XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bedrijven als For Farmers zijn natuurlijk geen boeren, dat zijn beursgenoteerde ondernemingen waaronder vele boeren werken, die vaak wel lange dagen maken.
    Ook ken ik wel grote boeren met veel grond en miljoenen omzet, die van 05:00 tot 20:00 werken, om maar te zwijgen over alle mierenneukregeltjes, controles etc die daar tegenwoordig bij horen.
     
    Laatst bewerkt:
    nu we het toch over Schiphol hebben ,wie weet een sluiproute om bij vertrek / kort parkeren te komen ,

    afgelopen zaterdag lang in de file moeten staan daar ,al voor de tunnel en moet daar zaterdag weer naar toe
    Dienstweg nemen, deze loopt parallel aan de A9. Dus langs de McD vanuit Amstelveen/Schiphol Oost.

    Screenshot_20191003-140034_Maps.jpg


    Zo reed ik iig altijd naar Schiphol toen ik daar moest zijn (voor werk o.a.). Nooit last van files of gedoe.
    Screenshot_20191003-140052_Maps.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    En als je een keer iemand wilt ophalen bij schiphol dan is dit een zeer sneaky plek waar je stil kan/mag staan (niet parkeren). Zit aan de zijkant bij Arrivals 1. Hier komt normaal geen verkeer los van Bussen, Douane en vrachtauto's. Maar je mag er wel inrijden. Hier parkeert veel personeel die op Schiphol werkt en op de motor komt, zodoende ken ik deze spot.
    20191003_140656.jpg


    20191003_140711.jpg
     
    Zijn met de weg bezig dus het is 1 grote puinbak :P
     
    En als je een keer iemand wilt ophalen bij schiphol dan is dit een zeer sneaky plek waar je stil kan/mag staan (niet parkeren). Zit aan de zijkant bij Arrivals 1. Hier komt normaal geen verkeer los van Bussen, Douane en vrachtauto's. Maar je mag er wel inrijden. Hier parkeert veel personeel die op Schiphol werkt en op de motor komt, zodoende ken ik deze spot.Bekijk bijlage 467307

    Ik ken ook zo'n soort plek maar dan voor de zijkant arrivals 4-3.
    Navigeren naar Citizen M hotel, daar langs rijden en 1 minuut doorrijden. Hier weleens wat af moeten leveren en je hebt ruimte genoeg. Douane en bussen parkeren hier ook en soms komen wat koeriers langs.

    Moet toch wel vaak op verschrikkelijke locaties wat afleveren en soms ook een paar uur parkeren, soms amper te doen. Moet dan echt via maps vooraf mijn huiswerk doen. Ik word door dat bedrijf ingehuurd maar zodra ik vraag of er parkeerplek is dan kijken ze mij verbaast aan dat ze het niet weten. "ik ga altijd met de bus". Nou lekker dan.
     
    Wat betreft bekeerlingen die vervolgens misdrijven plegen; zijn deze doorgaans niet enkel op zoek naar iets wat ze kunnen misbruiken zodat ze daarin geen verantwoordelijkheid hoeven nemen en om woede te botvieren? Dat het bij deze lieden dikwijls al misgegaan is voordat ze bekeerlingen werden. Je ziet het bij jeugdigen die overal buiten de boot zijn gevallen en nergens bij horen. Groot deel van de identiteit bestaat uit een sukkel te zijn. Die lijken zich bij gebrek aan verder perspectief te willen wreken en zodanig te manifesteren opdat ze wel ergens bijhoren en door andere idioten als martelaar gezien kunnen worden. Een soort broederschap daar kunnen vinden die ze elders ontberen.
     

