- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dit komt niet meer goed. Hoop op zijn minst dat de drank lekker smaakte.
Nu heb ik het niet gevolgd of gezien, maar een reaguurder, en ex-FvDer, van de Roze Brigade schreef een stuk ik wel herkende waar ik zelf vaak tegenaan loop bij TB.
GeenStijl: Sonny Spek: 'Thierry, daar gaan we weer'
*Inzending, naar aanleiding van onze uitzending. Door Sonny Spek, ex-FvD'er*
Oplossingen geblokkeerd door vervreemding
Het lijkt er langzaam op dat Forum voor Democratie onder Baudet wel de oplossing kan bieden voor deze onderwerpen, maar zich op andere thema’s dusdanig vervreemdt dat zij uiteindelijk geen enkele invloed uit zullen oefenen. De laatste maanden werd dit steeds duidelijker, maar vrijdagavond bereikte het toneelstuk een nieuw hoofdstuk.
Er komt een moment dat burgers deze houding niet meer zullen accepteren en het gaan bestempelen als onfatsoenlijk. We hebben eerder al gezien dat de uitspattingen van hem kiezers van FvD hebben vervreemd en dat stelt ook het bredere gedachtegoed in een kwaad daglicht. Een aantal mensen zullen desondanks denken dat mijn kritiek gelijk staat aan het niet serieus nemen van de problemen die de partij adresseert, integendeel. Het lijkt er juist meer op dat Baudet de mogelijkheden om de partijstandpunten te verwezenlijken schade berokkent, door dit soort afkeurenswaardige uitspattingen. De vraag moet dan ook gesteld worden: Thierry, waar ben je nu eigenlijk mee bezig?

Dit komt niet meer goed. Hoop op zijn minst dat de drank lekker smaakte.