MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik heb altijd al een behoorlijke walging ervaren zodra ik haar zag en hoorde spreken. Komt niet binnen en wil ook niet binnen komen. Voel soms, na enkele minuten luisteren, zelfs agressie vrijkomen. Tanden op een Amsterdammertje en voet in de nek zetten. Say good night Femke met stemmetje van Edward Norton in gedachten.
Aanzetten tot haat dit... :bang:

Jensen kan haar leuk nadoen in zijn podcasts.

Even terug naar de zwarte pieten, lokaal zal je gewoon volledig geschminkte blijven zien, anders herkent iedereen buurman Jan.

Misschien is het tijd voor een nieuwe traditie met niqab meisjes.
In dorpen zal het wel meevallen. Het is voorlopig meer iets van de grotere steden. Verwacht ik.
Jerry Afriye heeft al aangegeven tot tranen geroerd te zijn en nu wil doorpakken tot Zwarte Piet overal is verdwenen.

Vergeet het maar met je dorpen en kleine steden.

Immers, met de NTR is nu toch wel duidelijk dat het land om is en ieder weldenkend mens moet vinden dat dit rasistisch is en als je dat nu nog volhoudt dan ben je er echt één. # nog steeds geen date met Justine Dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.545
Jerry Afriye heeft al aangegeven tot tranen geroerd te zijn en nu wil doorpakken tot Zwarte Piet overal is verdwenen.

Vergeet het maar met je dorpen en kleine steden.

Immers, met de NTR is nu toch wel duidelijk dat het land om is en ieder weldenkend mens moet vinden dat dit rasistisch is en als je dat nu nog volhoudt dan ben je er echt één. # nog steeds geen date met Justine Dus
NTR zal er eerder voor zorgen dat men in dorpen zich zullen gaan verzetten tegen de "politieke correctheid" uit de grote steden. Niet? Who the F is Jerry blabla anyway?

NTR zal er eerder voor zorgen dat men in dorpen zich zullen gaan verzetten tegen de "politieke correctheid" uit de grote steden. Niet?
Dat zal in sommige gevallen zeker een scenario zijn.

Ik ben er best van overtuigd dat er racisme in de Nederlandse samenleving is.

Je zag het heel mooi bij dat onderzoek naar het stoppen van voertuigen door de politie. Enerzijds, Lubach, is er cijfermatig bijzonder weinig aan de hand, anderzijds was er een uitzending van Pauw waar nu eens niet de usual suspects zaten, maar Danny Goosen (voormalig PowNed), Remy Bonjasky (K1-vechter, kreeg ooit medaille van politie A'dam) en andere niet-activisten die over hun ervaringen vertelden en dat was ook gewoon niet leuk. Je snapt dat mensen het voelen.

Saltmines heeft een mooi artikel over discriminatie op de arbeidsmarkt. Los van dat artikel is het soms formuleren, 30% minder kans klinkt anders dan 1 extra brief moeten sturen. De strekking was dat bedrijven en HRers vaak ijverig inclusief beginnen, maar door schade en schande wijs worden risicomijdend gedrag gaan vertonen.

Dat is zeker en vast nog steeds discriminatie, maar het doet je wel afvragen waar de sleutel tot de oplossing is. Bovendien zijn het de mensen van goede wil die hier aan alle kanten de meeste last van hebben.

Overigens ben ik er niet van overtuigd dat ZP racisme is of dat dat zo breed gevoeld wordt door grote groepen, vooruit, mensen van kleur.

Ook vind ik het een totaal verkeerde prioriteit en symboolpolitiek van de bovenste plank in de strijd tegen discriminatie en racisme, anderzijds zie ik dit als een grote overwinning in de Cultuuroorlogen voor de kant van de identiteitspolitiek en globalisten.

Bovendien als wij het front hier laten vallen dan zal men doorstoten naar België.

