MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
Rutte en Merkel deden Turkije geheime toezeggingen in EU-Turkije-vluchtelingendeal | ThePostOnline
Beloofden concreet 150.000 tot 250.000 vluchtelingen per jaar uit Turkije te halen
Baas van Duitsland Angela Merkel en baas van Nederland Mark Rutte hebben tijdens de onderhandelingen met Turkije over de EU-vluchtelingendeal in het geheim belooft jaarlijks tussen de 150.000 en 250.000 vluchtelingen uit Turkije te halen en tot de EU toe te laten. Dit werd besproken op 6 maart 2016, toen Nederland voorzitter was van de Europese Raad, zo blijkt uit een nieuw boek over Merkels vluchtelingenpolitiek waarover Die Welt bericht.

Alleen Merkel, Rutte en Turkije waren op de hoogte van dit concrete aantal vluchtelingen. Alle overige EU-landen wisten niet beter of de EU zou ‘op humanitiare gronden vrijwillig vluchtelingen opnemen’.
Angela Merkel machte Türkei Zusage bei Flüchtlingszahl - WELT

Democratisch EU. Wir schaffen das, in dit gave land Nederland.

Zijn vrouw is Turks

Mag ik de niet stemmers even wijzen op de partij Niet Stemmers:

[Link niet meer beschikbaar]

Mooi man, lege stoelen in de kamer. Mijn stem gaat op de niet stemmers.

Beter dan blanco, beter dan thuis blijven.

Even toevoegen aan de pol boyyysss.

3f4.gif

Als je dat plaatje meent gewoon PVV stemmen, R.

Haha net een groenlinks flyer jongen gesproken. Hij had de hele avond nog niet zo'n diepgaand gesprek gehad. 3 minuten gesproken. Hij bedankte me. Die duurzame tikken zag hij niet aan komen. Nog 5 minuten en hij had zijn hestje uit getrokken. Altijd mooi, in discussie gaan met die gutmensch flyer bois.

Ze hebben dan ook werkelijk geen enkel realistisch referentiekader. Hoor je te weinig in de media.

Wat mij nog het meest verbaasd is waarom ze zo gestaag zijn gegroeid met Jesse Klaver als lijsttrekker. Als je voor Groenlinks zou willen stemmen dan schaam je je toch al snel de ballen uit je broek dat hij de lijsttrekker van die partij is? Die jongen is simpelweg te dom en onbekwaam om een goed lijsttrekker, of kamerlid, te zijn.

Vooral lui die nog boterhammen mee naar school krijgen, al dan wel of niet gesmeerd door moeders. En heul duurzaam zijn enzo.

Ja en wilders trekt alleen laaggeschoolde tokkies

Dan hebben we de generalisaties maar weer gehad

Waar komt dan die gestage groei vooral vandaan volgens jou. De PvdA is behoorlijk leeggelopen, dat wel.

Laatst bewerkt:
Vervelende zeeuw ben je aan het worden baardmans. Waar komt dan die gestage groei vooral vandaan volgens jou.

Dude, als er iemand keer op keer heeft aangetoond totaal niet open te staan voor correctie van zn wereldbeeld dan ben jij t wel. Waarom vraag je er nog om?

Dude, als er iemand keer op keer heeft aangetoond totaal niet open te staan voor correctie van zn wereldbeeld dan ben jij t wel. Waarom vraag je er nog om?
Je kent mij niet Don. Laat dat vooral zo blijven. En hou je waardeoordelen lekker voor je. Zegt elke keer zoveel over jezelf. Ga lekker motorrijden.

Je kent mij niet Don. Laat dat vooral zo blijven. En hou je waardeoordelen lekker voor je. Zegt elke keer zoveel over jezelf. Ga lekker motorrijden.

Sorry, was er een punt wat je wilde maken met die referenties naar dat je mijn echte naam weet? Je bent zo ongeveer de laatste op DBB die het weet, slimmerik. Het is namelijk nooit een geheim geweest. Dacht je me monddood te maken ofzo? Moet ik bibberen in het donker omdat een of andere zielige internetkneus denkt dat ie m helemaal in de tang heeft omdat ie mn echte naam weet? Man man, wat moet jouw wereld klein zijn. Als je dan toch dreigementen wilt uiten, wees dan een echte vent en kom naar me toe. Je weet toch zo goed waar ik woon? ;)

Je lijkt wel een meisje met al die aannames, maar bedankt voor jouw introspectie. Is het weer tijd voor een van je test spuiten om toch een beetje kerel te voelen of wat?

Don Corleone?

• Like
Waarderingen: mat
-.-

Laatst bewerkt:
Je lijkt wel een meisje met al die aannames, maar bedankt voor jouw introspectie. Is het weer tijd voor een van je test spuiten om toch een beetje kerel te voelen of wat?

Wederom een chique actie die kant noch wal raakt omdat ik openlijk post over mn hypogonadie. Probeer het nog eens, ehero ;)

Ja heb je daardoor eigenlijk ook last van infantilisme? Het verlangen om als kind te gedragen, en eventuele fantasie die daarbij kan horen? Je weet wel, ageplay etc.

Terug
Naar boven