Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

En mist micronutrienten die het dier uit de voeding binnen zou krijgen?

Het smaakt voorlopig ruk door de afwezigheid van intramusculair vet. Dus als een ossenhaas, maar dan nog smaaklozer en droger.
Een beetje te vergelijken met het drinken van demiwater dus, smaakloos.

Een leuk wetenswaardigheidje trouwens:
Na demiwater heb je ook ultrapuur water (ook wel dubbel demi genoemd). Dat is water dat o.a. in laboratoria wordt gebruikt voor HPLC analyses (normal phase kolommen) of voor syntheses (je wilt geen interactie met ionen uit het water zoals Ca, Mg, etc.). Dit water is gefiltered van alle onzuiverheden zoals mineralen en gassen.

Dit water is zo zuiver dat het zelfs gevaarlijk is om te drinken (kleine hoeveelheden niet natuurlijk). Het water ontneemt namelijk elektrolyten en mineralen uit je lichaam.
In grote hoeveelheden zou dit kunnen leiden tot hypokaliëmie (kaliumtekort in het bloed) wat kan resulteren in spierverlamming (neuronen vuren niet meer) en de dood.

Een beetje te vergelijken met het drinken van demiwater dus, smaakloos.

Een leuk wetenswaardigheidje trouwens:
Na demiwater heb je ook ultrapuur water (ook wel dubbel demi genoemd).

Dit water is zo zuiver dat het zelfs gevaarlijk is om te drinken (kleine hoeveelheden niet natuurlijk). Het water ontneemt namelijk elektrolyten en mineralen uit je lichaam.
In grote hoeveelheden zou dit kunnen leiden tot hypokaliëmie (kaliumtekort in het bloed) wat kan resulteren in spierverlamming (neuronen vuren niet meer) en de dood.

Klinkt als iets moois voor de perfecte moord

:evil2:

Klinkt als iets moois voor de perfecte moord

:evil2:
Moord dmv vergiftiging is the way to go als je weinig sporen wilt achterlaten.

Zo zijn er ook veel planten die hier groeien die je kan gebruiken.
De gevlekte schering, 1 van de meest gifitge planten in Europa die overal in Nederland groeit. Bevat de stof coniine. Deze stof wordt opgenomen via de huid dus kan je makkelijk heel sneaky op iemand aanbrengen in deze tijden waarin het niet gek is als je handschoenen draagt. Deze stof zorgt ervoor dat je lichaam verlamd en je uiteindelijk stikt, dit gebeurd pijnloos. Bekendste geval is Socrates.

De waterscheerling, 1 van de meest giftige planten op aarde, groeit in Nederland bij akkers langs de waterkant. De wortels zijn zeer giftig, de dood is echter pijnlijk.

Dan heb je nog de taxus waarban de bessen en zaden zeer giftig zijn.

De castorboon, bevat ricine. Iedereen kent die wel uit Breaking Bad.

Amygdaline is ook een naar veelvoorkomend stofje. Deze stof komt in relatief hoge concentraties voor in de pitten van fruit. Appelpitjes bevatten bijvoorbeeld amygdaline. Amygdaline is niet per se giftig, maar het wordt in het lichaam afgebroken tot o.a. cyanide. 1 mg cyanide per kg lichaamsgewicht is dodelijk. Appelpitjes bevatten 0,7 mg amygdaline per g (wikipedia).
Amygdaline is goed oplosbaar in water. Je zou dus de amygdaline kunnen isoleren uit appelpitten en dit in hoge concentratie in water kunnen oplossen. Dit zou je kunnen toevoegen aan iemands drinken. Dood treedt op door verlamming. Bekendste gevallen van cyanide doden zijn kaliumcyanide pillen en zyklon B dat blauwzuurgas maakt.
Echter kan dit wel schnell postmortum worden vastgesteld omdat bij cyanide vergiftiging de nagels blauw worden.

Voor meer informatie kan je me mailen naar: ikwilvanmijnvrouwaf@gmail.com.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.306

De minister-president was niet onder de indruk bleek tijdens zijn persconferentie donderdag. “We voeren het regeerakkoord uit, we hebben een Kamermeerderheid, daar hoort D66 niet bij en dat weet Rob Jetten ook allemaal.”

• #6.308

En "landverraders". :roflol: Staatsmongool wil zelf allerlei instanties afschaffen, aan banden leggen enz. Staaltje projectie van eigen retoriek. Dit is toch geen politicus.

9200000011320908.jpg
Deze is wel goed.

En "landverraders". :roflol: Staatsmongool wil zelf allerlei instanties afschaffen, aan banden leggen enz. Staaltje projectie van eigen retoriek. Dit is toch geen politicus.

Die instanties zijn doordrenkt met linksmensen die van belastinggeld onze cultuur kapot maken!! Op zich is hij daarin wel consistent toch :o

Of wil hij zaken afschaffen waar het land zeker wel van gediend is?

• #6.314
Ik vind Rem Koolhaas de grootste misdadiger tegen de menselijkheid noemen wel vrij uniek ja. Of dat abstracte kunst een aanval op ons is. En meer van dergelijk gewauwel. Baudet wil anderen van alles opleggen qua smaak en meer. Beetje eng. De constante én in herhaling vallende stroom van verongelijktheid is ook iets dat verveelt. Door zo'n beetje alle andere partijen, behalve PVV, landverraders noemen gaat hem en FvD niet helpen.

• #6.315

:roflol: Dit komt niet meer goed. Hoop op zijn minst dat de drank lekker smaakte.

Ik vind Rem Koolhaas de grootste misdadiger tegen de menselijkheid noemen wel vrij uniek ja. Of dat abstracte kunst een aanval op ons is. En meer van dergelijk gewauwel. Baudet wil anderen van alles opleggen qua smaak en meer. Beetje eng. De constante én in herhaling vallende stroom van verongelijktheid is ook iets dat verveelt. Door zo'n beetje alle andere partijen, behalve PVV, landverraders noemen gaat hem en FvD niet helpen.
Calimero geroep met politiek doodlopende termen uit de jaren 30 is wel vermoeiend ja. Werkt misschien voor Orban maar wij willen liever een zinvol tegengeluid - als dat nodig is.

Afgunst tegen brutalisme als crime against humanity kan ik me dan wel weer in vinden :roflol:

edit: weet niet of IC capaciteit opkrikken en economie door laten gaan slim zou zijn, maar z'n opstel tegen de Nederlandse mentaliteit vind ik dan wel weer fijn om te horen :o

Laatst bewerkt:
  • #6.317
Twijfel zelf met name aan zijn intelligentie, integriteit en intenties binnen het politieke debat. Komt bij tijd en wijle op mij meer over als een psychiatrisch patiënt.

Een onbegrepen kunstzinnig type.

Ik schrok wel even toen hij het over de trein had.

Twijfel zelf met name aan zijn intelligentie, integriteit en intenties binnen het politieke debat. Komt bij tijd en wijle op mij meer over als een psychiatrisch patiënt.
Ja dat heb ik ook wel als hij met van die Marcel Crok achtige redeneringen komt. Dat is dan blijkbaar de enige doctor in de kamer. Met Corona hadden we beter voorbereid kunnen zijn maar dat is ook makkelijk zo achteraf... en na het een hoax te noemen?

Terug
Naar boven