Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

En enorm goed moeten kunnen samenwerken, aanvoelen wat er speelt bij verschillende mensen, niet enkel willen strijden voor het VVD belang maar het kabinetsbelang, gunfactor, prettig in de omgang, trouwe vertrouwenspersonen en achterban.

In dat opzicht mag ik 'm wel.
Wat ik ook in m waardeer is dat hij mensen niet zomaar laat vallen als die onder vuur komen te liggen, misschien wacht hij zelfs langer dan goed voor m is, maar ik mag dat soort trouw wel.

Ze noemen hem wel eens Teflon, maar eigenlijk is hij een geweldig glijmiddel.

Overigens doet politiek wel vaak rare dingen met mensen, m.n. buitenstaanders, vaak komen er als de afstand van de politiek of macht weer wat groter is veel verstandiger teksten uit. Denk aan Plasterk en Bussemaker.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat ik ook in m waardeer is dat hij mensen niet zomaar laat vallen als die onder vuur komen te liggen, misschien wacht hij zelfs langer dan goed voor m is, maar ik mag dat soort trouw wel.

Overigens doet politiek wel vaak rare dingen met mensen, m.n. buitenstaanders, vaak komen er als de afstand van de politiek of macht weer wat groter is veel verstandiger teksten uit. Denk aan Plasterk en Bussemaker.
Plasterk was niet de beste idd, ook ongelukkig op die posities. Nu komt die ineens weer met stoere teksten. Kwam op mij over als een ijdeltuit met te weinig dossierkennis. Zal voor iemand als hem ook niet lekker gevoeld hebben. Toen ik hem een keer tegenkwam zei hij dat ik mooie honden had. Kende hem toen voornamelijk van Buitenhof geloof ik, was hij net actief in de landelijke politiek. Dacht nog wat doe jij nou weer hier.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Goedemorgen Nederland leek vanmorgen wel Zendtijd voor Politieke Partijen, Annabel Nanninga kreeg alle ruimte om haar verhaal te doen, en toegegeven, dat deed ze goed.

Slim om haar naar voren te schuiven en een keer niet TB, zij had de jongeren al eens gewaarschuwd dat al die filosofie prachtig is, maar dat je wel dingen moet bereiken voor je stemmers.

Aandacht in de uitzending aan de zin en onzin van de klimaatstaking was prachtig neutraal.

Ik plak hier straks nog ff haar bijdrage aan het cultuur debat in het Napels aan de Amstel.

EDIT: weet u, het artikel bij de Roze Rebellenclub is ook wel de moeite en een goede inleiding, u volgt de link maar.
 
Laatst bewerkt:
Napels aan de Amstel :roflol:
 
De beste politici zijn imo diegene die het meest, het langst en zonder te blikken of te blozen, wegkomen met de grootste leugens, zonder dat daarbij de boel uiteenvalt. In dat kader is Rutte natuurlijk heer een meester de laatste termijnen.

Hoe kan je dat nou zeggen?

Rutte liegt nooit en heeft dat ook nooit gedaan.
Dit komt omdat hij gelooft in wat hij zegt en is er van overtuigd dat het allemaal waar is wat hij te berde brengt.

Oh wacht, DAT is natuurlijk dé definitie van een Goede Politicus.
 
Rutte liegt nooit en heeft dat ook nooit gedaan.
Dit komt omdat hij gelooft in wat hij zegt en is er van overtuigd dat het allemaal waar is wat hij te berde brengt.
 
Toch, dat gezegd hebbende, zien delen van het centrum er stukken beter uit dan 15 jaar terug. Als in minder crack rokende junkies en zwervers. Waar zijn die gebleven? Van de Zeedijk, Gelderse Kade tot aan Nieuwmarkt was vroeger een grote heroïne en coke walm. Wat te denken van het hele stationsgebied. Of buurt van Ten Katemarkt. Compleet weg.
 
Toch, dat gezegd hebbende, zien delen van het centrum er stukken beter uit dan 15 jaar terug. Als in minder crack rokende junkies en zwervers. Waar zijn die gebleven? Van de Zeedijk, Gelderse Kade tot aan Nieuwmarkt was vroeger een grote heroïne en coke walm. Wat te denken van het hele stationsgebied. Of buurt van Ten Katemarkt. Compleet weg.
Dat is zeker waar, er is wat betreft overlast best een en ander verbetert.

Ik refereer dan ook vooral naar het niet ophalen van het vuilnis, de algehele viezigheid en de ondermijning en drugsoorlog met als voorlopig dieptepunt de liquidatie van een advocaat.
 
Vergeet de film regisseur (rip), krakaka's, en verdwaalde hoofden en granaten niet.
 
Toch, dat gezegd hebbende, zien delen van het centrum er stukken beter uit dan 15 jaar terug. Als in minder crack rokende junkies en zwervers. Waar zijn die gebleven? Van de Zeedijk, Gelderse Kade tot aan Nieuwmarkt was vroeger een grote heroïne en coke walm. Wat te denken van het hele stationsgebied. Of buurt van Ten Katemarkt. Compleet weg.

Dan denk ik ja, ja! maar toch ook nee! nee!
 
Dan denk ik ja, ja! maar toch ook nee! nee!
Waar zijn ze. Ik dacht er laatst aan. Op Hoog Catharijne hetzelfde. Of ze zijn allemaal dood of ze zitten langdurig vast?
 
Waar zijn ze. Ik dacht er laatst aan. Op Hoog Catharijne hetzelfde.

Daar is het inderdaad verdacht stil, klopt, viel mij ook al eens op.
In de de jaren 80-90 was het daar veel "gezelliger" vooral in die lager gelegen catacomben.
 
Daar is het inderdaad verdacht stil, klopt, viel mij ook al eens op.
In de de jaren 80-90 was het daar veel "gezelliger" vooral in die lager gelegen catacomben.
Haha. Was een jungle. Eigenlijk ziek dat het zover gekomen was. Kan mij een keer zo'n soort doodlopende tunnel naast station herinneren, kon zo NY zijn. Mensen slapend onder kleden, vuur in winkelwagentjes en mensen met spuiten in de arm.

 
Back
Naar boven