XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Die linkse journalist had toch live twitter verslag gedaan dat er continu bij elke opmerking geklapt werd dus ik weet niet wat deze boomer verwacht van een korte montage onder een enkel geluidsfragment. Snapt die man wel hoe video werkt?

Of hoe lenzen perspectief en compositie werken?

Is er geen dagbesteding voor zulke mensen?
 
Laatst bewerkt:
Wat een onmens is dat toch ook, alleen die stem al geeft aan dat ze geen zuivere koffie is. :barf:

/lekkersubjectief :haha:
 
In wat voor wereld leef ik toch. Eentje waarin flauwe grappen nieuws kunnen worden en waar vervolgens ingewikkeld over wordt gedaan. Man man man. De samenleving maakt van ons allen een stel huilebalken op deze manier en als je niet uitkijkt een stel NSB'ers. Vroeger werd gezegd klikspaan boterspaan o.i.d. Iemand was fout bezig als er geklikt werd. Iedereen voelde dat aan. Nu ben ik daar niet meer zeker van.
 
Ger, de gekleurde brandweeman.

Wij hadden een tijdje op het werk een homo rondlopen die Herken genoemd werd.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
alle negers Ger noemen en dan nee Ger zeggen
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Meeste boeren stemmen cda, cu, sgp. Pvv heeft ook een aantal besluiten tegen dieren genomen. Boeren vergeten niet snel.
 
Meeste boeren stemmen cda, cu, sgp. Pvv heeft ook een aantal besluiten tegen dieren genomen. Boeren vergeten niet snel.
Geert is een opportunist. Heeft ook wel door dat met getwitter en naar Purmerend en Volendam gaan geen zetel extra meer te behalen is.

Idd, op landerijen van boeren zie je vaak een CDA vlag/banner
 
Back
Naar boven