MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Prima als dit je overtuiging is, maar wanneer worden mensen nou eens ter verantwoording geroepen voor het beleid van 10-20 jaar geleden?

Als jaren je beleid voert waarvan achteraf blijkt dat dit negatief effect op de maatschappij heeft, zou je recht van spreken moeten worden beperkt, of dit iig geregistreerd worden.

Alsof dit tegenwoordig niet bijna algemeen gedachtengoed is. Ik kan mij verbazen hoe eenvoudig men weg komt met grove inschattingsfouten en slecht beleid, en vervolgens gewoon weer als volwaardig gesprekspartner in het debat mee kan doen.

Ik verbaas me hier ook al jaren over en het ergert me al heel lang.

Het lijkt een soort politiek verjaringsprincipe te zijn, waar een of ander psychologisch mechanisme acher zit.
Mensen vergeten, zaken worden in de doofpot gestopt, waaien over en de oorspronkelijke verontwaardiging vervlakt emotioneel gezien.

Als ik 'betrapt' wordt op 1,5 m schending door zo'n randdebiele handhaver, dan kost me dat 390 euro en heb ik een strafblad, waar ik de rest van mijn leven last van kan hebben.
Politici die circa 20 jaar geleden -willen en wetens- hebben bijgedragen aan een demoniserend klimaat, mede waardoor Fortuyn is vermoord, zullen nooit meer ter verantwoording worden geroepen.

Laatst bewerkt:
Ik verbaas me hier ook al jaren over en het ergert me al heel lang aan.

Het lijkt een soort politiek verjaringsprincipe te zijn, waar een of ander psychologisch mechanisme acher zit.
Mensen vergeten, zaken worden in de doofpot gestopt, waaien over en de oorspronkelijke verontwaardiging vervlakt emotioneel gezien.

Als ik 'betrapt' wordt door op 1,5 m schending door zo'n randdebiele handhaver dan kost me dat 390 euro en heb ik een strafblad, waar ik der rest van mijn leven last van kan hebben.
Politici die circa 20 jaar geleden -willen en wetens- hebben bijgedragen aan een demoniserend klimaat, mede waardoor Fortuyn is vermoord, zullen nooit meer ter verantwoording worden geroepen.
Thom de Graaf, eerst ongekozen burgemeester, nu vicevoorzitter RvS;
Paul Rosemuller, doet nu iets met indoctrinatie van de jeugd, euh: onderwijs.

Voor de meeste politici is er altijd wel een baantje binnen of buiten de politiek. Alleen bij PVVers is dat wat lastiger.

Zogenaamd vinden ze het altijd verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar een Pechtold wilde gewoon hetzelfde doen met Thierry.

Nu ook weer met Rob die in strijd is om het leiderschap bij D66. Allerlei teksten voorlezen, waarbij je je nu afvraagt of ie dat niet (deels) heeft verzonnen of geleend van anderen, maar veel te stil als het om de bergen gaat die Geert over zich heen krijgt.

Wel leuk dat ze iemand op Twitter hadden gevonden die schande sprak van de homomishandeling in Amsterdam, maar ook Jetten voor allerlei bloemrijke omschrijvingen van z'n geaardheid uitmaakte. Dan heb je het misschien niet begrepen...

Laatst bewerkt:
m.b.t. dat strafblad is niet goed over nagedacht.
Defensie, politie, brandweer, handhaving, hulpverlening, gezondheidszorg, gemeentelijke en provinciale beroepen hebben een zogenaamde VGB en deze wordt NIET afgegeven als je een strafblad hebt.
Is dat nou niet net de grootse groep van cruciale beroepen. :eek:

hé ,we gaan het slachtofferschap uitmelken ,alles voor de stemmen

Tuurlijk, er gaat niets boven slachtofferschap toch? Lekker makkelijk, inhoud is immers overbodig.

Er is helemaal niks mis met homofielen. Lang leve de vrije westerse samenleving waar dit in de moderne geschiedenis als eerste geaccepteerd werd. Nederland was het eerste land dat het homohuwelijk wettelijk toeliet. Waar een klein landje toch groot in kan zijn hè.

Wat waren wij toch progressief op zoveel vlakken. Achterlijke ouderwetse dogma's die betwist en overruled werden door gezond verstand. f**k jou met je achterlijke achterhaalde christelijke waanbeelden over o.a. sexualiteit.

Echter zijn roepers zoals Rob Jetten valse profeten. Hij strijdt ervoor om zoveel mogelijk mensen en culturen in dit land te importeren. Het betreft hier echter een specifieke groep mensen met een bepaalde religieuze achtergrond.
Geen Christenen, Joden, Hindus, of Buddhisten. Geen blanken of aziaten.
Nee.
Hij en zijn partij strijden voor de islamitische gemeenschap. De gemeenschap waarin homofilie bestraft moet worden met de dood. De gemeenschap waarin incest met volle neven en nichten de normaalste zaak van de wereld is, maar waarin homofilie met de dood moet worden bestraft.

Deze politici zijn, ondanks hun geaardheid, geen vechters voor gay richts. Ze zijn juist het tegenovergestelde en misbruiken hun geaardheid. Deze mensen zijn juist de grootste bedreiging voor onze rechten, met name de gayrights.

Zoals ze in SouthPark zeiden, mensen zoals Jetten zijn niet gay, het zijn f**gots. Valse nichten die hun geaardheid misbruiken voor zetels, ten koste van de gay community.

Ik wil meer meer @mat en minder minder valse f**gots zoals Jetten die hun geaarheid misbruiken ten koste van de gay community.