Laatst bewerkt:
Ik stel voor om de grootste roetveegpiet te laten insemineren bij die pruttelende draadjespan van een Halsema. Misschien zit er wel iets dwars bij de arme kind, een stukje wit spierweefsel. Ze klinkt altijd zo.. verbeten. En dan dat geslurp tussendoor. Nee dat komt niet snel meer goed.

Nee maar niet te geloven, jij hebt zowaar nog een grotere hekel aan haar dan ik! :haar:

• #4.548
9k aan planten, dat is een hoop lavendel op kosten van henk en ingrid, tjerrie. En idd doe aangifte.
Klaver hield Baudet voor dat de Forumleider zich wel afzet tegen allerlei andere partijen en klaagt over de misdaadcijfers in Nederland, maar als hij misdaad in de eigen partij ziet, geen echte actie onderneemt. Volgens de GroenLinkser moet mogelijke fraude met belastinggeld, in het belang van de belastingbetaler, juridisch uitgezocht worden. „Als er sprake is van faude, dan wil ik graag als belastingbetaler en politicus, dat u aangifte doet.” En: „Als u de politiek wil opschonen, doe het dan ook in uw eigen partij.”

Omdat Klaver even Baudet van zijn stuk bracht, zagen andere fractievoorzitters hun kans om ook Baudet aan te vallen. Zo vroeg Denk-voorman Kuzu naar de planten die de Forum-fractie voor 9000 euro had gekocht. Baudet: „Wij houden van groen.” De vragen over zijn gratis vlucht naar Ibiza met een privéjet vond hij ’kletskoek’. „De een gaat misschien achterop bij iemand op de fiets, de ander kent iemand met een privéjet.”

• #4.550
Airbnb moet ook aangepakt worden. In plaats van te verhuren aan iemand die een woning nodig heeft is het lucratiever om te verhuren via Airbnb. Voorts worden er te weinig woningen gebouwd, een paar honderdduizend elk jaar. Te weinig bouwvakkers. Door strengere regels omtrent de hypotheek, studieschuld enzovoorts hebben starters het lastig. Sociale huurwoningen zijn in een paar jaar tijd tussen de 15% en 20% duurder geworden en wachtlijsten zijn gigantisch, woningen met een prijs tussen de €700 en €1000 zijn er nauwelijks. Kabinetsbeleid gedurende de crisis heeft ook een behoorlijke rem veroorzaakt. Er zijn veel meer kleinere huishoudens dan vroeger, dus meer woningen nodig. Mensen worden ouder en blijven langer thuis wonen.
Migranten hebben een aandeel maar is in feite een containerbegrip. Er vallen ook mensen onder die terugkeren naar NL vanuit buitenland, en in die groep zit ook een aanzienlijk deel welke uit west-europa komen en/of zich hier tijdelijk vestigen als arbeids c.q kennismigrant. Het overgrote deel van de asielzoekers woont niet in een huis maar in de opvang dus die veroorzaken het nauwelijks. Qua huurwoningen zal het per gemeente verschillen hoeveel er wordt toegewezen maar in een stad als Amsterdam, een kneiterlinks college, ligt het percentage rond de 10-12% van het totale aanbod sociale huurwoningen dat toegewezen wordt aan asielzoekers. En die worden volgens mij doorgaans niet toegewezen aan 1 persoon maar meerdere bij elkaar. Wat o.a. Baudet roept dat de krapte op de woningmarkt wordt veroorzaakt door de massale immigratie is flauwekul. Deze krapte was er overigens al voor deze immigratiestroom. Het helpt natuurlijk ook niet voor een specifiek deel van de krapte, dat is waar, als hij het anders zou formuleren zou het wel waar kunnen zijn. Maar dat rommelt minder goed in de onderbuik. Er is overigens niet 1 woningmarkt maar je zou het kunnen verdelen in drie niveaus met elk een eigen prijsklasse, verschillend per regio qua aanbod en dus krapte of juist ruimte.

Laatst bewerkt:
airbnb mag je toch x aantal keer doen? Niet als je een paar huizen of appartementen bezit je die year round mag airbnb en.

