alleen bekend was geworden dat ze voor de zoon van de burgemeester waren uitgerukt.


dan was het een ander verhaal geweest ,dit waren gewoon 2 snotapen die kattenkwaad hebben uitgehaald ,hoe graag ik ook die kaakklem

zie oprotten uit Amsterdam en GL uit Nederland ,wat zeg ik ,uit de gehele wereld
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik kan begrijpen dat je er zo over denkt en prive is prive, maar dit schetst wel een vreemd beeld van het huishouden Oey-Halsema.
 


zoals zovelen met mij wisten we vanaf het begin al dat Halsema niet geschikt zou zijn als burgemeester ,

ze is een wereldvreemde linkse kakker met een gunfactor van 0,0 ,

daarbij komt dat als je normaal bent je nooit lid zou worden van een partij zoals GL dus dat vreemd zijn van deze familie bevreemd mij niet


„Nee. Wij zijn hele impulsieve, emotionele mensen. De consequenties van dat soort dingen denken we niet echt door. We gaan niet, zoals andere ouders, met z’n allen zitten en zeggen: wat betekent zo’n openbaar ambt nou voor ons als gezin?’’

en dat krijgt 12.000,00 salaris per maand :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Hoe je het wendt of keert. De stad heeft toch voor GL gekozen met de verkiezingen. En de lijsttrekker was toen een bepaald iemand die nog veel erger is dan dat poppetje wat nu de burgervader is.

Ik snap ook niet dat mensen nog op de VVD stemden bij de landelijke na al die loze beloftes van Hey Rutte.
 
Hoe je het wendt of keert. De stad heeft toch voor GL gekozen met de verkiezingen. En de lijsttrekker was toen een bepaald iemand die nog veel erger is dan dat poppetje wat nu de burgervader is.

Ik snap ook niet dat mensen nog op de VVD stemden bij de landelijke na al die loze beloftes van Hey Rutte.

VVD blijft de grootste in Nederland en ergens kan ik dat ook wel begrijpen als ik op een zaterdagmiddag door het centrum loop,

grijze muizen everywhere ,

de gemiddelde Nederlander zal het allemaal een worst wezen zolang de hypotheek en de afbetaling van de auto maar betaald kunnen worden
 
VVD blijft de grootste in Nederland en ergens kan ik dat ook wel begrijpen als ik op een zaterdagmiddag door het centrum loop,

grijze muizen everywhere ,

de gemiddelde Nederlander zal het allemaal een worst wezen zolang de hypotheek en de afbetaling van de auto maar betaald kunnen worden

Ja, hoe slecht is de VVD dan Stephen Graham en wat is een beduidend beter alternatief?
 
een paar maanden geleden had ik FvD gezegd maar deze bubbel is ook al gebarsten
 
Ja, hoe slecht is de VVD dan Stephen Graham en wat is een beduidend beter alternatief?
Mensen op kosten jagen door de energietransitie geinstigneerd door gl. VVD loopt aan de leiband van zn coalitiepartners die allemaal links zijn + Klaver.

Wat het alternatief is lijkt me PVV, FVD (ook al vind ik het maar een kutpartij) en 50 plus ofzo? Hopelijk krijgen ze genoeg stemmen.

Durf het haast niet te zeggen maar PVDA is niet meer zo vervelend als vroeger. Mogen er misschien bij voor een sociale ondertoon in de coalitie

Ja ik weet het PVDA sluit Wilders uit.
 
Zie je, zo makkelijk is het nog niet.
 
Durf het haast niet te zeggen maar PVDA is niet meer zo vervelend als vroeger. Mogen er misschien bij voor een sociale ondertoon in de coalitie
Ben je de laatste regering met de PvdA al vergeten toen ze een slechte economie nog slechter maakte om maar een mooie begroting te kunnen presenteren?

België was sneller uit die crisis dan Nederland ondanks, of dankzij, het feit dat die toen geen regering hadden!

Er is dat Vrij Links of Nieuw Links project waarvan je hoopt dat er nog eens iets van komt.

Ik hoop echt op een partij die zich gaat richten op gezinnen en de middenklasse, bij voorkeur een beetje kijken naar het beleid in Hongarije, dan hebben we al die import ook niet nodig. Het is echt belachelijk dat je zegt voor vrijheid en eigen keuze te zijn, maar vervolgens via kosten kinderopvang en discrimineren kostwinner gezinnen gezinsvorming onmogelijk maakt.

Het CDA zou zo'n partij kunnen zijn, mits ze de koers Omtzigt zouden volgen, maar zoveel mensen die zo capabel zijn hebben ze niet, andere partijen ook niet trouwens. En anders lekker voor de balans SGP stemmen.

Stemt geen CDA, stemt Omtzigt!
 
Laatst bewerkt:
Echt handig is ze niet. Viel ook enigszins te verwachten. Nooit begrepen waarom een voormalig partijleider van zo'n drammerige activistische milieuclub als GroenLinks een geschikte burgemeester van een grote stad zou kunnen zijn. Er is een wereld van verschil tussen het irrationele wensdenken waar GroenLinks zich doorgaans in verliest en de onmaakbare werkelijkheid van de grote stad. En nu ontdekt Femke een deel van die werkelijkheid, namelijk dat wetten en regels ook voor haar en haar gezin gelden. En dat een groot deel van die werkelijkheid bevolkt wordt door mensen die een grote afkeer van GroenLinks en haar luchtfietsende vertegenwoordigers hebben, en ze bij elke gelegenheid zullen laten struikelen.

:bow2:
 
Kan iemand mij uitleggen wat de daden van iemand zijn of haar kind(eren) te maken heeft c.q. hebb met de werkzaamheden die door vader en/of moeder worden gedaan.

Het gaat om een ambtenaar en daarom moet er geen twijfel bestaan over de integriteit. Maar verder?
 
Elma schrijft dikwijls goede stukjes trouwens.
 
Elke partij maakt zich er vast schuldig aan. Zolang het geen DENK proporties aanneemt vind ik het prima.
 
Back
Naar boven