Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ben het eens dat een kind niet de dupe moet worden als ouders het niet kunnen betalen. Wat iets anders is als niet willen.

30 tot 35 jaar geleden gingen ook niet al mijn klasgenootjes mee op schoolreisje, dit is echt geen probleem van deze tijd.

Geen nieuws, maar Rob Jetten is een globalistische, corporate, nationaliteithatende leugenaar:

• Like
Waarderingen: BB_
Is er een schatting met alle generaties? (is die er uberhaupt van de huidige stand van zaken?)
Ligt eraan wat je onder alle generaties verstaat. Iemand waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren is autochtoon (althans, dat is definitie die het CBS hanteert, de reactie van Jetten is daarom ook erg raar en getuigt van gebrek aan kennis).
Als mijn bedovergrootopa niet Nederlands zou zijn, ben ik dan een 6e generatie allochtoon?
Ik snap overigens je punt wel, want met de huidige definitie zouden met een paar generaties het aantal allochtonen (mensen met een migratieachtergrond zoals dat tegenwoordig genoemd wordt) vanzelf afnemen (tenzij de immigratie toe blijft nemen).

Laatst bewerkt:
Wat een vreselijk individu is die Chris Aalbers :(

Ligt eraan wat je onder alle generaties verstaat. Iemand waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren is autochtoon (althans, dat is definitie die het CBS hanteert, de reactie van Jetten is daarom ook erg raar en getuigd van gebrek aan kennis).
Als mijn bedovergrootopa niet Nederlands zou zijn, ben ik dan een 6e generatie allochtoon?
Ik snap overigens je punt wel, want met de huidige definitie zouden met een paar generaties het aantal allochtonen (mensen met een migratieachtergrond zoals dat tegenwoordig genoemd wordt) vanzelf afnemen (tenzij de immigratie toe blijft nemen).
Dit ligt ook een beetje in het verlengde van de vraag wie Nederlander is, niet zozeer volgens de wet, maar gevoelsmatig.

Als een groep voornamelijk onder elkaar trouwt, en vooral op elkaar is gericht, in hoeverre wordt je dan ooit echt Nederlander.

Maar wie is dan echt Nederlander en kan tot generaties terug zijn Nederlanderschap bewijzen? Iig niet ons koningshuis, dat volgens mij al 2x is uitgestorven. (Shoutout naar de Habsburgers)

Vorige groepen met een Europese achtergrond zijn min of meer opgegaan in de rest van de Nederlandse bevolking. Dat duurt bij nieuwe groepen wat langer of gebeurt gewoon niet.

De belangrijkste les is dat Jetten een verschrikkelijke D66'er is. Volgens zijn eigen geloof wordt je met je seksualiteit geboren, maar D66'er worden is een walgelijke keuze.

Ligt eraan wat je onder alle generaties verstaat. Iemand waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren is autochtoon (althans, dat is definitie die het CBS hanteert, de reactie van Jetten is daarom ook erg raar en getuigt van gebrek aan kennis).
Mag van mij naar % mtDNA Haplogroepen, lijkt me wel interessant.

Waarom is dat interessant? Wat schieten we daarmee op?
M'n genen willen graag leven rond een groot percentage mensen dat ze herkennen want heterogene groepen kunnen hun lokale voordelige eigenschappen maximaal benutten wat economische en daarmee dus morele resultaten optimaliseert.

Wat heeft ie nu weer gedaan?

Ik mag m vaak wel, zit op z'n minst een goede kern in z'n kritiek op FvD.

De toon hoe een mens soms praat kan me beter doen weglopen, bij Chris is dit het geval. Juist die kritiek is het probleem, ik kan slecht met mensen die steeds met een vergrootglas het negatieve vergroten zeker onder het mom van journalistiek,

Mooi ook hoe groot en relevant ze zichzelf maakt, ze is een partijleider in NL. :roflol:

Als je zulke mensen een platform geeft gaan ze in zichzelf geloven, denk je echt dat ze doorhad dat ze aan alle kanten werd overvleugeld en overklast?

Anderzijds, deplatformen is een links is fenomeen om debat onmogelijk te maken.

Deze zat in m'n YT suggesties voordat GS erover begon. SkyNews Australia was ook leuk met VK verkiezingen, ze zijn er niet echt links.

Dat boek wat je laatst ging bestellen, was het wat?

Zeker voorstander om Simons platform te geven, iedereen moet platform hebben.

Simons wakkert sowieso bepaalde slachtoffer mentaliteit aan waardoor minderheden overal selectief bewijslast vinden, veel confirmation bias. Zal ergens vast wat waarheid in zitten maar onder de lijn is het een negatieve insteek.

Ze vindt haar gevaarlijk omdat door haar manier van optreden groepen tegen elkaar worden opgezet en van verbinden minder sprake is.
Altijd mooi om een volledig ander perspectief te horen.

Hoe de SJWs groepen tegen elkaar opzetten en mensen in hokjes indelen, zowel de eigen groep als de ander is heel erg eng en gevaarlijk. Het is precies hetzelfde wat sommigen aan de andere kant ook doen of gedaan hebben.

We moeten juist diversiteit in denken hebben:

Overigens, heeft onze premier PVV/FvD-corvee met z'n Schengen-uitspraken? Dit roept GW, TB en mensen met gezond verstand al sinds de "vluchtelingencrisis".

Terug
Naar boven