• #4.552
airbnb mag je toch x aantal keer doen? Niet als je een paar huizen of appartementen bezit je die year round mag airbnb en.
Waar moet iemand dan heen als de verhuurder een paar keer per jaar de woning verhuurt middels Airbnb. Betekent dat het niet in de verhuur gaat maar of leeg staat of als vakantiewoning c.q. uitvalsbasis wordt gebruikt. Bovendien schort het aan handhaving. Zoals met heel veel in dit land. De prachtigste regels worden bedacht en ingevoerd, vervolgens is er onvoldoende handhaving.

Vreemd figuur dat mannetje van de SGP.

9k aan planten, dat is een hoop lavendel op kosten van henk en ingrid, tjerrie. En idd doe aangifte.
Ach, het is ook een beetje zeuren over wat kleingeld om iemand te pakken, ipv het over verantwoord investeren in het duurzaamheidscircus te praten.

Vliegen afvangen, boring!

Vreemd figuur dat mannetje van de SGP.
Ik ga niet alleen zitten voor de bijdragen van Bosma, ook de bijdragen van lid Van der Staaij tijdens de APB zijn een jaarlijks feest. 's Avonds laat weet hij er altijd weer iets moois van te maken voor mensen die er al de héle dag zitten, al kijk ik ze vaak terug.

• #4.556
Ach, het is ook een beetje zeuren over wat kleingeld om iemand te pakken, ipv het over verantwoord investeren in het duurzaamheidscircus te praten.

Vliegen afvangen, boring!
Dat is ook zo. De reden dat ernaar gevraagd wordt is natuurlijk het aantonen van de hypocrisie. Baudet neemt zo'n beetje iedereen en zijn moeder de maat, maar moet toch ook erkennen dat hij niet zo gek veel verschilt met hen waar die doorgaans zo laatdunkend over doet.
Klaver is ook hypocriet, niets menselijks is hem vreemd. Had hij immers niet dit jaar nog iemand in de partij die zijn klauwen niet kon thuis houden, en is die niet via de achterdeur er tussenuit geglipt met medewerking van diezelfde Klaver.

• #4.557
Ik ga niet alleen zitten voor de bijdragen van Bosma, ook de bijdragen van lid Van der Staaij tijdens de APB zijn een jaarlijks feest. 's Avonds laat weet hij er altijd weer iets moois van te maken voor mensen die er al de héle dag zitten, al kijk ik ze vaak terug.

Als je al angsten en zorgen hebt over "islamisering" dan kan je beter zorgen dat je op een christelijke partij stemt. SGP/ CU/ CDA. Ik vind jou wel een type voor Omtzigt. Ik zeg doen! Of je moet bezwaar hebben tegen zijn vrouw, een Syrisch-orthodoxe christen.

Als je al angsten en zorgen hebt over "islamisering" dan kan je beter zorgen dat je op een christelijke partij stemt. SGP/ CU/ CDA. Ik vind jou wel een type voor Omtzigt. Ik zeg doen! Of je moet bezwaar hebben tegen zijn vrouw, een Syrisch-orthodoxe christen.
Geen idee waar dat stuk over angsten voor islamisering vandaan komt, dat was niet hetgeen me was opgevallen in het stuk van Van der Staaij.

Hoe kom je toch bij de gedachte dat ik een type ben voor Omtzigt? Was het de tekst onder sommige van mijn berichten (Stemt geen CDA, stemt Omtzigt) in deze draad, die de hint gaf?

Ze hebben het een keer geflikt bij het CDA, Omtzigt op een onverkiesbaar lijkende plek zetten. Met hulp van stemmen uit de regio en verstandige mensen uit de rest van de natie hebben ze dat geweten: er waren er niet zoveel, lijsttrekkers daargelaten, met meer voorkeursstemmen, dat geeft een zekere onaantastbaarheid en zelfstandigheid.

