MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit gaat een stuk beter ja.

Britse man stopt treinruzie met keiharde kopstoot: ‘Hij is een held’



dit is genieten ,even nog die "waanzinnige" blik in de ogen van die dildo en dan het licht uit :roflol:
 
Misschien geen gewone politie (soms zelfs nog in opleiding) meer op zulke figuren afsturen? Gaat een keer echt mis..
 
Als loser is het makkelijk naar zulke diepe religieuze ideologie aangetrokken te worden vanuit de woede die gevoed wil worden.

Dat weet de juiste instincten wel aan te spreken en als je niks te verliezen hebt, alles tegen zit, zal 'verwart' raken en denken bovennatuurlijke wil uit te moeten voeren dichterbij zijn dan de meeste mensen denken.
Het niet eens om het religieuze, het gaat vooral om het eindelijk ergens bijhoren. Je krijgt te horen dat je deel uit maakt van een groep die aan alle kanten onrecht wordt aangedaan.

Het religieuze is bijzaak, maar je wil je nieuwe vrienden niet kwijt.
 
Zelfs als het waar zou zijn zie ik het er negatieve niet van in. Een groot deel van de jeugd komt niet verder dan gamen, blowen en bankhangen. Schaken en een muziekinstrument bespelen zijn prima voor je ontwikkeling.
Klopt. Ik moest ook niet lachen om deze reden toen ik het las maar om iets anders.
 

De Raad van State heeft de Belastingdienst op haar vingers getikt omdat het van een vooralsnog onbekend aantal mensen ten onrechte de huurtoeslag heeft stopgezet. Volgens de Woonbond gaat het mogelijk om honderden, misschien zelfs duizenden huurders van wie de huurtoeslag onterecht definitief is stopgezet.

Beunhazen! Overal beunhazen!
 
Back
Naar boven