MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.901
Wat ze krijgt is geen salaris, daar moeten nog belastingen, verzekeringen en pensioenopbouw vanaf, dat kantoor moet ook betaald worden, degene die de telefoon opneemt ook.
Klopt. Zo iemand als haar die krijgt netto rond de 2500 en doet dan 120 zaken per jaar, werkt meer dan fulltime. Verder kosten studie (die is verplicht), overleg op kantoor, opleiding aan stagiairs enzovoorts ook allemaal tijd.

Klopt. Zo iemand als haar die krijgt netto rond de 2500 en doet dan 120 zaken per jaar, werkt meer dan fulltime. Verder kosten studie (die is verplicht), overleg op kantoor, opleiding aan stagiairs enzovoorts ook allemaal tijd.
Die mevrouw is gewoon te weinig onderneemster, dat is echt wat er mis is met dit land, misschien kan ze een tijdje winterjassen gaan verkopen van 698.90 euro, dan leert ze het wel.

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #5.903
Die mevrouw is gewoon te weinig onderneemster, dat is echt wat er mis is met dit land, misschien kan ze een tijdje winterjassen gaan verkopen van 698.00 euro, dan leert ze het wel.
Niet aan haar klanten. Dus zal ze nog meer tijd kwijt zijn. :D

Ja weet ik, maar moeten “wij” dat dan met zijn allen betalen omdat een paar tokkies hun echtscheiding niet op een normale wijze kunnen afhandelen.

• #5.905
Ja weet ik, maar moeten “wij” dat dan met zijn allen betalen omdat een paar tokkies hun echtscheiding niet op een normale wijze kunnen afhandelen.
Wij betalen het dus niet met zijn allen momenteel. De advocate in kwestie legt zelf grofweg een derde tot de de helft bij (als je alle uren zou betalen).

Ja, maar als alles vergoed zou worden door de staat kost het “ons” aan advocaatkosten al ca. €6000 omdat twee mensen niet op een normale manier uit hun huwelijk kunnen stappen en de juridische bijstand ook niet zelf kunnen betalen.

• #5.907
Ja, maar als alles vergoed zou worden door de staat kost het “ons” aan advocaatkosten al ca. €6000 omdat twee mensen niet op een normale manier uit hun huwelijk kunnen stappen en de juridische bijstand ook niet zelf kunnen betalen.
Nu noem je een voorbeeld. Gaat wel over meer. Veelal belanden die lieden ongewild in juridische procedures en 60% van de zaken is de overheid die de tegenpartij is. Ik gok zomaar dat in die toeslagen toestand er veel lieden betrokken zijn die via de sociale advocatuur hulp hebben ingeschakeld.

Rechtsbescherming is verankerd in de grondwet. Wie in een vechtscheiding terechtkomt, of in een arbeidsconflict met zijn werkgever, moet niet afhankelijk zijn van de financiële motieven van een commerciële partij. Vergeet hierbij ook niet dat in 60 procent van alle rechtszaken de overheid de tegenpartij is.’

Kunt ook alsnog een rekening ontvangen e.e.a. afhankelijk van resultaten:

Laatst bewerkt:
Damn dat is zeker weinig.

Zou trouwens denken dat al die standaard zaken zoals echtscheidingen wel geautomatiseerd of geambtenariseerd kunnen worden.

• #5.909
Damn dat is zeker weinig.

Zou trouwens denken dat al die standaard zaken zoals echtscheidingen wel geautomatiseerd of geambtenariseerd kunnen worden.
Mediation is in veel gevallen een snellere en goedkopere oplossing volgens mij, in 2/3 van de gevallen wordt via mediation de zaak binnen 15 wkn afgerond. Moet het wel een zaak zijn waar beide partijen de bereidheid hebben om tot een oplossing te komen.

Schandalig dit!

Het is duidelijk dat dat donkere meisje een Kaupernickje wilde doen, maar met z'n allen trok de witte meerderheid haar omhoog. Ook schandalig hoe ze haar in het midden zetten in teamkleding terwijl zij altijd de handdoeken moet pakken.

