MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

En dan kom je terug als Petertje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.482
En dan kom je terug als Petertje.
Yep.
giphy.gif

Hear, Hear:

Ruw ontwaken uit de neoliberale droom, boekpresentatie.

Presentatie: Ad Verbrugge
Met: Gabriël van den Brink (auteur), Beatrice de Graaf, Martins Sommer, Ewald Engelen, Geerten Waling.

Laatst bewerkt:
Hear, Hear:

Ruw ontwaken uit de neoliberale droom, boekpresentatie.

Presentatie: Ad Verbrugge
Met: Gabriël van den Brink (auteur), Beatrice de Graaf, Martins Sommer, Ewald Engelen, Geerten Waling.

Beetje laat ingeschakeld, maar wel interessant. Ga jij het boek aanschaffen?

Beetje laat ingeschakeld, maar wel interessant. Ga jij het boek aanschaffen?
Geen idee, veelal heb ik het geduld niet om zo'n boek uit te lezen en met name bij Amerikaanse auteurs voegt het boek weinig toe aan de TED-talk.

Een vriend van me leest wel veel en ik heb dan vaak over het boek en onderwerp gelezen en kan dan redelijk tot goed meekomen.

• #6.488

Is natuurlijk ook maar een façade. Hem eens tegengekomen op Schiphol waar hij dan 'zo zelfstandig en met weinig beveiligers' zijn vlucht pakte en hij had gewoon 10 personen aan onopvallende persoonsbeveiliging bij hem. Markie ruikt altijd zo schoon dat hij haast wel moet stinken.

At a time when populists are overturning social norms, Prime Minister Mark Rutte did not visit his mother in the weeks before her death. It was against his country’s policies.
:emo:

• #6.491
Kan een hoop zeggen maar van alle politici is dit nog niet zo'n verkeerde als pm.
Is natuurlijk ook maar een façade. Hem eens tegengekomen op Schiphol waar hij dan 'zo zelfstandig en met weinig beveiligers' zijn vlucht pakte en hij had gewoon 10 personen aan onopvallende persoonsbeveiliging bij hem. Markie ruikt altijd zo schoon dat hij haast wel moet stinken.
Is een imago, haalt niet 24/7 zijn koffie en fietst ook niet altijd natuurlijk. Maar als hij het kan dan vaak wel waarschijnlijk, dat zegt iets. Zo interpreteer ik het maar.

:emo:
Alles is relatief, vergelijk het wat er gebeurt bij het bezoek van een Amerikaanse president.

Onze premier gaat gewoon anoniem bij VI zitten.

Even een algemene tip voor de lezers van kranten met een paywall (NY times in je post - vandaar de quote). Soms wilt het helpen als je het artikel opent in een nieuw incognitovenster in je browser, maar vaker ook niet. Wat je dan kan doen is in de link een . achter de .com zetten. Waarom het werkt? Geen idee, maar handig is het wel.

In dit geval dus: nytimes.com./2020/

Even een algemene tip voor de lezers van kranten met een paywall (NY times in je post - vandaar de quote). Soms wilt het helpen als je het artikel opent in een nieuw incognitovenster in je browser, maar vaker ook niet. Wat je dan kan doen is in de link een . achter de .com zetten. Waarom het werkt? Geen idee, maar handig is het wel.

Goede tip, dank!

Valt me nu pas op, het is geschreven door een Nederlander.

Staat in de NYT, dus het is eigenlijk een aanval op Trump.

Cool wist ik niet eens thanks man. Als ik het even snel zie kunnen de scripts die de pagina afdekken dan niet geladen worden omdat de browser het als een ander domein ziet en daar dan tegen beveiligt.

Terug
Naar boven