AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.521

Natacha Harlequin was weer bij M, wat is zij toch een redelijk geluid, enerzijds een heel scherp oordeel over wat er met Floyd gebeurde, anderzijds een blik op een gezamenlijk pad voorwaarts.

Vergelijk dit eens met de taal van een Clarice Gargard en een Akwasi. Al had ik het idee dat het gesprek ook wat langs elkaar heen ging. Akwasi wil niet meer vragen en mensen moeten dit ook vasthouden in november en december.

Halsema bij Op1. :headbang:

Klopt, maar je kan nu dus overal met vele duizenden op een kluitje gaan demonstreren als je te kennen geeft dat er hooguit 100, misschien 200 man komt.

Halsema is echt een monster. jammer dat dat fragmentje van die Hagenees over dat mens niet meer op yt staat

• #6.529
Klopt, maar je kan nu dus overal met vele duizenden op een kluitje gaan demonstreren als je te kennen geeft dat er hooguit 100, misschien 200 man komt.
Bij een gemiddelde kelderbox gangbang in de Bijlmer komen er al 100 man. Vreemd dat ze maar bleef zeggen dat de verwachting 200 á 300 man was.

Of dit aan de manier van inschatten heeft gelegen óf dat het echt in 60 minuten is overkomen, zullen we misschien nog eens horen.

Of dit aan de manier van inschatten heeft gelegen óf dat het echt in 60 minuten is overkomen, zullen we misschien nog eens horen.
Ik heb geen enkele reden om niet aan te nemen dat ze gewoon heel graag wilde deugen. Iedereen wist toch dat dit zou gebeuren heel progressief Nederland wil zich altijd graag spiegelen aan de strijd in de VS.

Verstandige woorden van Roethof, oprechte verhalen van Bonjasky, wijsheid van Havertong en de leugens van Halsema.

Punt waarin ze denk ik gelijk heeft is dat ingrijpen, toen daar eenmaal een grote massa stond, geen enkele meerwaarde zou hebben gehad.
had wel spectaculaire tv opgeleverd als de M.e het plein had leeg geveegd . Ik ga verder geen uistspraken doen mbt politiek en blm . Denk dat bekend is dat ik geen fan ben van groepen die naar links neigen en een hoog sneeuw vlok gehalte hebben zoals hier in Nederland de kwestie is ...Shrug

Het was weer een mooi staaltje linkse msm zonder kritische vragen.
Toch probeerden de Op1-presentatoren dat gisteren wel. Over het algemeen geldt dat niemand de echt kritische vragen durft te stellen, allemaal beducht voor het brandmerk dat niet afwast, de beschuldiging die je alleen maar, in alles wat je doet, kan bekennen.

Net zoals niemand, zonder uit het oog te verliezen waar het over gaat, zich in Nederland keihard uitspreekt tegen plunderaars, alleen het obligate: Riots are the language of the Unheard.

Alles wat krom is wordt recht geluld. Enerzijds is de dood van Floyd een symbool wat veel groter is, anderzijds als je je druk maakt op kerken die beklad of gevandaliseerd worden, ook een symbool, dan maak je je drukker om dingen dan om mensen.

Hoopgevend zijn de filmpjes van protesterenden die zelf relschoppers wegduwen, om een eenzame agent heen gaan staan of de steen weer teruggeven aan de auto waar hij uit vandaan gegeven wordt.

Laatst bewerkt:
  • #6.535
Het was weer een mooi staaltje linkse msm zonder kritische vragen.
Heb je het wel gezien. Ik vond beide presentatoren en zelfs twee andere gasten toch behoorlijk doorzagen hoe het toch kon dat dit niet voorzien was terwijl Halsema zelf aangaf enige dagen voorafgaand de demonstratie zorgen te hebben en spanningen. En of een demonstratie in het geval van bijvoorbeeld Pegida niet eerder was afgekapt omdat het minder in de lijn van haar politieke partij had gelegen. Halsema weet gewoon precies tot hoever ze antwoorden moet geven en probeerde telkens ervan weg te draaien. Ze is niet voor niets een politica geweest.

Ik ben een sarcasme emoticon vergeten zie ik.

Dan maak ik het hier maar mee goed.

‘Ik vind dit echt ongehoord en onvoorstelbaar: op 4 mei hield mevrouw Halsema persoonlijk tegen dat er ook maar één nabestaande op de Dam zou mogen zijn om een bloem neer te leggen en nu staat ze dit toe, op de dag dat hardwerkende ondernemers en goedbedoelende Nederlanders hun uiterste best doen om de 1,5 meter regel na te leven’, schrijft een boze Verlinde. ‘Mevrouw Halsema spuugt ons in het gezicht.’

De producent is het dan niet eens met de drukte van gisteren, wel laat hij weten dat hij volledig achter de demonstranten staat. ‘Maar dan wel volgens de regels. Het gevaarlijkste wapen in Amsterdam ligt niet op zolder in de ambtswoning, het ligt naast meneer Halsema in bed!’, besluit hij.

Verontwaardiging hoe dit kon gebeuren?

Mogen we al gewoon zeggen dat we gehaat worden en er vanuit sommige leiders een dubbele standaard geld?

Laatst bewerkt:
Draadje van Jason Walters, uw moeite waard:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven