MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ze is een degelijke maar ze kan beter.
008d3714930ed929a3a81729b15abef1.jpg
carola-schouten---staand.jpg
images.jpeg
ANP-52113747-2048x1220.jpg
28471513.jpg
1240.jpeg
Leidt af van de boodschap....

Als een seksloosleven een persoon zou zijn....

Hopelijk kan ze goed koken

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.566
Weet niet of je het afgeleid kan noemen, ik hoor haar nooit iets inhoudelijks zeggen dat blijft hangen.
Toch denk ik dat ze inhoudelijk wel sterk is en dat Seegers haar niet alleen meenam naar de formatiegesprekken om D66 en GL in te wrijven dat waar zij praten over vrouwenemancipatie de Christenen het gewoon doen.

• #6.568
Toch denk ik dat ze inhoudelijk wel sterk is en dat Seegers haar niet alleen meenam naar de formatiegesprekken om D66 en GL in te wrijven dat waar zij praten over vrouwenemancipatie de Christenen het gewoon doen.
Ik mag haar verder wel hoor. Is niet dat ik haar volg zodra ze in de media is. Ze houdt zich staande. Ik vind Kaag een stoute, Carola ook maar dan een beetje als een boertje.

Soms kijk ik naar haar en dan zie ik een best knappe vrouw, maar dan lacht ze en dan komt weer die paardenbek te voorschijn. Denk dan altijd dat ze minister van Landbouw en Natuur is geworden omdat ze zoveel op een paard lijkt. Afknapper imo.

Soms kijk ik naar haar en dan zie ik een best knappe vrouw, maar dan lacht ze en dan komt weer die paardenbek te voorschijn. Denk dan altijd dat ze minister van Landbouw en Natuur is geworden omdat ze zoveel op een paard lijkt. Afknapper imo.
Godver.. precies mijn gedachte :roflol:

• #6.571
Japanners noemen dit Wabi Sabi. Lastig uit te leggen maar het heeft met imperfectie van schoonheid te maken, dat we telkens meer streven naar perfectie maar lijden we ook niet aan perfectie?

Kintsugi?
We hebben een kenner.
Kintsugi?
We hebben een kenner.
Ja, dat bedoelde ik, heeft er ook mee te maken.

Volgens mij deden de Romeinen imperfecties wel afbeelden en de Grieken niet.

Dat zijn eigenlijk een soort Instagram filter en porseleinen gebitjes discussie avant la letter.

Perfect is onmogelijk en saai tegelijk.

Een kenner ben ik niet, wel van heel veel klepels de bel horen luiden.

• #6.578
Het zou ook over bb-ers of trainen kunnen gaan:
Klopt ook. Als je eens goed rondkijkt hier en daar kan je toch niet anders dan glimlachen. Al die onvrede, nooit genoeg, onvoldoende willen accepteren enz. Balans is, zo lijkt, soms ver te zoeken.

Nou, doe er nog eentje vandaag en het wordt mogen mooi weer.

Simpele gedachte.

Dat waren jonge mannen (en vaak oude kinderen) die gedraft werden om te vechten voor wat oude mannen in de politiek.

En waarom Amerikanen? De Russen verloren 20 miljoen man om de Duitsers te verslaan.

Terug
Naar boven