Wanneer komt deze onderdrukking van de VvM van mensen van kleur ten einde. Zie haar bang zijn omringd door Arische prinsessen en Boreale godinnen.

# ik blijf hopen op een blanke kerst met Justine Dus, nog wel de hashtag ff laten checken door NU . nl

Nu noem je een voorbeeld. Gaat wel over meer. Veelal belanden die lieden ongewild in juridische procedures en 60% van de zaken is de overheid die de tegenpartij is. Ik gok zomaar dat in die toeslagen toestand er veel lieden betrokken zijn die via de sociale advocatuur hulp hebben ingeschakeld.
Ik had mijn oogkleppen weer eens op, in het artikel wordt een echtscheidingsrechtzaak als voorbeeld aangehaald en dan focus ik me daar alleen maar op.

• #5.912
Ik had mijn oogkleppen weer eens op, in het artikel wordt een echtscheidingsrechtzaak als voorbeeld aangehaald en dan focus ik me daar alleen maar op.
Ik snap jouw gemaakte punt wel. Misschien moeten we de voorwaarden aangaande de groep van preventief steriliseren uitbreiden naar het enkel in aanmerking komen tot samenlevingscontracten?

Of een verplichte juridische bijstandsverzekring invoeren voor alle Nederlanders en voor de lage inkomen een juridsiche toeslag in het leven roepen.

• #5.915
Ook verbod op eten en drinken in trein. Verbod op verkopen van kauwgom, tenzij medische voordelen aan de kauwgom (nicotine bv). Heb je kauwgom bij je op vliegveld wordt het afgenomen. Probeer je zelfmoord te plegen word je in de cel gesmeten. Spugen is ook verboden. Als je vergeet toilet door te spoelen openbare ruimte, ook boete. Enzovoorts.
vFjKkFmw_t.jpg

• #5.917
Waarom zou je niet in de trein mogen eten? Ik vind het vaak een ideaal moment en daar heb ik de tijd om rustig te eten. Niet dat ik vaak met de trein ga.
Kan op de grond of op de stoel vallen, rotzooi. Zelfs fruit mag niet. Als je kijkt hoe de gemiddelde trein er in NL uitziet aan het einde van de dag een varkensstal is er niks bij. Smerig volk.

Kan op de grond of op de stoel vallen, rotzooi. Zelfs fruit mag niet. Als je kijkt hoe de gemiddelde trein er in NL uitziet aan het einde van de dag een varkensstal is er niks bij. Smerig volk.
Ik weet dat het in Singapore niet mag, maar daar heb ik het niet over. Waarom zou het hier niet mogen, zolang je er maar normaal mee omgaat. Als ik 's ochtend voor vertrek train en mij daarna richting Schiphol moet haasten, ben ik blij als ik in de trein een bakkie koffie en m'n bakkie oats naar binnen kan werken. Het feit dat anderen niet normaal met afval om kunnen gaan vind ik geen reden om een primaire levensbehoefte te verbieden. Overigens overdrijf je wel, ik vind de treinen hier best netjes, zeker eerste klas.

• #5.920
Ik weet dat het in Singapore niet mag, maar daar heb ik het niet over. Waarom zou het hier niet mogen, zolang je er maar normaal mee omgaat. Als ik 's ochtend voor vertrek train en mij daarna richting Schiphol moet haasten, ben ik blij als ik in de trein een bakkie koffie en m'n bakkie oats naar binnen kan werken. Het feit dat anderen niet normaal met afval om kunnen gaan vind ik geen reden om een primaire levensbehoefte te verbieden. Overigens overdrijf je wel, ik vind de treinen hier best netjes, zeker eerste klas.
Hoezo heb je het eigenlijk over hier, ik reageer op Singapore. Hier mag het toch grotendeels?
Primaire levensbehoefte, in de trein ja? :roflol: Ga lekker klagen bij de uitvoerder. Of houd je aan de regels of ga met de auto.

Terug
Naar boven