    Interessant...
    Of de dader nu wel of niet uit religieuze motieven handelde, in radicaal-islamitische kringen wordt verheugd gereageerd op de steekpartij. Direct nadat het nieuws bekend werd, deden op het sociale medium Telegram, populair onder jihadisten, beelden van de situatie Parijs de ronde. Onder de foto’s staan in het Arabisch overwinningskreten.
    Inderdaad interessant


    Wat betreft bekeerlingen die vervolgens misdrijven plegen; zijn deze doorgaans niet enkel op zoek naar iets wat ze kunnen misbruiken zodat ze daarin geen verantwoordelijkheid hoeven nemen en om woede te botvieren? Dat het bij deze lieden dikwijls al misgegaan is voordat ze bekeerlingen werden. Je ziet het bij jeugdigen die overal buiten de boot zijn gevallen en nergens bij horen. Groot deel van de identiteit bestaat uit een sukkel te zijn. Die lijken zich bij gebrek aan verder perspectief te willen wreken en zodanig te manifesteren opdat ze wel ergens bijhoren en door andere idioten als martelaar gezien kunnen worden. Een soort broederschap daar kunnen vinden die ze elders ontberen.
    Als loser is het makkelijk naar zulke diepe religieuze ideologie aangetrokken te worden vanuit de woede die gevoed wil worden.

    Dat weet de juiste instincten wel aan te spreken en als je niks te verliezen hebt, alles tegen zit, zal 'verwart' raken en denken bovennatuurlijke wil uit te moeten voeren dichterbij zijn dan de meeste mensen denken.
     
    Wat betreft bekeerlingen die vervolgens misdrijven plegen; zijn deze doorgaans niet enkel op zoek naar iets wat ze kunnen misbruiken zodat ze daarin geen verantwoordelijkheid hoeven nemen en om woede te botvieren? Dat het bij deze lieden dikwijls al misgegaan is voordat ze bekeerlingen werden. Je ziet het bij jeugdigen die overal buiten de boot zijn gevallen en nergens bij horen. Groot deel van de identiteit bestaat uit een sukkel te zijn. Die lijken zich bij gebrek aan verder perspectief te willen wreken en zodanig te manifesteren opdat ze wel ergens bijhoren en door andere idioten als martelaar gezien kunnen worden. Een soort broederschap daar kunnen vinden die ze elders ontberen.
    Beschrijf je nu Maarten aka Killy :roflol:?
     
    het rare is wel dat een bekeerling in het Christendom of Jodendom niet ineens zin heeft om zoveel mogelijk ongelovigen te doden :thinking:
     
    Als we het toch over agressievelingen hebben.

    "Situatie: gevaarlijk, onberekenbaar persoon heeft zich verschanst in Moskee (Rotterdam) en is in staat om iemand of personen iets vreselijks aan te doen. In nauw overleg met Moskee bestuur de Moskee met diensthond betreden en verwarde man kunnen overmeesteren. Die zit nog steeds vast."

    EDIT: Vreselijk irritant dat sinds de update van het forum filmpjes (van o.a. Dumpert) niet meer direct in het bericht komen te staan...
     
    O, toch nog overmeesterd.
     
    Als we het toch over agressievelingen hebben.

    "Situatie: gevaarlijk, onberekenbaar persoon heeft zich verschanst in Moskee (Rotterdam) en is in staat om iemand of personen iets vreselijks aan te doen. In nauw overleg met Moskee bestuur de Moskee met diensthond betreden en verwarde man kunnen overmeesteren. Die zit nog steeds vast."

    EDIT: Vreselijk irritant dat sinds de update van het forum filmpjes (van o.a. Dumpert) niet meer direct in het bericht komen te staan...
    Wat een aanhouding :( Hond incasseert, 3 man staan erbij en kijken ernaar, uiteindelijk toch maar wat doen maar mevrouw kan z'n hand niet eens in bedwang houden. Laten hem dan los komen opstaan en slaand op een agent inlopen.

    Had hij een mes? Better hebben ze hem niet op de hond laten insteken..

    liever: Bij aankomst waren z'n handen niet te zien dus rex terug in de mand en met getrokken wapen benaderen. Zeggen op z'n buik te gaan liggen met handen uit elkaar. Staat op en rent op je af = schieten.
     
    Lijkt mij niet dat hij een mes had, doggo had anders niet zolang op zn benen gestaan denk ik.

    Wat een vertoning :emo:
     
    Dit gaat een stuk beter ja.

    Britse man stopt treinruzie met keiharde kopstoot: ‘Hij is een held’

     
    Back
    Naar boven