AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.561
Christelijke partijen hebben er nog wel eens aandacht voor dat de grootste groep religieus onderdrukten Christenen zijn in buiten China en Noord-Korea met name Islamitische landen.
Als je kijkt naar de omgangsnormen, het gezamenlijk moraal, gedeelde verantwoordelijkheden, sociaal samenzijn van de jaren '50 was het zo gek nog niet. Daarna liep de kerk leeg, en de wetten en regels zijn sindsdien meer dan ooit en geven niet meer vrijheden (zoals gedacht en zoals de belofte was) maar beperken meer en meer. Meer dan de kerk ooit was. Het geeft te denken of we het niet te vroeg bij het grofvuil hebben gezet. Iedereen is meer individu dan ooit en wat brengt dat precies.

Laatst bewerkt:
  • #4.563
W

ik vind het echt kleuterniveau
Het is onderdeel van de stukgelopen relatie met Otten. Deze noemde Baudet spilziek en roekeloos, als voorbeeld werd de 9k aan planten gegeven. Otten vond dat belastinggeld beter besteed kon worden. Die planten hebben overigens maar korte tijd geleefd. Daarnaar vragen dient enkel als doel om Baudet op te fokken.

Noodgedwongen selectief eerlijk zijn is niet echt eerlijk natuurlijk.

Het is beter dan zeggen; ik was gewoon moe en ben overwerkt dus ik doe een stap terug. Hij trekt tenminste het boetekleed aan. Dat kan niemand in de tweede kamer hem nazeggen in elk geval :p

• #4.567
Het is beter dan zeggen; ik was gewoon moe en ben overwerkt dus ik doe een stap terug. Hij trekt tenminste het boetekleed aan. Dat kan niemand in de tweede kamer hem nazeggen in elk geval :p
Klopt. Heeft RTL goed aan gedaan om hem dat kleed aan te laten trekken.

Behoud van eer, maar wel een junkie :D

• #4.569
Behoud van eer, maar wel een junkie :D
Kan al lang niet naar hem luisteren. Heeft een ziekelijke ademteug tussen zijn geratel. Alsof hij ter plekke kan neervallen wegens een hartaanval. Luister maar eens naar hem, als je het eenmaal hoort (vrees ik) lukt het heel slecht om nog naar hem te luisteren. Of hij heeft zware astma.

• Like
Waarderingen: Vonk
Kan al lang niet naar hem luisteren. Heeft een ziekelijke ademteug tussen zijn geratel. Alsof hij ter plekke kan neervallen wegens een hartaanval. Luister maar eens naar hem, als je het eenmaal hoort (vrees ik) lukt het heel slecht om nog naar hem te luisteren.

Ik kijk al jaren geen gewone televisie meer, dus ook niet meer naar zijn geneuzel. Hij ziet er sowieso mega ongezond uit altijd.

• #4.571

Go Urk.

• #4.573
Zal wel iets te maken hebben met dat zijn inzet belangrijk was voor de Nederlandse slavenhandel.
"Door in 1665 het Fort Elmina aan de Goudkust (nu Ghana) op de Engelsen te heroveren, kon de West-Indische Compagnie de slavenhandel daar hervatten."

Zal wel iets te maken hebben met dat zijn inzet belangrijk was voor de Nederlandse slavenhandel.
"Door in 1665 het Fort Elmina aan de Goudkust (nu Ghana) op de Engelsen te heroveren, kon de West-Indische Compagnie de slavenhandel daar hervatten."
Alles, maar dan ook alles wordt negatief gebracht.

Zeg dan gewoon dat we de Engels-Ghaneese slavenhandel beperkt hebben!

Net als dat huis met die deuropening aan het water waar al die politici tm Michelle Obama staan te janken, the last door oid, daar is geen slaaf voor de handel met Zuid-Amerika doorheen gegaan.

Maar je, het gaat om het narratief en emotie, feiten en ratio zijn immers extreem-rechts, ofzo

EDIT: Laten we niet vergeten dat we de wiskunde en exacte vakken moeten dekoloniseren.

Laatst bewerkt:
Kan al lang niet naar hem luisteren. Heeft een ziekelijke ademteug tussen zijn geratel. Alsof hij ter plekke kan neervallen wegens een hartaanval. Luister maar eens naar hem, als je het eenmaal hoort (vrees ik) lukt het heel slecht om nog naar hem te luisteren. Of hij heeft zware astma.

Krijg jij ook lichamelijke klachten van je misofonie?

• #4.576
  • #4.578
Rutte is een verhaal aan het vertellen wat zij al door en door kennen, dus wat ze op dat moment doen is niet relevant.

• #4.580
Rutte is een verhaal aan het vertellen wat zij al door en door kennen, dus wat ze op dat moment doen is niet relevant.
Precies. Kijk dat een Jan Roos zich daarover druk maakt kan ik best begrijpen. Die kon een eenvoudig gesprek met Jinek niet eens aan met al zijn aandacht erbij.

Terug
Naar boven