- Waardering
- 21.437
Mooi he. Stel studenten die het systeem manipuleren en laten werken in het voordeel.Prachtig, dit soort 'politiek correcte' workarounds en fixes![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi he. Stel studenten die het systeem manipuleren en laten werken in het voordeel.Prachtig, dit soort 'politiek correcte' workarounds en fixes![]()
Nu laat hij pas wat horen en dan gelijk weer opruien. Leger helpt met wegen afzetten omdat materieel ontbreekt, puur voor ieders veiligheid. Zijn ook de enige die dit kunnen doen.
TFW huidige partijen niets zijn en het alternatief niet veel beter.Ik heb het wel een beetje gehad met de PVV. Laatste keer op FVD gestemd maar daar ga ik ook niet meer op stemmen.
Idem. Tjerrie lult halve tijd uit zijn nek en de andere helft is hij onvolledig of kent niet alle feiten. Blijkt eigenlijk elke keer als ik oprecht een discussie volg met hem in de kamer.Ik heb het wel een beetje gehad met de PVV. Laatste keer op FVD gestemd maar daar ga ik ook niet meer op stemmen.
Respect voor de mannenbroeders van de SGP wat dat betreft.Overigens is het niet makkelijk om met twee mensen in een fractie (waarvan 1 nog zaken als advocaat doet?) en een paar medewerkers heel veel dossiers erg goed te kennen. Dan ook nog alle bezoeken en afspraken buiten de kamer om, het is pittig. Maar doen alsof je wel alle kennis bezit uit de betreffende dossiers en dan veelal met ontzettend simpele (schijn)oplossingen komt, ja hallo. Als hij het woord neemt zoals alleen hij dat kan, wordt hij ook regelmatig nog net niet uitgelachen. Mede omdat mensen dan weer naar de mic moeten lopen om hem te vertellen dat zus of zo al lang is uitgezocht en/of het anders zit. Daarnaast lijkt het alsof hij echt is gaan geloven dat hij, de messias, het allemaal even gaat oplossen voor ons, simpele zielen. Maar dat is mijn perceptie, en dat staat niet in steen geschreven.
Zeker.Respect voor de mannenbroeders van de SGP wat dat betreft.
€340Wat is eigenlijk de standaard boete voor het rijden op een snelweg met een tractor (of een ander niet toegestaan voertuig) en waarom krijgen al die boeren niet stuk voor stuk die boet opgelegd?
Zou ook maar rondpompen van subsidie geld zijnDan heeft de overheid ontzettend veel geld op straat laten liggen.
Jawel. Alleen niet allemaal. 18% volgens de definitie van CBS met een gemiddeld besteedbaar inkomen van 42k. Hoe je het ook bekijkt, volgens dezelfde definitie is slechts 1,5% van alle werkenden miljonair en is het gemiddelde besteedbaar inkomen 34k. Dus gemiddeld doen boeren het zo slecht niet. Sterker nog, de overgrote meerderheid van de zelfstandigen in de landbouw (‘boeren’) zitten in de hoogste inkomensgroepen. Het klopt dat het vermogen met name in grond en stenen zit bij ondernemers in de landbouw, maar dat geldt voor andere miljonairs met een bedrijf ook.