Tuurlijk, er gaat niets boven slachtofferschap toch? Lekker makkelijk, inhoud is immers overbodig.

Er is helemaal niks mis met homofielen. Lang leve de vrije westerse samenleving waar dit in de moderne geschiedenis als eerste geaccepteerd werd. Nederland was het eerste land dat het homohuwelijk wettelijk toeliet. Waar een klein landje toch groot in kan zijn hè.

Wat waren wij toch progressief op zoveel vlakken. Achterlijke ouderwetse dogma's die betwist en overruled werden door gezond verstand. f**k jou met je achterlijke achterhaalde christelijke waanbeelden over o.a. sexualiteit.

Echter zijn roepers zoals Rob Jetten valse profeten. Hij strijdt ervoor om zoveel mogelijk mensen en culturen in dit land te importeren. Het betreft hier echter een specifieke groep mensen met een bepaalde religieuze achtergrond.
Nee.
Hij en zijn partij strijden voor de islamitische gemeenschap. De gemeenschap waarin homofilie bestraft moet worden met de dood. De gemeenschap waarin incest met volle neven en nichten de normaalste zaak van de wereld is, maar waarin homofilie met de dood moet worden bestraft.

Deze politici zijn, ondanks hun geaardheid, geen vechters voor gay richts. Ze zijn juist het tegenovergestelde en misbruiken hun geaardheid. Deze mensen zijn juist de grootste bedreiging voor onze rechten, met name de gayrights.

Zoals ze in SouthPark zeiden, mensen zoals Jetten zijn niet gay, het zijn f**gots. Valse nichten die hun geaardheid misbruiken voor zetels, ten koste van de gay community.

Ik wil meer meer @mat en minder minder valse f**gots zoals Jetten die hun geaarheid misbruiken ten koste van de gay community.

Marcus G is wel een leuke homo

Nee.

Wat begon met: wat maakt het uit wat twee consenting adults doen in de privacy van hun slaapkamer; via: als twee mensen samen lied en leed delen dan moet je daar iets voor regelen; gaat nu over: dragqueen story hour en kids in drag, als je er niet bij staat te juichen hoe ik ben en wat ik wil ben je -fobisch en moet je kapot. Ook lijken nieuwe ontwikkelingen zich vooral op politieke wil en genderstudies te baseren en minder op bijvoorbeeld biologie. Gekwetstheid en deugen is de nieuwe norm.

Ik ben onderweg ergens afgehaakt, de meeste ontwikkelingen op het gebied van het zich immer uitbreidende alfabet lijken meer bedoelt om steeds nieuwe scheidslijnen en hindernissen op te werpen opdat deugers zich kunnen onderscheiden. Als het CDA al bakken homoseksuele bewindslieden heeft geleverd dan is het nog lastig je daar te onderscheiden, dus moet je wat anders verzinnen. Voor oprechte vragen en twijfels is geen plaat bij deze progressieven.

Voor de rest is al dat gelul mooi en prachtig, maar het is bizar dat homo's niet hand in hand over straat kunnen of vinden de afweging te moeten maken dat niet te doen, maar progressieve politici zijn vooral op zoek naar schuldige blanke daders, liefst christelijke, om naar te wijzen. Ze zeggen het niet hardop, maar eigenlijk vinden ze net als Pim dat sommige nieuwe Nederlanders lid van achtergebleven of achterlijke culturen zijn en hun oplossing is dat die tijd en vooral subsidies nodig hebben, discriminatie van de lage verwachtingen.

Wat ik over het laatste nog even kwijt wil, omdat in dit verband de Islam vaak genoemd wordt. Volgens de cijfers die ik langs zag komen, alsook uit een interview met Ellie Lust, zijn Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond oververtegenwoordigd als dadergroep. Nu weet ik wel dat die overwegend een moslimachtergrond hebben, maar zo zijn er wel meer groepen in Nederland.

Leestip over dat laatste:

in gelul kan je niet wonen

Huh

% lijkt me wel erg veel ,( een kwart van de 15-jarigen kan niet goed genoeg lezen om in deze maatschappij mee te draaien) iemand die weet of dit echt zo is

Zijn ze achteruit gegaan in leesvaardigheid, of zijn de eisen verhoogd?

Deze jongeren zie je dan weer niet bij het jongerenpanel van M.

Wat schetst mijn verbazing, er zit vanavond een D66'er aan tafel bij Op1.

Het item met de minister helaas niet gezien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.456
Vrij goed in balans, toch?

PVV en FVD willen bijna nooit komen

Niet naar zetels en/of recente resultaten en/of peilingen, gelukkig niet dat laatste, dan zitten er alleen VVDers.
PVV en FVD willen bijna nooit komen
Die gedachte speelde inderdaad wel door m'n hoofd.

Baudet heeft natuurlijk ook een redelijke hoge Biden-factor, hoe meer je hem aan het woord laat, hoe groter de kans dat ie iets doms zegt.

Misschien denkt ie dat ie het met z'n eigen journaals redt, heb er daar eens een van uitgezeten, wat een verschrikking en dat was er nog wel eentje met Eva Vlaardingebroek.

Stoor me er niet aan. Merk dat "rechts" wat dat aangaat vaak huilie huilie doet en lange tenen heeft. Hebben niets te klagen denk ik zo.

Rillingen krijg ik van dat mens.
Ik krijg bij haar altijd het idee, dat ze als ze links was de een of andere grievance studies gaan doen.

Te ideologisch gekleurd om als wetenschapper, goed politicus of normaal mens te kunnen functioneren.

Hoe wist hij van mijn bureaubladachtergrond?

Terug
Naar boven