MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.941
Heej @Roethof ,

Deze is inderdaad goud:
Feiten die niet stroken met je wereldbeeld zijn de beste. Die dwingen tot nadenken, en nadenken is altijd goed.

Helaas zie je veelal dat mensen vervallen in cognitieve dissonantie.
Het is iedere dag opnieuw een uitdaging om te streven tot; nadenken, kritisch zijn op de eigen vooringenomenheid, waardeoordelen en oppervlakkige kennis. De ene dag gaat het beter, de andere dag middelmatig.
Mijn moeder zegt altijd, tel je zegeningen. Dat is ook een mooi streven.

Het is iedere dag opnieuw een uitdaging om te streven tot; nadenken, kritisch zijn op de eigen vooringenomenheid, waardeoordelen en oppervlakkige kennis. De ene dag gaat het beter, de andere dag middelmatig.
Mijn moeder zegt altijd, tel je zegeningen. Dat is ook een mooi streven.
De vorige keer over je opa meende ik al dat we neven waren, nu houd ik de mogelijkheid van broers ook open...

Bosma over de klimaatstakers.

Over respect voor de mannenbroeders van de SGP gesproken, binnen 1 minuut zet een rustige, kalme Kees van der Staaij Ozturk en Kuzu ff in de hoek, met filmpje.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #4.944
De vorige keer over je opa meende ik al dat we neven waren, nu houd ik de mogelijkheid van broers ook open...
Verbaas u niet, verwonder u slechts.

Ik probeer nog een beetje onafhankelijk te blijven als het over ons geliefde Jenny gaat. Ze is meer van jouw leeftijd bro.

• #4.946
Bosma over de klimaatstakers.

Over respect voor de mannenbroeders van de SGP gesproken, binnen 1 minuut zet een rustige, kalme Kees van der Staaij Ozturk en Kuzu ff in de hoek, met filmpje.

Mooi eh.
Bosma vaak ongezien zelfs +1.

15713458682013905439933251842769.jpg

Fotografie is een kunst... (En ja de juiste post citeren ook)

Wel leuke indoctrinatie post!
Ik citeerde niemand. Ik lig in bed en had geen zin om verlichting aan te passen. Als je kunt lezen wat er staat, wat is het probleem?

Ik citeerde niemand. Ik lig in bed en had geen zin om verlichting aan te passen. Als je kunt lezen wat er staat, wat is het probleem?
In eerste instantie had ik ook een andere irrelevante post geciteerd, die zin was hetzelfde commentaar dat ik een ander zou geven aan mezelf.

Toen ik mijn telefoon draaide, draaide het scherm keurig mee, vandaar mijn kribbege reactie op een, in de basis, goede post.

De angry face was omdat ik in die strip niet onschuldige indoctrinatie lees.

• Like
Waarderingen: BB_
In eerste instantie had ik ook een andere irrelevante post geciteerd, die zin was hetzelfde commentaar dat ik een ander zou geven aan mezelf.

Toen ik mijn telefoon draaide, draaide het scherm keurig mee, vandaar mijn kribbege reactie op een, in de basis, goede post.

De angry face was omdat ik in die strip niet onschuldige indoctrinatie lees.
Aha, duidelijk. Ik neem de inhoud van de strip met een korrel zout. Ik moest lachen en voor mij is daarmee het doel bereikt.

We moeten het even hebben over Piers Morgan.

Het is toch fantastisch dat in the UK, zo zie je maar dat het letterlijk en figuurlijk een stuk dichterbij the USA ligt, een commercial broadcaster luistert naar de mening van onderdrukte gekwetste mensen.

Alleen zo maken we een einde aan racisme en discriminatie van alle genders!

Het beste zou natuurlijk zijn dat ze hem vanwege zijn foute mening zouden ontslaan, of een serie over zijn heropvoeding zouden maken. Met een "vakantie" krijgt hij een nette aftocht en dat verdient hij niet.

Kom op zeg, 60% van een twitterpoll is toch enorm representatief, this is wat democracy looks like!

# nog steeds geen date met Justine Dus

"Quod licet Iovi, non licet bovi."
Het leek in meer dan 2000 jaar zelden meer van toepassing.
Een Romeins spreekwoord dat betekent:
"Wat Jupiter (oppergod) mag, mag een rund nog niet".
Dwz: Voor sommige mensen gelden andere regels dan voor anderen.

Jupiter is de equivalent van Zeus, bliksemschichten, dus weer, klimaat. Rund is vee, dus boeren.

Zeg nu nog maar eens dat Latijn een dode taal is en daarom niet meer actueel.

Overigens vind ik Beertema regelmatig sterk in z'n optredens.

Laatst bewerkt:

Ze noemden Fortuyn een populist, maar zoveel van z'n oude stukken, teksten en interviews zijn nog steeds actueel.

Hij was een visionair, helaas ook een Kassandra. (Tweede verwijzing naar de Klassieke Oudheid en de rozenvingerige dageraad is pas amper begonnen, hoppa drie met iets Homerisch erbij, het is blijkbaar zo'n dag)

Ik weet niet of Fortuyn dezelfde drastische maatregelen op weg naar die visie voorstond in deze, wat dat betreft is het waarschijnlijk een smerige frame.

• #4.957
Ze noemden Fortuyn een populist, maar zoveel van z'n oude stukken, teksten en interviews zijn nog steeds actueel.

Hij was een visionair, helaas ook een Kassandra. (Tweede verwijzing naar de Klassieke Oudheid en de rozenvingerige dageraad is pas amper begonnen, hoppa drie met iets Homerisch erbij, het is blijkbaar zo'n dag)

Ik weet niet of Fortuyn dezelfde drastische maatregelen op weg naar die visie voorstond in deze, wat dat betreft is het waarschijnlijk een smerige frame.
De puinhopen van acht jaar Paars
VI Landbouw, ruimtelijke ordening, nutsbedrijven en infrastructuur

• #4.958

Laatst bewerkt:
Overigens, "This is what feminism looks like":

Letten de dames Meulenbelt, Simons, Kroes en Mees even op.

• #4.960

Rubriek:
Vluchteling wordt oorlogsmisdadiger

Terug
Naar boven