XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
Als Groenlinks, SP en PvdA gaan regeren kunnen NL'ers beter gaan emigreren.

GroenLinks-kandidaat trekt zich terug van kandidatenlijst
De nummer 24 op de GroenLinks-lijst blijkt voor te komen in de Panama Papers.

De vijfenveertig jaar oude Van der Steenhoven blijkt directeur te zijn van een op de Seychellen gevestigd familiebedrijf dat is opgedoken in de Panama Papers. Ze had deze functie niet gemeld aan GroenLinks. Volgens de partij was Van der Steenhoven niet “voorgedragen voor een plaats op de lijst” als haar functie bekend was geweest. Ze zegt de partij “geen schade te willen berokkenen.”

GroenLinks-kandidaat trekt zich terug van kandidatenlijst

Thierry Baudet zit vanavond bij Pauw en Jinek. Ben benieuwd.

Kijken of ie zich beter kan verweren dan jan roos

Jan Roos is een onbegrijpelijke keus van VNL. Redelijk bekende naam, maar toen hij bij GeenStijl werkte werd hij al uitgekotst in de comments.

Jan Roos is een onbegrijpelijke keus van VNL. Redelijk bekende naam, maar toen hij bij GeenStijl werkte werd hij al uitgekotst in de comments.

Ik zie nauwelijks verschil tussen fvd en vnl, op de vorm na. Fvd lijkt wat meer kans te hebben op zetels

Roos verliest zijn zetel aan Baudet :D

:roflol: Dolf maakt een grapje

mijn god

Nu weet ik meteen weer waarom ik dit programma beter niet kan kijken. Zodra het even interessant leek te worden aan tafel werd er weer een semi-grappig filmpje ingestart. Wat een ergernis.

Wat deed Frits daar eigenlijk? Zijn mening is als journalist niet relevant en het programma heeft al twee interviewers.

Lekker 2 zinnen uit de context plaatsen en Thierry daarop aanvallen, elk zinnig punt proberen te ridiculiseren met een schijtlollig carnavalsfilmpje en de welbekende pianofoto vertonen terwijl die midden in zijn verhaal zit.

Een slotwoord wat wordt onderbroken door het beste wat de PvdA te bieden heeft en als klapstuk Dolf Jansen die niet verder kan komen dan de woorden lavendelzakje en piano in zijn stukje.

Laatst bewerkt:
Lekker 2 zinnen uit de context plaatsen en Thierry daarop gaan aanvallen en elk zinnig punt proberen te ridiculiseren met een schijtlollig carnavalsfilmpje en een foto van Thierry op een piano terwijl die midden in zijn verhaal zit. Een slotwoord wat wordt onderbroken door het beste wat de PvdA te bieden heeft en Dolf die niet verder kan komen dan Lavendelzakje en piano.

Het is een talkshow, geen zendtijd voor politieke partijen. Het was mij wel duidelijk dat ie niet veel verder kwam dan wat gewauwel over schoppen tegen de elite, ik wens m daar veel succes mee met die 1 of 2 zetels die die krijgt.

Het is een talkshow, geen zendtijd voor politieke partijen. Het was mij wel duidelijk dat ie niet veel verder kwam dan wat gewauwel over schoppen tegen de elite, ik wens m daar veel succes mee met die 1 of 2 zetels die die krijgt.
Het lijkt me in ieder geval een prachtig gezicht om Hiddema op het hoogste politieke strijdtoneel van Nederland te zien.

Laatst bewerkt:

Was gewoon een genante vertoning waar niet eens de schijn van onpartijdigheid werd opgehouden.

Ik hoop wel dat Yernaz snel verdwijnt bij FvD

Ik hoop wel dat Yernaz snel verdwijnt bij FvD
Yernaz was bij ons debat best sterk bezig, haalde meerdere malen de VVD en GroenLinks onderuit op nepliberale houding van de VVD'r en het onbegrensde immigratiebeleid van GroenLinks ;)

Dat programma van Pauw en Jinek mag gauw de fik invliegen ja, zij hebben echt elke respect verloren na die zielige vertoningen met politici de afgelopen tijd.

Nederland weigert landingsrechten toestel Turkse minister Buitenlandse Zaken Çavusoglu
Kabinet neemt maatregel voor bescherming openbare orde en veiligheid

Nederland heeft de landingsrechten voor het toestel van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Çavusoglu ingetrokken. Dat heeft het kabinet zaterdag gemeld. Dat betekent dat het bezoek dat Çavusoglu wilde brengen aan Rotterdam, niet doorgaat.

Nederland weigert landingsrechten toestel Turkse minister Buitenlandse Zaken Çavusoglu | ThePostOnline

--------------
Erdogan is woest: Nederlanders zijn 'nazi's en fascisten'
De Turkse president Erdogan heeft hard uitgehaald naar Nederland. "Nederland moet goed nadenken over hoe hun vliegtuigen in Turkije gaan landen", zegt hij volgens de Turkse omroep CNN Turk.
Erdogan is woest: Nederlanders zijn 'nazi's en fascisten'

Haha.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die gozer heeft ooit eens een libertarisch boekje gelezen en toen het licht gezien.

Was een studiegenoot jaren geleden, volgens mij is hij nog steeds bezig met zijn bachelor (tegenwoordig op de VU). 7j + over 3j politicologie doen is knap, heel knap.

en hij wilde ooit mijn vrouw versieren hehe

Yernaz werd overigens door VNL gscreend en afgewezen begreep ik.

------------------

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven