- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Leidt af van de boodschap....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leidt af van de boodschap....
Nooit geweten dat ze er een heeft.
Waarmee je bevestigt dat ik gelijk heb, je was afgeleid.
Ik denk dat het stiekem een hele stoute is.Als een seksloosleven een persoon zou zijn....
Hopelijk kan ze goed koken
Die pakt je asbak als je niet oplet hoor.
Weet niet of je het afgeleid kan noemen, ik hoor haar nooit iets inhoudelijks zeggen dat blijft hangen.Waarmee je bevestigt dat ik gelijk heb, je was afgeleid.
Toch denk ik dat ze inhoudelijk wel sterk is en dat Seegers haar niet alleen meenam naar de formatiegesprekken om D66 en GL in te wrijven dat waar zij praten over vrouwenemancipatie de Christenen het gewoon doen.Weet niet of je het afgeleid kan noemen, ik hoor haar nooit iets inhoudelijks zeggen dat blijft hangen.
Ik mag haar verder wel hoor. Is niet dat ik haar volg zodra ze in de media is. Ze houdt zich staande. Ik vind Kaag een stoute, Carola ook maar dan een beetje als een boertje.Toch denk ik dat ze inhoudelijk wel sterk is en dat Seegers haar niet alleen meenam naar de formatiegesprekken om D66 en GL in te wrijven dat waar zij praten over vrouwenemancipatie de Christenen het gewoon doen.
Godver.. precies mijn gedachteSoms kijk ik naar haar en dan zie ik een best knappe vrouw, maar dan lacht ze en dan komt weer die paardenbek te voorschijn. Denk dan altijd dat ze minister van Landbouw en Natuur is geworden omdat ze zoveel op een paard lijkt. Afknapper imo.

Japanners noemen dit Wabi Sabi. Lastig uit te leggen maar het heeft met imperfectie van schoonheid te maken, dat we telkens meer streven naar perfectie maar lijden we ook niet aan perfectie?Soms kijk ik naar haar en dan zie ik een best knappe vrouw, maar dan lacht ze en dan komt weer die paardenbek te voorschijn. Denk dan altijd dat ze minister van Landbouw en Natuur is geworden omdat ze zoveel op een paard lijkt. Afknapper imo.
Dat is toch ook met die met goud gelijmde vaasjes?
Laatst die schunnige opmerking en bij behorend liedje en nu ook al. Great minds think alike

Kintsugi?
Ja, dat bedoelde ik, heeft er ook mee te maken.
Yep. Lijkt nog het meest op een hond die rondjes rent in de hoop zijn of haar eigen staart te kunnen grijpen.
Het zou ook over bb-ers of trainen kunnen gaan:Yep. Lijkt nog het meest op een hond die rondjes rent in de hoop zijn of haar eigen staart te kunnen grijpen.
For Richard Powell, "Wabi-sabi nurtures all that is authentic by acknowledging three simple realities: nothing lasts, nothing is finished, and nothing is perfect."
Klopt ook. Als je eens goed rondkijkt hier en daar kan je toch niet anders dan glimlachen. Al die onvrede, nooit genoeg, onvoldoende willen accepteren enz. Balans is, zo lijkt, soms ver te zoeken.
Simpele gedachte.![]()
'Allemaal nep' - Een nieuwe column van Simon Soesan | Joods.nl Nieuws
Weet u wie echt Antifa waren? De duizenden soldaten die in Normandië landden. En vochten. En hun leven gaven om het Fascisme de nek om te draaien.www.joods.nl