- Waardering
- 21.437
Zit gewoon niks in en zo hypocriet als de pest met dat rare vriendje.Ik krijg bij haar altijd het idee, dat ze als ze links was de een of andere grievance studies gaan doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit gewoon niks in en zo hypocriet als de pest met dat rare vriendje.Ik krijg bij haar altijd het idee, dat ze als ze links was de een of andere grievance studies gaan doen.
Lekker duidelijk is dit zonder quote of vernoeming, maar dat terzijde.
Wat mij betreft niets om sorry voor te zeggen, fijne voortzetting!
Was jij ooit The Donald en Roethof? Of was dat @De Gezonde Roker . Haal jullie door de war. En hoe heet Tr3nbolon3 nu?
Had jij niet ook ooit een andere naam?Was jij ooit The Donald en Roethof? Of was dat @De Gezonde Roker . Haal jullie door de war. En hoe heet Tr3nbolon3 nu?

Meerdere
Vind het wel leuk die verwarring. Ga geen open kaart spelen. Echte connaisseurs weten het welWas jij ooit The Donald en Roethof? Of was dat @De Gezonde Roker . Haal jullie door de war. En hoe heet Tr3nbolon3 nu?
Je kunt het zo achterhalen, want geciteerde posts wijzigen niet mee.Vind het wel leuk die verwarring. Ga geen open kaart spelen. Echte connaisseurs weten het wel
Ik was The Donald, Roethof enz.Was jij ooit The Donald en Roethof? Of was dat @De Gezonde Roker . Haal jullie door de war. En hoe heet Tr3nbolon3 nu?
Derksen

En nog een stuk of 6 denk ik.
Wanneer stop je met roken?En nog een stuk of 6 denk ik.
Imponderabilia
Clubber Lang
Goodfellas
Jezza
The Donald
Derksen
Josef Švejk
Roethof
De Gezonde Roker
Dat wordt begin volgend jaar.