Ben het eens dat een kind niet de dupe moet worden als ouders het niet kunnen betalen. Wat iets anders is als niet willen.
30 tot 35 jaar geleden gingen ook niet al mijn klasgenootjes mee op schoolreisje, dit is echt geen probleem van deze tijd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het eens dat een kind niet de dupe moet worden als ouders het niet kunnen betalen. Wat iets anders is als niet willen.
Geen nieuws, maar Rob Jetten is een globalistische, corporate, nationaliteithatende leugenaar:
Ligt eraan wat je onder alle generaties verstaat. Iemand waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren is autochtoon (althans, dat is definitie die het CBS hanteert, de reactie van Jetten is daarom ook erg raar en getuigt van gebrek aan kennis).Is er een schatting met alle generaties? (is die er uberhaupt van de huidige stand van zaken?)
Dit ligt ook een beetje in het verlengde van de vraag wie Nederlander is, niet zozeer volgens de wet, maar gevoelsmatig.Ligt eraan wat je onder alle generaties verstaat. Iemand waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren is autochtoon (althans, dat is definitie die het CBS hanteert, de reactie van Jetten is daarom ook erg raar en getuigd van gebrek aan kennis).
Als mijn bedovergrootopa niet Nederlands zou zijn, ben ik dan een 6e generatie allochtoon?
Ik snap overigens je punt wel, want met de huidige definitie zouden met een paar generaties het aantal allochtonen (mensen met een migratieachtergrond zoals dat tegenwoordig genoemd wordt) vanzelf afnemen (tenzij de immigratie toe blijft nemen).
Omdat je het zo lief vraagt.
Wat heeft ie nu weer gedaan?
Mag van mij naar % mtDNA Haplogroepen, lijkt me wel interessant.Ligt eraan wat je onder alle generaties verstaat. Iemand waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren is autochtoon (althans, dat is definitie die het CBS hanteert, de reactie van Jetten is daarom ook erg raar en getuigt van gebrek aan kennis).
Als mijn bedovergrootopa niet Nederlands zou zijn, ben ik dan een 6e generatie allochtoon?
Ik snap overigens je punt wel, want met de huidige definitie zouden met een paar generaties het aantal allochtonen (mensen met een migratieachtergrond zoals dat tegenwoordig genoemd wordt) vanzelf afnemen (tenzij de immigratie toe blijft nemen).
Waarom is dat interessant? Wat schieten we daarmee op?Mag van mij naar % mtDNA Haplogroepen, lijkt me wel interessant.
M'n genen willen graag leven rond een groot percentage mensen dat ze herkennen want heterogene groepen kunnen hun lokale voordelige eigenschappen maximaal benutten wat economische en daarmee dus morele resultaten optimaliseert.Waarom is dat interessant? Wat schieten we daarmee op?
Wat heeft ie nu weer gedaan?
Ik mag m vaak wel, zit op z'n minst een goede kern in z'n kritiek op FvD.
Was jij geen FvD aanhanger?ik kan slecht met mensen die steeds met een vergrootglas het negatieve vergroten

Geen idee, kom er nog niet aan toe.Dat boek wat je laatst ging bestellen, was het wat?
Altijd mooi om een volledig ander perspectief te horen.Ze vindt haar gevaarlijk omdat door haar manier van optreden groepen tegen elkaar worden opgezet en van verbinden minder sprake is.