Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hear, Hear:
Ruw ontwaken uit de neoliberale droom, boekpresentatie.
Presentatie: Ad Verbrugge
Met: Gabriël van den Brink (auteur), Beatrice de Graaf, Martins Sommer, Ewald Engelen, Geerten Waling.
Geen idee, veelal heb ik het geduld niet om zo'n boek uit te lezen en met name bij Amerikaanse auteurs voegt het boek weinig toe aan de TED-talk.Beetje laat ingeschakeld, maar wel interessant. Ga jij het boek aanschaffen?
En nog een stuk of 6 denk ik.
Imponderabilia
Clubber Lang
Goodfellas
Jezza
The Donald
Derksen
Josef Švejk
Roethof
De Gezonde Roker

Het is allemaal onderdeel van.

At a time when populists are overturning social norms, Prime Minister Mark Rutte did not visit his mother in the weeks before her death. It was against his country’s policies.

Is een imago, haalt niet 24/7 zijn koffie en fietst ook niet altijd natuurlijk. Maar als hij het kan dan vaak wel waarschijnlijk, dat zegt iets. Zo interpreteer ik het maar.Is natuurlijk ook maar een façade. Hem eens tegengekomen op Schiphol waar hij dan 'zo zelfstandig en met weinig beveiligers' zijn vlucht pakte en hij had gewoon 10 personen aan onopvallende persoonsbeveiliging bij hem. Markie ruikt altijd zo schoon dat hij haast wel moet stinken.
Ja dat kan je wel vinden, maar hij laat dit toch allemaal gebeuren.Kan een hoop zeggen maar van alle politici is dit nog niet zo'n verkeerde als pm.
Wat precies en is hij in staat het niet te laten gebeuren dan.Ja dat kan je wel vinden, maar hij laat dit toch allemaal gebeuren.
Alles is relatief, vergelijk het wat er gebeurt bij het bezoek van een Amerikaanse president.Is natuurlijk ook maar een façade. Hem eens tegengekomen op Schiphol waar hij dan 'zo zelfstandig en met weinig beveiligers' zijn vlucht pakte en hij had gewoon 10 personen aan onopvallende persoonsbeveiliging bij hem. Markie ruikt altijd zo schoon dat hij haast wel moet stinken.
![]()
Zus en zo en nog wat dingen.Wat precies en is hij in staat het niet te laten gebeuren dan.

Goede tip, dank!Even een algemene tip voor de lezers van kranten met een paywall (NY times in je post - vandaar de quote). Soms wilt het helpen als je het artikel opent in een nieuw incognitovenster in je browser, maar vaker ook niet. Wat je dan kan doen is in de link een . achter de .com zetten. Waarom het werkt? Geen idee, maar handig is het wel.
In dit geval dus: nytimes.com./2020/
Cool wist ik niet eens thanks man. Als ik het even snel zie kunnen de scripts die de pagina afdekken dan niet geladen worden omdat de browser het als een ander domein ziet en daar dan tegen beveiligt.Even een algemene tip voor de lezers van kranten met een paywall (NY times in je post - vandaar de quote). Soms wilt het helpen als je het artikel opent in een nieuw incognitovenster in je browser, maar vaker ook niet. Wat je dan kan doen is in de link een . achter de .com zetten. Waarom het werkt? Geen idee, maar handig is het wel.
In dit geval dus: nytimes.com./2020/
Wat is die Mark toch lekker gewoon gebleven hè?Alles is relatief, vergelijk het wat er gebeurt bij het bezoek van een Amerikaanse president.
Onze premier gaat gewoon anoniem bij VI zitten.
Nouja na dat eerste regeltje vond ik het wel moeilijk om het nog serieus te nemen.Goede tip, dank!
Valt me nu pas op, het is geschreven door een Nederlander.
Staat in de NYT, dus het is eigenlijk een aanval op Trump.