Volgens mij is zijn vrouw een Aramese (of een Assyrische Christen). Als je het echt wil weten moet je de reacties uit Turkse hoek in de gaten houden als hij weer eens wat zegt over de positie van minderheden in Turkije, of christenen in Dar al Islam. Dat schijnt dan opeens heel relevant te zijn en alle feiten die hij noemt onbelangrijk te maken.

Dat ik graag naar de leden Bosma en Van der Staaij luister zal heus wel iets zeggen over mijn politieke geaardheid, maar lang niet alles, ik kan ook iemand waar ik het niet mee eens ben een goede spreker vinden. Al kan ik zo op links, SP tm VVD, geen goed voorbeeld vinden. Dijkhof heeft wat houding en handigheidjes in het debat, maar daar blijft het dan bij. Thierry zou een grote kunnen worden, maar is iets te dol op zichzelf.

Het probleem met het CDA is het verschil tussen leden en stemmers, daar blijkt keer op keer (1vandaag opinie panel bv) een gat tussen te zitten. De stemmer is veel rechtser en conservatiever dan het lid.

Als ik Omtzigt in een woord zou moeten vatten, dan denk ik aan competent, dat heb ik met de meeste politici niet. Zihni Özdil noemde hem bij zijn afscheid als groot voorbeeld van hoe je als Kamerlid zou moeten kunnen en willen functioneren. Het is slechts weinigen gegeven en zelfs in de coalitie lijkt hij door te gaan met het aankaarten van misstanden.

Eerlijk gezegd kan ik me weinig mensen voorstellen die geen type voor Omtzigt zijn...
Stemt géén CDA, stemt Omtzigt

Laatst bewerkt:
  • #4.559
Geen idee waar dat stuk over angsten voor islamisering vandaan komt, dat was niet hetgeen me was opgevallen in het stuk van Van der Staaij.

Hoe kom je toch bij de gedachte dat ik een type ben voor Omtzigt? Was het de tekst onder sommige van mijn berichten (Stemt geen CDA, stemt Omtzigt) in deze draad, die de hint gaf?

Volgens mij is zijn vrouw een Aramese. Als je het echt wil weten moet je de reacties uit Turkse hoek in de gaten houden als hij weer eens wat zegt over de positie van minderheden in Turkije, of christenen in Dar al Islam. Dat schijnt dan opeens heel relevant te zijn en alle feiten die hij noemt onbelangrijk te maken.

Dat ik graag naar de leden Bosma en Van der Staaij luister zal heus wel iets zeggen over mijn politieke geaardheid, maar lang niet alles, ik kan ook iemand waar ik het niet mee eens ben een goede spreker vinden. Al kan ik zo op links, SP tm VVD, geen goed voorbeeld vinden. Dijkhof heeft wat houding en handigheidjes in het debat, maar daar blijft het dan bij. Thierry zou een grote kunnen worden, maar is iets te dol op zichzelf.

Het probleem met het CDA is het verschil tussen leden en stemmers, daar blijkt keer op keer (1vandaag opinie panel bv) een gat tussen te zitten. De stemmer is veel rechtser en conservatiever dan het lid.

Als ik Omtzigt in een woord zou moeten vatten, dan denk ik aan competent, dat heb ik met de meeste politici niet. Zihni Özdil noemde hem bij zijn afscheid als groot voorbeeld van hoe je als Kamerlid zou moeten kunnen en willen functioneren. Het is slechts weinigen gegeven en zelfs in de coalitie lijkt hij door te gaan met het aankaarten van misstanden.
Woorden over angsten of zorgen zijn van mij, puur in het algemeen en hypothetisch. Als een stemadvies c.q. optie.

En klopt over Omtzigt. Niks serieus.

Woorden over angsten of zorgen zijn van mij, puur in het algemeen en hypothetisch. Als een stemadvies c.q. optie.

En klopt over Omtzigt. Niks serieus.
Christelijke partijen hebben er nog wel eens aandacht voor dat de grootste groep religieus onderdrukten Christenen zijn in buiten China en Noord-Korea met name Islamitische landen.

Terug
Naar boven